Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
ALOP.pl Sp. z o.o., ul. Księdza Piotra Skargi 9, 39-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotowe Zapytanie Ofertowe nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych i zostanie udzielane w trybie postępowania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności, wg reguł obowiązujących na dzień opublikowania niniejszego Zapytania Ofertowego oraz opisanych w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych. 

1. Przedmiotem Zapytania Ofertowego są usługi polegające na stworzeniu, dostawie, wdrożeniu, przeszkoleniu oraz instalacji serwerowej zakupionego oprogramowania systemu do porównywania i sprzedaży ubezpieczeń (klasa B2C oraz B2B).

2. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej.

3. Przeniesienie na Zamawiającego, bezwarunkowo i w sposób nieograniczony czasowo i terytorialnie, wszelkich praw własności intelektualnej  obejmujących majątkowe prawa  autorskie do wykonanego w trakcie realizacji przedmiotu niniejszego Zapytania Ofertowego systemu, na wszystkich znanych polach eksploatacji wg Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Szczegółowy opis przedmiotu Zapytania Ofertowego (opis systemu/wymagania funkcjonalne) został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do niniejszego Zapytania.

Kod CPV: 
48000000-8
72000000-5
72220000-3
72400000-4
72413000-8
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) Posiadają  odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania pełnego zakresu przedmiotu Zapytania Ofertowego.

c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację pełnego zakresu przedmiotu Zapytania Ofertowego.

d) Nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja lub postępowanie upadłościowe, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalegają z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

e) Spełniają pozostałe wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym.

Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca przedstawi oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , stanowiące Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.  Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą warunku granicznego "spełnia  -  nie spełnia", w oparciu o dokumenty (oświadczenia) złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu.

2. Wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawcy:

2.1. Wykonawcy wykażą i udokumentują, że wykonali w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to, w tym czasie:

a/ co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt aplikacji internetowej o łącznej  wartości powyżej 180 000,00 (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy) zł brutto;

b/ co najmniej 5 (słownie: pięć) zamówień, których przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego;

2.2. Firma posiada przynajmniej 1 (słownie: jeden) produkcyjne wdrożenie systemu skanowania kodów Aztec za pomocą kamery telefonu komórkowego.

2.3. Firma posiada przynajmniej 1 (słownie: jeden) produkcyjne wdrożenie rozkodowywania informacji zawartych na dowodzie rejestracyjnym pojazdu przy użyciu klucza Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych.

Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca przedstawi wykaz zrealizowanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (Załącznik Nr 4 do Zapytania Ofertowego).

Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą warunku granicznego "spełnia  -  nie spełnia", w oparciu o dokumenty (oświadczenia) złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu.

3. Wymagania dotyczące dysponowania potencjałem kadrowym w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania pełnego zakresu przedmiotu Zapytania Ofertowego.

3.1. Wykonawcy wykażą i udokumentują, że dysponują następującym potencjałem kadrowym:

a/ co najmniej jedną osobą, która występowała w charakterze" Kierownika projektu", w co najmniej  1 (słownie: jeden) zrealizowanym zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 (słownie: sto tysięcy) zł brutto;

b/ co najmniej jedną osobą „Architekta”, która spełnia poniższe wymagania:

- "Architekt" musi posiadać wykształcenie co najmniej wyższe informatyczne,

- "Architekt" musi posiadać znajomość technologii systemów informatycznych w zakresie portali,

- "Architekt" musi posiadać co najmniej 5–letnie doświadczenie zawodowe związane z      projektowaniem ii wdrażaniem rozwiązań internetowych,

- "Architekt" w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w charakterze głównego architekta systemu informatycznego;

c/zespołem Programistów min. 3(słownie: trzy) osoby, które spełniają poniższe wymagania:

- każdy z Programistów musi posiadać minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w    programowaniu językiem PHP,

- każdy z Programistów wziął udział w co najmniej jednym zakończonym projekcie który dotyczył zaprojektowania ,zbudowania i wdrożenia systemu informatycznego.

Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca przedstawi wykaz potencjału kadrowego (Załącznik Nr 5 do Zapytania Ofertowego).

Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą warunku granicznego "spełnia  -  nie spełnia", w oparciu o dokumenty (oświadczenia) złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu.

Za pracowników Wykonawcy uważa się również osoby fizyczne świadczące w sposób regularny czynności na rzecz Wykonawcy w formie samodzielnej działalności gospodarczej, jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej, bądź na podstawie innego stosunku cywilnoprawnego niż stosunek pracy.

4. Opis sposobu przygotowania oferty:

4.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, warunkowych i/lub wariantowych.

4.2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, itp.

4.3. Ofertę sporządzić należy na druku "Formularz oferty" (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego) w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo.

4.4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom Zapytania Ofertowego.

4.5. Wszystkie strony oferty i załączników muszą być ponumerowane i parafowane.

4.6. Oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania przedsiębiorstwa w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z mocy obowiązujących przepisów prawa lub postanowień umowy.

4.7. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany/poprawki, muszą być parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym.

4.8. Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z dopiskiem "Za zgodność z oryginałem".

4.9. Cena oferty musi zostać określona w złotych polskich (PLN), cyfrowo i słownie, z dokładnością  do dwóch miejsc po przecinku. Oferowaną cenę należy podać w kwocie brutto.

4.10. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu Zapytania Ofertowego oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Podając ceny należy uwzględnić wszystkie elementy związane z prawidłową i terminową realizacją przedmiotu Zapytania  Ofertowego. 

4.11. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie podlega negocjacji ani zmianie w toku postępowania, jak również po zawarciu umowy.

4.12. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Zmiana oferty winna zawierać wyraźne oznaczenie "ZMIANA OFERTY".

4.13. Zamawiający informuje, że Wykonawca ma możliwość zastrzeżenia dokumentu/ów stanowiącego/cych tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy. W takim przypadku należy umieścić zastrzeżony/e dokument/y w odrębnym załączniku wraz z oświadczeniem (adnotacją), że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępniane. Nie podlegają zastrzeżeniu informacje obejmujące : nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, cenę oferty, termin wykonania zamówienia i okres gwarancji.

4.14. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przesłaniem oferty oraz udziałem w postępowaniu ponosi wyłącznie Wykonawca.

4.15. Okres związania Wykonawców złożoną ofertą wynosi 30 (słownie: trzydzieści) dni, licząc od daty upływu terminu składania ofert.

4.16. Kompletna oferta powinna zawierać:

a/  formularz ofertowy  -  zgodnie z Załącznikiem  Nr 2;

b/  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  -  zgodnie z Załącznikiem  Nr 3;

c/  wykaz zrealizowanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług  -  zgodnie z Załącznikiem  Nr 4;

d/  wykaz potencjału kadrowego Wykonawcy  -  zgodnie z Załącznikiem  Nr 5;

e/  oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych  -  zgodnie z Załącznikiem  Nr 6;

f/  pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jedynie w przypadku podpisania oferty przez osobę nieujawnioną w odpowiednim rejestrze jako upoważnioną  do zaciągania zobowiązań).

5. Sposób udzielania wyjaśnień

5.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego tylko w formie pisemnej za pomocą poczty konwencjonalnej (na adres siedziby Zamawiającego: ul. Księdza Piotra Skargi 9, 39-300 Mielec) lub elektronicznej na adres e-mail: kontakt@alop.pl.

5.2. Zamawiający udzieli wyjaśnień, jeżeli pisemne zapytanie Wykonawcy wpłynie do niego nie później niż na 3 (słownie: trzy) dni przed upływem terminu składania ofert.

6. Inne informacje / postanowienia

6.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian warunków Zapytania Ofertowego w uzasadnionych przypadkach, a także jego odwołania oraz zakończenia postępowania bez wyboru oferty. 

6.2. O każdej zmianie Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej oraz poprzez stronę internetową Zamawiającego.

