Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
SOFT-NET Andrzej Kraska, ul. Lenartowicza 19/2435-051 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych prac budowlano-montażowych dla sieci szerokopasmowej w miejscowościach:

- Wólka Grodziska, Grodzisko Dolne i Grodzisko Górne, gm. Grodzisko Dolne, pow. Leżajski woj. Podkarpackie

- Giedlarowa, Wierzawice, gm. Leżajsk, pow. Leżajski woj. Podkarpackie 

polegających na:

1. Pracach budowlanych (opis do pozycji nr I Formularza Oferty):

 - Budowa struktury światłowodowej (napowietrznej słupy NN i TT oraz ziemnej w rurach HDPE) - 93 km trasy struktury światłowodowej (kabel ADSS 48J, nie mniej niż 4,1 kN) wraz wykonaniem i uzgodnieniem dokumentacji powykonawczej dla wszystkich gestorów sieci, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz projektów powykonawczych dla Zamawiającego.

 - Prace budowlane polegające na montażu 837 sztuk muf napowietrznych wraz ze stelażem zapasu kabla i spliterem oraz montażu szaf (z pełnym wyposażeniem), wraz z wykonaniem spawów i pomiarów reflektometrycznych wybudowanych linii światłowodowych

 - Prace budowlane polegające na montażu 5022 sztuk uchwytów odciągowych i haków nasłupowych do kabla ADSS, do zajęcia 2511 słupów energetycznych

- Dokonanie wszystkich niezbędnych odbiorów dla wykonanych prac budowlanych infrastruktury światłowodowej.

W swojej wycenie Wykonawca powinien przewidzieć wykonanie wszystkich niezbędnych prac oraz zakup wszystkich niezbędnych materiałów budowlanych i pomocniczych do wykonania całości prac nad budową infrastruktury światłowodowej.

Schemat koncepcji struktury światłowodowej umieszczono w załączniku mapowym do niniejszego zapytania.

2. Dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie urządzeń aktywnych (opis do pozycji nr II Formularza Oferty):

 - Jeden przełącznik sieciowy warstwy 3 posiadający minimum 48 portów 10GB/s oraz 4 porty 10/40 GB/s wyposażony w 48 wkładek SFP+

 - Dwa OLT wyposażone w karty SIU, NIU oraz GPON łącznie z wkładkami światłowodowymi o minimalnej przepustowości 2GB/s. OLT ma być wyposażony także w dedykowane zasilanie. 2.  Modularna budowa, co najmniej 6 kart liniowych, obudowa 19” lub 21”, wysokość max 12U, upakowanie minimum 4 portów GPON per 1RU, Konieczność zainstalowania minimum 40 portów PON. Możliwość zapewnienia fizycznej redundancji każdego elementu systemu. Wsparcie redundancji kart zarządzających. Możliwość zastosowania kart dostępowych różnych technologii: GPON, GEPON, 10GPON,

- Jedna stacja czołowa - składać będzie się z tzw. multplekserów wyposażanych w zależności od potrzeb w odpowiednie moduły funkcyjne:

1.       Urządzenia typu pizza box - wysokości 1RU

2.       Pojedynczy multiplekser musi umożliwiać montaż 6 modułów funkcyjnych.

1.       Redundancja zasilania (dwa hot-swapowe zasilacze) w standardzie.

3.       Porty IP wejściowe/wyjściowe min 4 sztuki GbE na urządzenie.

7.       Wsparcie dla strumieni SPTS/MPTS,

8.       Zarządzanie systemem poprzez stronę www,  

9.       Możliwość pełnej remultipleksacji strumieni DVB

10.     Możliwość modyfikowania/tworzenia deskryptorów strumieni elementarnych

11.     Możliwość generacji tablic PSI/SI

12.     Moduły odbiorników satelitarnych wspierają standardy DVB-S/S2 – 4 porty RF per moduł

13.     Moduły odbiorników naziemnych wspierają standardy DVB-T/T2 - 4 porty RF per moduł

14      Moduł wejściowe ASI muszą być wyposażone w 5 portów ASI (minimalnie 30 portów ASI per 6 modułów - 1RU)

15.     Porty ASI w modułach ASI muszą być dowolnie konfigurowalne, jako wejście lub wyjście (np. 2 x input + 3 x output na jedym module)

3. Dostawie, montaż, konfiguracja i uruchomienie urządzeń doklienckich (opis do pozycji nr III Formularza Oferty):

- 1000 Urządzeń klienckich ONT wyposażone w minimum dwie anteny WI-FI, 4 porty 1GB/s oraz port VOIP.

