1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla dwóch budynków Przychodni Zdrowia – nr 4 i nr 5:
a) termowizyjnego badania ciągłości warstw izolacji termicznej budynku,
b) powietrznego badania szczelności budynku,
c) „audytu powykonawczy”, który zweryfikuje parametry zużycia energii cieplnej i elektrycznej
w zmodernizowanym budynku wraz z wyliczeniem wskaźników produktu projektu i wskaźników rezultatu projektu, oraz wypełnienie tabeli dot. rocznego zapotrzebowania na energię końcową dla każdego z budynków.
2) Zakres wykonanych robót termomodernizacyjnych w:
a) Przychodni Zdrowia nr 4 - powierzchnia użytkowa budynku - 1 985,58 m2:
· izolacje cieplna i przeciwwilgociowa ścian fundamentowych,
· docieplenie ścian zewnętrznych,
· docieplenie podłogi na gruncie,
· docieplenie kominów,
· docieplenie stropodachu ,
· wymiana ślusarki drzwiowej zewnętrznej,
· wymiana części stolarki okiennej,
· roboty towarzyszące przy wykonywaniu robót termomodernizacyjnych, tj.
- roboty rozbiórkowe (schody, zadaszenia)
- wymiana rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich,
- naprawa pokrycia dachu,
- wykonanie wylewek i posadzek po wykonaniu dociepleń,
- odtworzenie opaski odbojowej,
- zadaszenia schodów zewnętrznych,
- instalacja odgromowa,
· wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych,
· budowa instalacji fotowoltaicznej (mikroelektrownia),
· montaż przepływowych podgrzewaczy wody,
· przebudowa instalacji c.o. wraz z wymiana grzejników,
· budowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej,
· budowa instalacji klimatyzacji – system vrf,
· roboty towarzyszące przy wykonywaniu robót termomodernizacyjnych, tj.:
- konstrukcja wsporcza dla centrali wentylacyjnej i agregatów klimatyzacji,
- przewody instalacji elektrycznej, osprzęt elektryczny
Zakończenie termomodernizacji budynku Przychodni Zdrowia nr 4 – 25 czerwca 2019 r.
b) Przychodni Zdrowia nr 5 - powierzchnia użytkowa budynku - 1 995,52 m2:
· ocieplenia ścian fundamentowych budynku
· ocieplenia ścian zewnętrznych budynku
· ocieplenia stropodachu wentylowanego budynku
· wymiany okien; szklenie zestawami termoizolacyjnymi o współczynniku przenikania ciepła – 0,9 [w/m2/k] dla całego okna
· wymiany rur spustowych oraz rynien
· remont kominów, wykonanie nowych izolacji, obróbek blacharskich oraz wymiana lub/i montaż nowych kratek wentylacyjnych na kominach. ocieplenie murowanych kominów
· opaska odbojowa
· wymiany zewnętrznych parapetów podokiennych
· modernizacja i dostosowanie istniejącej instalacji c.o.
· instalacja wentylacji i klimatyzacji
· remont zadaszenia nad wejściem, attyka
· rozdzielnie elektryczne – przebudowa
· instalacja oświetleniowa – przewody, osprzęt elektryczny
· instalacja fotowoltaiczna
· instalacja odgromowa
· podumywalkowe podgrzewacze wody
· pojemnościowe podgrzewacze wody
· oprawy oświetleniowe
Zakończenie termomodernizacji budynku Przychodni Zdrowia nr 5 – 13 listopada 2019 r.
3) Badanie termowizyjne musi być wykonane zgodnie z normą europejską PN-EN 13187 „Właściwości cieplne budynków - Jakościowa detekcja wad cieplnych w obudowie budynku - metoda podczerwieni”.
4) Powietrzne badania szczelności budynku musi być wykonane zgodnie z normą PN-EN: 13829, „Właściwości cieplne budynków. Określanie przepuszczalności powietrznej budynków. Metoda pomiaru ciśnieniowego z użyciem wentylatora”,
5) „Audyt powykonawczy” – oznacza dokument sporządzony przez audytora energetycznego, w których dokonana zostanie analiza efektów zrealizowanego przedsięwzięcia w zakresie modernizacji energetycznej. Analiza powinna uwzględniać porównanie parametrów zużycia energii budynku przed realizacją projektu z parametrami obiektu po faktycznie wykonanej modernizacji, w tym badań wymienionych w pkt 3) i 4). Analiza powinna być wykonana zgodnie z przepisami obowiązującymi w zakresie audytów energetycznych / efektywności energetycznej.
6) Audyt energetyczny należy wykonać w zakresie, standardzie, formie i dokładności zgodnej
z aktualnymi na dzień wykonania przedmiotu zamówienia wymogami wraz z wyliczeniem wskaźników produktu projektu i wskaźników rezultatu projektu, które należy zestawić według wzoru nr 1 oraz wypełnienie tabeli dot. rocznego zapotrzebowania na energię końcową dla każdego z budynków po zakończeniu realizacji projektu wg. wzoru nr 2.
7) Audyty energetyczne ex-ante wraz z formularzem wyliczenia rocznego zapotrzebowania na energię końcową dla każdego z budynków przed złożeniem wniosku o dofinansowanie zostanie udostępniona wybranemu Wykonawcy.
8) Audyty powykonawcze mają służyć ocenie jakości wykonania robót budowlanych oraz weryfikacji czy zostały uzyskane cele projektu ”Termomodernizacja wraz z przebudową i modernizacją Przychodni Zdrowia nr 4 i nr 5” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej III Czysta Energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków RPO WP na lata 2014-2020.
9) Przedmiot zamówienia (pkt. od 3) do 6)) dla każdego z budynków (pełna dokumentacja) należy wykonać w 3 egz. + wersja elektroniczna CD/DVD
10) Wytworzona dokumentacja musi być przygotowana i oznaczona zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji
11) W cenę wykonania przedmiotu zamówienia należy doliczyć wszelkie koszty związane z realizacją usługi.
Ofertę należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
w terminie do dnia 14.11.2019 r. do godz. 11.00 w formie pisemnej w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie (osobiście, pocztą, przesyłką kurierską) na adres: Powiat Mielecki, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, Kancelaria ogólna, pok. Nr 8 - na kopercie należy umieścić napis: „Oferta – Wykonanie badań termowizyjnych, szczelności budynku i przygotowanie audytu powykonawczego dla Przychodni Zdrowia nr 4 i nr 5” - WA.272.2.54.2019.AD”
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- Cena 100 %
- Maksymalną liczbę punktów [100] w kryterium „Cena” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
PC – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę
Pc=Cn/Cob x (100)
gdzie:
CN – najniższa zaoferowana cena brutto,
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
- Zamówienie zostanie przyznane Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena”.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.