6.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. W szczególności Zamawiający unieważni postępowanie gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie to stanowić podstawy do dochodzenia przez niego z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń.

6.4. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przesyłać pisemnie na podane adresy oraz drogą elektroniczną.

6.5. W celu zachowania zasady równego traktowania wszystkich Wykonawców, Zamawiający nie będzie udzielał żadnych informacji dotyczących postępowania drogą telefoniczną.

6.6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z Zamawiającym.

6.7. Wybrany Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji.

6.8. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi gwarancyjnej w zakresie przedmiotu Zapytania Ofertowego (min. 12 miesięcy od oddania w pełni działającego systemu licząc od daty zakończenia prac potwierdzonych protokołem końcowym bezusterkowego odbioru, podpisanym przez obie strony).

6.9. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do asysty powdrożeniowej w okresie min. 3 miesięcy po wdrożeniu systemu.

6.10. Wybrany Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.

6.11. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.

6.12. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na realizację systemu będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu elektroniczny nośnik informacji wraz z prawem własności do niego oraz prawami autorskimi do treści w nim zawartych.

6.13. Nośnik informacji, o którym mowa w pkt. 6.12 powyżej, musi zawierać kody źródłowe oprogramowania systemu.

6.14. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przesłaniem oferty oraz udziałem w postępowaniu ponosi Wyłącznie Wykonawca.

7. Lista załączników:

7.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  -  Załącznik Nr 1

7.2. Wzór formularza oferty  -  Załącznik Nr 2

7.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  -  Załącznik Nr 3

7.4. Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę wraz z dokumentami potwierdzającymi należytec wykonanie usług  -  Załącznik Nr 4

7.5. Wykaz potencjału kadrowego Wykonawcy  -  Załącznik Nr 5

7.6. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych  -  Załącznik Nr 6

Termin składania ofert: 
środa, Sierpień 16, 2017 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Oferty należy składać do dnia 16 sierpnia 2017 roku do godz. 9.00 osobiście/listem/przesyłką kurierską,  na adres siedziby Zamawiającego: ul. Księdza Piotra Skargi 9, 39-300 Mielec, w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu) w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

2. Koperta (opakowanie) zawierająca ofertę wraz z wymaganymi załącznikami i dokumentami, winna być zaadresowana do Zamawiającego na adres: ul. Księdza Piotra Skargi 9, 39-300 Mielec, opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy  oraz oznaczona w sposób następujący : "Oferta na ZAPYTANIE OFERTOWE  ALOP.pl Nr 1/2017".

3. W każdym wypadku, o przyjęciu oferty przez Zamawiającego celem jej rozpatrzenia, decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

4. Oferty złożone/przesłane po terminie określonym  wyżej w pkt.1 nie będą rozpatrywane.

5. Dokumenty przesłane (złożone) do Zamawiającego nie podlegają zwrotowi.

6. Zapytanie Ofertowe zamieszczono w dniu 07 sierpnia 2017 roku na następujących stronach internetowych:

- www.alop.pl

- www.zamowieniarpo.podkarpackie.pl

7. Otwarcie ofert nastapi w dniu 16 sierpnia 2017 roku o godzinie: 10.00.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Ocenie przez Zamawiającego poddane zostaną wyłącznie oferty, które:

a)  spełniają warunki spełniające wszystkie wymogi przedstawione w niniejszym Zapytaniu Ofertowym;

b)  będą kompletne, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy oraz będą zawierały wszystkie załączniki wymienione w Warunkach Udziału w Postępowaniu pkt.4.16. niniejszego Zapytania Ofertowego.

2. Oferty, o których mowa wyżej w pkt.1., zostaną poddane ocenie Komisji wg następujących kryteriów i ich wag :

-  Cena (KC)  -  60%;

- Termin dostawy (KT-  20% (przy założeniu, że maksymalny termin realizacji usługi wynosi 240 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania/zawarcia umowy);

- Gwarancja (KG-  20%  (przy założeniu, że minimalny okres gwarancji wynosi 12  miesięcy licząc od daty zakończenia prac potwierdzonych protokołem końcowym bezusterkowego odbioru).