- 1000 dekoderów STB  Dekoder musi zapewnia obsługę H.265 10-bit 4K*2K@60fps, oraz wspierać standard HDMI 2.0, CEC, HDCP2.2, Dekoder zapewni komunikację poprzez WIFI oraz Eth. Możliwość wyboru STB z WiFi AC Dual Band. Dekoder musi być wyposażony w porty USB 2.0, oraz czytnik kart TF. Dekoder umożliwi podłączenie zewnętrznej klawiatury oraz myszy, Dekoder powinien wspierać TR069 (Technical Report 069) dla zdalnego zarządzania STB. Dekoder zapewni obsługę standardów strumieniowania adaptacyjnego (takich jak HLS/MSS), przy rozbudowie do modelu OTT. Dekoder umożliwi otwarty dostęp do sklepu Google, oraz aplikacji takich jak np. YouTube, Dekoder wspiera standardy takie jak Miracast, DLNA, Airplay

Dekoder zapewni obsługę kodeków video taki jak:

H.265 10-bit 4K*2K@60fps, H.264 AVC/MVC 4K*2K@30fps, AVS+, MPEG1/2/4 ASP, WMV/VC-1

Akceptowalne formaty:

MKV, WMV, M2TS, MOV, MP4, AVI, MPG, MPEG, DAT, VOB, FLV, 3GP, DIVX, F4V, ASF, M2V etc.

Dekoder zapewni obsługę kodeków audio takich jak:

MPEG1/2/4, MP3, AAC/AAC+, WMA/WMA-pro, FLAC, OGG (AC3 Optional)

Akceptowalne formaty:

MP3, WMA, WAV, OGG, M4A, MP4, AAC, APE, FLAC, MP1/2 etc.

UWAGA do punktów 1, 2, 3:

Na wszystkie dostarczone urządzenia oraz materiały i wykonaną prace Wykonawca zobowiązuje się udzielić co najmniej 36-miesięcznej gwarancji. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisu gwarancyjnego na całość sprzętu (on-site) oraz wybudowanej infrastruktury światłowodowej (serwis 24/7 z czasem reakcji 24 godzin w przypadku sprzętu doklienckiego oraz 4 godziny w każdym innym przypadku). W każdym z tych przypadków czas naprawy nie może przekroczyć 6 godzin.

 

Kod CPV: 
45232300-5
32400000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków:

1.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.

3.  Prowadzą nieprzerwanie działalność w zakresie instalacji teleinformatycznych minimum 3 lata oraz posiadają doświadczenie w zakresie współpracy z operatorem telekomunikacyjnym w zakresie instalacji lub obsługi infrastruktury telekomunikacyjnej.

4.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, ekonomicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia i w tym zakresie:

a) wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat  wykonali:

  • Co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN brutto każde,
    w ramach którego była budowa sieci informatycznej wraz z dostawą infrastruktury IT realizowanych przy wsparciu środków unijnych
  • Co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 3 500 000 PLN brutto, w ramach którego była budowa sieci informatycznej tj. wykonanie okablowania sieci strukturalnej lub struktury światłowodowej wraz z dostawą infrastruktury IT realizowanych przy wsparciu środków unijnych

b) wykażą i udokumentują, iż dysponują (załączone do oferty certyfikaty, uprawnienia)

