Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0006/18
Zamawiający: 
POWIAT MIELECKI , ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 

1)      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla dwóch budynków Przychodni Zdrowia – nr 4 i nr 5:

a)     termowizyjnego badania ciągłości warstw izolacji termicznej budynku,

b)    powietrznego badania szczelności budynku,

c)     „audytu powykonawczy”, który zweryfikuje parametry zużycia energii cieplnej i elektrycznej
w zmodernizowanym   budynku wraz z wyliczeniem wskaźników produktu projektu i wskaźników rezultatu projektu, oraz wypełnienie tabeli dot. rocznego zapotrzebowania na energię końcową dla każdego z budynków.

2)   Zakres wykonanych robót termomodernizacyjnych w:

a)   Przychodni Zdrowia nr 4 - powierzchnia użytkowa budynku - 1 985,58 m2:

·           izolacje cieplna i przeciwwilgociowa ścian fundamentowych,

·           docieplenie ścian zewnętrznych,

·           docieplenie podłogi na gruncie,

·           docieplenie kominów,

·           docieplenie stropodachu ,

·           wymiana ślusarki drzwiowej zewnętrznej,

·           wymiana części stolarki okiennej,

·           roboty towarzyszące przy wykonywaniu robót termomodernizacyjnych, tj.

-           roboty rozbiórkowe (schody, zadaszenia)

-           wymiana rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich,

-           naprawa pokrycia dachu,

-           wykonanie wylewek i posadzek po wykonaniu dociepleń,

-           odtworzenie opaski odbojowej,

-           zadaszenia schodów zewnętrznych,

-           instalacja odgromowa,

·           wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych,

·           budowa instalacji fotowoltaicznej (mikroelektrownia),

·           montaż przepływowych podgrzewaczy wody,

·           przebudowa instalacji c.o. wraz z wymiana grzejników,

·           budowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej,

·           budowa instalacji klimatyzacji – system vrf,

·           roboty towarzyszące przy wykonywaniu robót termomodernizacyjnych, tj.:

-            konstrukcja wsporcza dla centrali wentylacyjnej i agregatów klimatyzacji,

-           przewody instalacji elektrycznej, osprzęt elektryczny

Zakończenie termomodernizacji budynku Przychodni Zdrowia nr 4 – 25 czerwca 2019 r.

b)   Przychodni Zdrowia nr 5 - powierzchnia użytkowa budynku - 1 995,52 m2:

·         ocieplenia ścian fundamentowych budynku

·         ocieplenia ścian zewnętrznych budynku

·         ocieplenia stropodachu wentylowanego budynku

·         wymiany okien; szklenie zestawami termoizolacyjnymi o współczynniku przenikania ciepła – 0,9 [w/m2/k] dla całego okna

·         wymiany rur spustowych oraz rynien

·         remont kominów, wykonanie nowych izolacji, obróbek blacharskich oraz wymiana lub/i montaż nowych kratek wentylacyjnych na kominach. ocieplenie murowanych kominów

·         opaska odbojowa

·         wymiany zewnętrznych parapetów podokiennych

·         modernizacja i dostosowanie istniejącej instalacji c.o.

·         instalacja wentylacji i klimatyzacji

·         remont zadaszenia nad wejściem, attyka

·         rozdzielnie elektryczne – przebudowa

·         instalacja oświetleniowa – przewody, osprzęt elektryczny

·         instalacja fotowoltaiczna

·         instalacja odgromowa

·         podumywalkowe podgrzewacze wody

·         pojemnościowe podgrzewacze wody

·         oprawy oświetleniowe

Zakończenie termomodernizacji budynku Przychodni Zdrowia nr 5 – 13 listopada 2019  r.

3)   Badanie termowizyjne musi być wykonane zgodnie z normą europejską PN-EN 13187 „Właściwości cieplne budynków - Jakościowa detekcja wad cieplnych w obudowie budynku - metoda podczerwieni”.

4)   Powietrzne badania szczelności budynku musi być wykonane zgodnie z normą PN-EN: 13829, „Właściwości cieplne budynków. Określanie przepuszczalności powietrznej budynków. Metoda pomiaru ciśnieniowego z użyciem wentylatora”,

5)   „Audyt powykonawczy” – oznacza dokument sporządzony przez audytora energetycznego, w których dokonana zostanie analiza efektów zrealizowanego przedsięwzięcia w zakresie modernizacji energetycznej. Analiza powinna uwzględniać porównanie parametrów zużycia energii budynku przed realizacją projektu z parametrami obiektu po faktycznie wykonanej modernizacji, w tym badań wymienionych w pkt 3) i 4). Analiza powinna być wykonana zgodnie z przepisami obowiązującymi w zakresie audytów energetycznych / efektywności energetycznej.

6)   Audyt energetyczny należy wykonać w zakresie, standardzie, formie i dokładności zgodnej
z aktualnymi na dzień wykonania przedmiotu zamówienia wymogami wraz z wyliczeniem wskaźników produktu projektu i wskaźników rezultatu projektu, które należy zestawić według wzoru nr 1 oraz wypełnienie tabeli dot. rocznego zapotrzebowania na energię końcową dla każdego z budynków  po zakończeniu realizacji projektu wg. wzoru nr 2.

7)   Audyty energetyczne ex-ante wraz z formularzem wyliczenia rocznego zapotrzebowania na energię końcową dla każdego z budynków przed złożeniem wniosku o dofinansowanie zostanie udostępniona wybranemu Wykonawcy.

8)   Audyty powykonawcze mają służyć ocenie jakości wykonania robót budowlanych oraz weryfikacji czy zostały uzyskane cele projektu ”Termomodernizacja wraz z przebudową i modernizacją Przychodni Zdrowia nr 4 i nr 5” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej III Czysta Energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków RPO WP na lata 2014-2020.

9)   Przedmiot zamówienia (pkt. od 3) do 6))  dla każdego z budynków (pełna dokumentacja) należy wykonać w 3 egz. + wersja elektroniczna CD/DVD

10) Wytworzona dokumentacja musi być przygotowana i oznaczona zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji

https://www.rpo.podkarpackie.pl/index.php/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/wez-udzial-w-promocji-programu/1691-zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-umowy-podpisane-od-1-stycznia-2018-roku

11)    W cenę wykonania przedmiotu zamówienia należy doliczyć wszelkie koszty związane z realizacją usługi.

Termin składania ofert: 
czwartek, Listopad 14, 2019 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
w terminie do dnia 14.11.2019 r. do godz. 11.00 w formie pisemnej w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie (osobiście, pocztą, przesyłką kurierską) na adres: Powiat Mielecki, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, Kancelaria ogólna, pok. Nr 8 -  na kopercie należy umieścić napis: „Oferta – Wykonanie badań termowizyjnych, szczelności budynku i przygotowanie audytu powykonawczego dla Przychodni Zdrowia nr 4 i nr 5” - WA.272.2.54.2019.AD”

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Grudzień 19, 2019
Powiat: 
mielecki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

- Cena  100 %

  1. Maksymalną liczbę punktów [100] w kryterium „Cena” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

 

PC – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę

              Pc=Cn/Cob x (100)

gdzie:

CN – najniższa zaoferowana cena brutto,

COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

 

  1. Zamówienie zostanie przyznane Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena”.
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.