3. Sposób oceny - punktacja:

RAZEM: 3 (słownie: trzy) kryteria oceny - maksymalna ilość punktów 100 (słownie: sto).

Sposób oceny :

a/  Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, po zsumowaniu punktów uzyskanych w każdym z kryteriów wyboru oferty.

b/  Ostateczna liczba punktów (K) dla każdej badanej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w każdym z kryteriów wyboru oferty, wg wzoru:

K  =  KC + KT + KG

c/  Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria i wagi :

Cena (KC)

   KC - kryterium ceny

   KC = CM/C x 60                 (waga 60 pkt.)

   CM - najniższa cena brutto w PLN  wśród rozpatrywanych ofert

   C    - cena brutto w PLN analizowanej oferty

 

Termin dostawy (KT)

   KT - kryterium terminu

   KT = TM/T x 20                 (waga 20 pkt.)

   TM - najkrótszy termin dostawy rozpatrywanych ofert

   T    - termin dostawy analizowanej oferty

 

Gwarancja (KG)

    KG - kryterium gwarancji

    KG = G/GM x 20                   (waga 20 pkt.)

    G    - okres gwarancji analizowanej oferty

    GM - najdłuższy okres gwarancji rozpatrywanych ofert

4. Przesłanki odrzucenia oferty:

4.1. Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w niniejszym Zapytaniu Ofertowym, przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Wykonawca zawarł w swojej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno kompletność, jak i formalna oraz merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.

4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania, w toku oceny ofert, wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów (oświadczeń) i informacji.

4.3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.

4.4. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu Ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

4.5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

4.6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

- treść oferty nie będzie odpowiadać treści Zapytania Ofertowego;

- oferta zostanie złożona po terminie składania ofert;

- jeżeli oferta będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

5. Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego

5.1. W przypadkach, gdy okaże się to niezbędne, Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o udzielenie dodatkowych wyjaśnień do złożonej oferty lub/i dostarczenia dodatkowych dokumentów.

5.2. Zamawiający, po dokonaniu oceny nadesłanych ofert wyłoni najkorzystniejszą ofertę, co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia.

5.3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zawiadamiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy przesłali oferty oraz upubliczni wybór Wykonawcy na stronie: www.alop.pl

5.4. Na wniosek Wykonawcy, który złożył ofertę, Zamawiający udostępni protokół postępowania o udzielenie zamówienia, z wyłączeniem części ofert stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.

5.5. Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia trybu niniejszego Zapytania Ofertowego bez wybrania którejkolwiek z ofert.

5.6. Zamawiający podpisze umowę na wykonanie przedmiotu Zapytania Ofertowego z Wykonawcą, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w Zapytaniu Ofertowym i zostanie oceniona wg  podanych kryteriów wyboru jako najkorzystniejsza - uzyskując najwyższą ilość punktów. 
Podpisanie umowy nastąpi nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. 
O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

5.7. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy, następujące dokumenty:

a/  Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert;

b/  Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert.

c/  W przypadku spółek prawa handlowego: księgę udziałów/księgę akcyjną  - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.

5.8. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wszystkie wymagania Zapytania Ofertowego, którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

5.9. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych - w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Kwiecień 30, 2018
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca przedstawi oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych, stanowiące Załącznik Nr 6 do Zapytania Ofertowego. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą warunku granicznego "spełnia  -  nie spełnia", w oparciu o dokumenty (oświadczenia) złożone przez Wykonawców w postępowaniu.

 

Warunki zmiany umowy: 

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany postanowień umowy, zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zmiany te wyniknęły z okoliczności których, mimo działania z należytą starannością, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności: terminu realizacji umowy, harmonogramu, zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zaistnienia siły wyższej, etc.

2. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zgody obu stron potwierdzonej podpisami.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0440/17