Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
finfinder sp. z o.o. w Sanoku, Ul. Wilcza 4, 38-500 Sanok
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu i wdrożeniu systemu informatycznego „Innowacyjna porównywarka kredytów firmowych online” oraz przekazaniu do niego pełni praw autorskich wraz z instalacją i konfiguracją systemu na wskazanym przez Zamawiającego serwerze.

Szczegółowe wymagania oraz zakres funkcjonalny systemu znajduje się w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

Kod CPV: 
48000000-8
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w postaci:
· realizacji co najmniej jednego projektu, w ramach którego stworzona została porównywarka dowolnych produktów finansowych;
· realizacji co najmniej jednego projektu, w ramach którego realizowana była integracja z systemami dostawców produktów finansowych (banki, firmy pożyczkowe, firmy leasingowe) przy pomocy protokołu komunikacyjnego, np. WebAPI;
· realizacji co najmniej jednego projektu, w ramach którego tworzone były bazy danych osobowych i zastosowane zostały wymogi techniczne w zakresie ochrony danych osobowych.
2. W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu niezbędne jest wypełnienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

Termin składania ofert: 
czwartek, Kwiecień 12, 2018 - 23:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć osobiście, przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem na adres:
Lege Advisors Sp. z o.o, ul. Reymonta 12A, 01-842 Warszawa.

Termin składania ofert upływa w dniu 12 kwietnia 2018 roku. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia).

Przez złożenie oferty w wyznaczonym terminie należy rozumieć dostarczenie Zamawiającemu oferty na wskazany w ust. 1 adres przed upływem terminu określonego w ust. 3. Data stempla pocztowego, czy potwierdzenie nadania nie decyduje o tym, czy oferta została złożona w terminie.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
· Kryterium P1 – cena
Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawartych w poszczególnych ofertach do najniższej wśród zaproponowanych.
Powyższe kryterium wyliczone zostanie wg wzoru: P1=Cmin/C*100 pkt.*55%
· Kryterium P2 – przekazanie pełni praw autorskich do systemu
Oferent, który zobowiąże się do przekazania pełni praw autorskich do systemu zgodnie z pkt. III Załącznika nr 1 otrzymuje 15 pkt. W przypadku braku zobowiązania oferent otrzymuje 0 pkt.
· Kryterium P3 – SLA
Oferent, który zobowiąże się do realizacji SLA na zasadach określonych w pkt. IV Załącznika nr 1 otrzymuje 10 pkt. W przypadku braku zobowiązania lub zaoferowania dłuższych terminów reakcji oferent otrzymuje 0 pkt.
· Kryterium P4 – okres gwarancji
Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawartych w poszczególnych ofertach do najniższej wśród zaproponowanych.
Powyższe kryterium wyliczone zostanie wg wzoru: P4=Cmin/C*100 pkt.*20%
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów, a więc: S = P1 + P2+ P3 + P4. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy.
4. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Oferenta, Zamawiający może zawrzeć umowę z Oferentem, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
5. W sytuacji, w której dwie lub więcej ofert uzyska taką samą, najwyższą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.
6. Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Grudzień 15, 2018
Powiat: 
sanocki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

nie dotyczy

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0507/17-00