Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
PJORO Sp. z o. o., ul. Okulickiego 18, 35-206 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. Wielopiły zgodnie z poniższą specyfikacją:

  1. Moc silnika głównego do 25 kW
  2. Szerokość gąsienicy: minimum 300 mm
  3. Centralne smarowanie gąsienicy
  4. Max wysokość cięcia 120mm
  5. Max średnica piły 350mm
  6. Min średnica piły 200mm
  7. Płynna regulacja prędkości posuwu
  8. Posuw 0-50m/min
  9. Podnoszenie elektryczne
  10. Pneumatycznie rozsuwana przykładnica do cięcia
  11. 2 rzędy zapadek
  12. Maszyna fabrycznie nowa.

Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Koszt uruchomienia maszyny  i przeszkolenia personelu Zamawiającego powinien być uwzględniony w cenie przedmiotu zamówienia.

Kod CPV: 
42642100-9
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do zrealizowania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia.

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Oferentów powinien przedłożyć uzupełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący załącznik nr 1 w którym oświadcza, iż spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt. V.1

Termin składania ofert: 
piątek, Czerwiec 30, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferta powinna zostać dostarczona na adres:  PJORO Sp. z o. o. Handzlówka 111, 37-123 Handzlówka (Fabryka Mebli PJORO Sp. z o. o.)
  2. Oferta powinna wpłynąć do 30.06.2017 r. do godziny 12.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom. Przez złożenie oferty w wyznaczonym terminie należy rozumieć dostarczenie Zamawiającemu oferty do wyżej wskazanego miejsca przed upływem terminu.
  3. Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę. Zmiany lub wycofanie oferty są skuteczne tylko w przypadku, gdy zostały złożone przed upływem terminu składania ofert.
  4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  5. Termin otwarcia ofert:  30.06.2017 r. godzina 14.00
  6. Miejsce otwarcia ofert: Handzlówka 111, 37-123 Handzlówka (Fabryka Mebli PJORO Sp. z o. o.)
  7. Otwarcie ofert jest jawne dla oferentów.
  8. Informacja o wyniku postępowania ofertowego zostanie przesłana wszystkim Oferentom, którzy złożyli oferty oraz zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego (www.pjoro.pl).
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem.

1. Cena netto (C) - 75%

2. Gwarancja (G) - 25%

Kryterium: C - Cena netto  (waga 75%):

  1. Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie ceny netto podanej w formularzu oferty.
  2. Cenę netto należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Cena netto powinna być wyrażona w złotych polskich.
  4. Cena oferty powinna zawierać informację o wszystkich kosztach, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z dostawą przedmiotu zamówienia.
  5. W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku uzyskanej liczby punktów za kryterium „Cena netto” wyliczonych w oparciu o wzór:

             C = Cena netto oferty najniższej / Cena netto rozpatrywanej oferty x 75 = ilość punktów

  6. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w ramach kryterium: 75 pkt.

Kryterium G - Gwarancja (waga 25%)

  1. Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby miesięcy udzielonej gwarancji, podanych w formularzu oferty.
  2. Okres gwarancji należy podać w miesiącach, licząc od momentu dostawy przedmiotu zamówienia.
  3. W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert udzielonego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonym od momentu dostawy przedmiotu zamówienia (potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym):
  1. powyżej 24 miesięcy - 25 pkt.
  2. od 12 miesięcy do 24 miesięcy - 15 pkt.
  3. do 12 miesięcy - 10 pkt.

4.   Maksymalna liczba punktów do zdobycia w ramach kryterium: 25 pkt.

Punkty przyznane w kryterium „Cena” oraz kryterium „Gwarancja” zostaną do siebie dodane. Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu ofertowym i uzyskała największą sumaryczną liczbę punktów według wzoru:

Ʃ = C + G

gdzie:

Ʃ - łączna suma przyznanych punktów

C - liczba punktów przyznana w kryterium „Cena”

G - liczba punktów przyznana w kryterium „Gwarancja”.

W przypadku uzyskania kilku ofert o takiej samej liczbie punktów czynnikiem decydującym będzie cena.

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Grudzień 31, 2017
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający zastrzega sobie  możliwość zmiany warunków umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0325/16