W skład kompletu zamówienia wchodzi:
- Wycinarka laserowa do stali (CPV: 38636110-6) wraz z osprzętem o następujących parametrach:
- Wykonanie podłoża posadzkowego (pod wycinarkę laserową) o parametrach:
- Wykonanie instalacji elektrycznej z przyłączem mocy o parametrach zgodnych z wymogami wycinarki laserowej.
- Warunki gwarancji i serwisu.
Warunki minimalne, które muszą zostać spełnione:
- W przypadku zakupu urządzenia Oferent udziela min. 24-miesięcznej gwarancji.
- W okresie gwarancji reakcja serwisu nastąpi w ciągu 48 godzin od zgłoszenia awarii.
Oferent może zaproponować własne, lepsze warunki gwarancji i serwisu.
Miejsce składania ofert.
Dokumentację ofertową należy składać osobiście w siedzibie firmy ELDRUT s.c. będącej zarazem miejscem realizacji inwestycji pod adresem: ELDRUT s.c. Przebendów 42a, 39-308 Wadowice Górne lub za pośrednictwem poczty.
Termin i forma składania ofert.
- Termin składania ofert upływa po 40 dniach od opublikowania niniejszego zapytania czyli do 23 czerwca 2016 r. o godz. 8.00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferty należy złożyć lub wysłać w zamkniętej kopercie opisanej wg wzoru: „Oferta na zapytanie ofertowe nr 1/2016 - DOSTAWY”.
- W przypadku korespondencji przesłanej pocztą liczy się data wpływu, a nie stempla.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych tj. tylko na urządzenie - bez osprzętu i systemu montażowego.
- Oferent jest zobowiązany podać cenę netto i brutto oraz szczegółową specyfikację proponowanego urządzenia, z której w sposób oczywisty wynikać będzie spełnienie opisanych powyżej wymagań technicznych.
- Cena może zostać podana w złotych polskich (PLN) lub w walucie euro (EUR).
- Oferta musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerowym edytorze tekstu, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta. Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
- Do oferty należy dołączyć dokumenty rejestrowe Oferenta.
Niedopełnianie wymogów o których mowa w punktach 1–10, spowoduje odrzucenie oferty.
Dokumentację ofertową należy składać osobiście w siedzibie firmy ELDRUT s.c. będącej zarazem miejscem realizacji inwestycji pod adresem: ELDRUT s.c. Przebendów 42a, 39-308 Wadowice Górne lub za pośrednictwem poczty.
Otwarcie dostarczonych kopert z ofertami nastąpi w siedzibie firmy ELDRUT tj. w Przebendowie 42a, w dniu upłynięcia terminu ich składania o godzinie 8.30.
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria i wagi.
- Oferty spełniające wszystkie wymogi przedstawione w niniejszym zapytaniu ofertowym zostaną uszeregowane od najmniej korzystnej do najkorzystniejszej. Zwycięży oferent, który zdobędzie najwyższą ilość punktów „K” będących wynikiem zsumowania wszystkich kryteriów: ceny, terminu realizacji zamówienia i warunków gwarancji (K=KC+KT+KG).
- W przypadku równej ilości punktów zwycięży oferta, w której przedstawiono najniższą cenę brutto.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy.
- Umowa zawierała będzie istotne postanowienia zawarte w treści niniejszej oferty, tj. termin realizacji, specyfikację techniczną dostarczanego urządzenia laserowego, warunki gwarancji i serwisu.
- W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, w tym działania siły wyższej, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej z Oferentem umowy, przy czym zmiany te nie mogą mieć istotnego charakteru w stosunku do treści oferty.
- Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do postanowień zawartej umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.
- Umowa może być zmieniona w drodze pisemnego aneksu.
- Oferent nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść na osobę trzecią wierzytelności z niniejszej umowy względem Zamawiającego