  • co najmniej 2 pracownikami technicznym posiadającymi niezbędną wiedzę na poziomie eksperta z zakresu montażu osprzętu światłowodowego i technik łączenia/spawania włókien światłowodowych
  • dla co najmniej 5 osób ważne uprawnienia elektryczne SEP do 1kV na dzień składania ofert z zakresu eksploatacji

c) wykażą i udokumentują, iż dysponują co najmniej 1 osobą z poniższymi wymaganiami łączne (do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające poniższe wymagania):

  • Będąca kierownikiem projektu dla 2 zrealizowanych zamówień o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN brutto każde, w ramach którego była budowa sieci informatycznej wraz z dostawą infrastruktury IT realizowanych przy wsparciu środków unijnych w okresie 4 lat (należy podać zakres zamówienia, klienta, termin wykonania, i kwotę zamówienia)
  • Wykształcenie wyższe
  • Wiedza z zakresu sieci i sprzętu IT
  • Wiedza poparta certyfikatem z zakresu metodyki zarządzania projektami typu PRINCE 2 lub równoważny

d) posiadają odpowiednią sytuacje ekonomiczna i finansową

  • Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 7 000 000 PLN i wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załączyć do oferty opinię bankową lub inny dokument bankowy jednoznacznie potwierdzający zdolność kredytową)
  • Wykonawca musi wykazać się opłaconą polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 PLN ważną na dzień składania ofert (załączyć do oferty skan polisy)

5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt 1-4) zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o dokumenty załączone do oferty.

6. W  postępowaniu  nie  dopuszcza  się  składania  ofert  Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się o udzielenie zamówienia.

7. Nie dopuszcza się składania przez Wykonawców ofert wariantowych lub częściowych.

 

 

Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 140 000,00 PLN (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych).

1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert , wskazanego w punkcie XI  SIWZ.

2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:

- w formie pieniądza na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt . I SIWZ (potwierdzenie przelewu dołączyć do oferty)

- gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych (wymaga się dokumentu w formie oryginału w pełni zgodnego z załącznikiem nr. 5 do SiWZ)

3. O skuteczności wniesienia wadium przelewem na rachunek bankowy, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie I SIWZ

4. Brak środków w wysokości pełnej kwoty wadium na koncie wskazanym w pkt I SIWZ w terminie składania ofert określonym w pkt XI SIWZ spowoduje automatyczne odrzucenie oferty Wykonawcy.

5. Oferentowi, którego oferta nie została wybrana jako najkorzystniejsza, bądź doszło do unieważnienia postępowania, Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu w terminie 14 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty, bądź unieważnienia postępowania. Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 

Termin składania ofert: 
sobota, Wrzesień 24, 2016 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy przesłać listownie lub dostarczyć osobiście w terminie do 24-09-2016r.  do godziny 09:00 na adres SOFT-NET Kraska Andrzej, 35-303 Rzeszów, ul. Mieszka I 73A.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

 

1

  Cena zamówienia (brutto) za kompleksowe wykonanie przedmiotu     zamówienia objętego zapytaniem ofertowym – waga 60 pkt

 

60%

 

2

  Termin realizacji – waga 20 pkt, Kryterium liczone wg wzoru:

 -  Termin wykonania do 31.10.2017 – 20 pkt

 -  Termin wykonania do 31.12.2017 – 10 pkt

 -  Późniejszy termin wykonania – 0 pkt

 

 

20%

 

3

 Dodatkowy termin gwarancji wraz z serwisem na zasadach określonych w SiWZ na okres 24 miesięcy. – 20 pkt

 

20%

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Styczeń 31, 2018
Powiat: 
leżajski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

SOFTNET Andrzej Kraska zastrzega sobie prawo do nie podpisania umowy na wykonanie prac w razie nie podpisania umowy na dofinasowanie projektu z Województwem Podkarpackim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014–2020 w ramach osi priorytetowej I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Typ projektu: Rozwój MŚP lub w przypadku istotnej zmiany projektu w wyniku oceny merytorycznej/negocjacji w Województwem Podkarpackim w szczególności skutkujące zmianą kosztów kwalifikowanych.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-1070/15