Zakres usług tłumaczeniowych platformy:
- tłumaczenie na język angielski wszystkich modułów systemu informatycznego i zawartych w nich treści;
- tłumaczenie na inne języki wszystkich modułów systemu informatycznego i zawartych w nich treści;
- tłumaczenie regulaminu użytkowania platformy;
-tłumaczenie umów na zakup dostępu do platformy w formie licencji;
- tłumaczenie innych niezbędnych dokumentów do obsługi i funkcjonowania platformy.
Zakres wskazanych usług dotyczy różnych grup językowych.
Ze względu na tłumaczenie dokumentów określających kwestie prawne (regulamin, umowy itp.)usługa zostanie zlecona tłumaczowi przysięgłemu.
Usługa zostanie zrealizowana w wybranych językach spośród poniższych.
Przewidywany czas pracy: 190 rbh
Moduły opisane poniżej wchodzą w skład platformy składającej się z:
- części do zarządzania punktami usługowymi w branży beauty i aplikacji mobilnej – Cosmotti Business;
- części do rezerwacji online wizyt w wybranym punkcie usługowym i aplikacji mobilnej – Cosmotti Booking;
- części będącej porównywarką cenową i platformą sprzedaży produktów w marketplace przez `awców i aplikacji – Cosmotti Shopping.
Dla celów przedstawienia oferty przez Oferenta, Zamawiający prezentuje przykładowy spis modułów i funkcjonalności.
Cosmotti Business i aplikacja mobilna będą realizowały następujące funkcje:
- Strona sprzedażowa dla zalogowanych i niezalogowanych umożliwiająca m.in. podgląd cennika abonamentów do podsystemu Cosmotti Business i ich zakup
- Strony informacyjne
- Blog tworzony przez administratora Cosmotti
- Zarządzanie kontami i uprawnieniami
- Dodawanie/edytowanie/usuwanie danych
- System obsługi komunikacji administratora Cosmotti z punktami usługowymi
- Zarządzanie zgłoszeniami
- Komunikator z punktami usługowymi
- Synchronizacja kanałów
- CRM
- Raportowanie
- Zarządzane centrum pomocy
- Zarządzanie kontami i uprawnieniami przez administratora Cosmotti
- System rejestracji (rejestracja, autoryzacja)
- System logowania
- Logowanie indywidualne
- Zarządzanie użytkownikami
- Resetowanie hasła
- Pulpit / kokpit menedżerski
- Wyszukiwanie w zbiorach, modułach np. wyszukiwanie wybranej Usługi z listy usług, wyszukiwanie wybranego Klienta z listy klientów itd.
- Powiadomienia o czynnościach i wydarzeniach z innych modułów i podsystemów
- Kalendarz/Rezerwacje
- Lista rezerwacji, sortowanie i filtrowanie
- Kalendarz rezerwacji, sortowanie i filtrowanie
- Rejestrowanie wizyt klientów na wybrane usługi i sprzedaż produktów
- Podgląd rezerwacji, wprowadzenie/usuwanie/edycja danych
- Dodawanie sprzedaży
- Finalizowanie i edycja wizyt/sprzedaży
- Zarządzanie rezerwacjami
- Klienci
- Lista klientów, sortowanie i filtrowanie
- Podgląd klienta, wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
- Działania masowe na wybranych klientach
- Grupowanie klientów
- Powiązanie klientów z rabatami, promocjami, karnetami, bonami itd.
- Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne
- Historia dotycząca klientów
- Usługi
- Lista usług, sortowanie i filtrowanie
- Podgląd usługi, wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
- Działania masowe na wybranych usługach
- Grupowanie usług
- Powiązanie usług z pracownikami, zasobami, produktami, materiałami, rabatami, promocjami, bonami, karnetami itd.
- Automatyczne zdejmowanie ze stanu magazynu produktów i materiałów zużytych w czasie wykonywania usługi
- Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne
- Historia dotycząca usług
- Magazyn
- Lista produktów, grupowanie, sortowanie, filtrowanie
- Powiązanie materiałów z usługami
- Lista zasobów, grupowanie, sortowanie, filtrowanie
- Powiązanie zasobów z usługami i pracownikami
- Lista materiałów, grupowanie, sortowanie, filtrowanie
- Powiązanie materiałów z usługami
- Stany magazynowe wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
- Grafiki dostępności zasobów
- Podgląd produktu/materiału/zasobu, wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
- Działania masowe na wybranych pozycjach
- Powiązanie pozycji z usługami, pracownikami itd.
- Lista dostawców, dodawanie, edytowanie, usuwanie, grupowanie, sortowanie, filtrowanie
- Podgląd pod ofertę wybranych dostawców (również dostawców Cosmotti Shopping)
- Zamawianie pozycji asortymentowych (produkty/materiały/zasoby) - (również dostawców Cosmotti Shopping)
- Przychody, rozchody, inwentaryzacja
- Dodawanie, edytowanie, usuwanie minimalnych stanów magazynowych wybranych pozycji
- Prognozowanie zapotrzebowania na materiały i produkty na podstawie statystyk zużycia, historycznych zamówień i przyszłych wizyt
- Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne
- Historia dotycząca magazynu
- Lista produktów, grupowanie, sortowanie, filtrowanie
- Sprzedaż
- Lista faktur sprzedażowych, sortowanie, filtrowanie
- Lista paragonów, sortowanie, filtrowanie
- Lista korekt sprzedaży, sortowanie, filtrowanie
- Dodawanie/ edytowanie/ usuwanie dokumentów sprzedaży i korekt
- Aktualizacja stanów magazynowych
- Działania masowe na wybranych pozycjach
- Podgląd pozycji, wprowadzanie/usuwanie/edytowanie danych
- Raporty kasowe
- Bony i karnety
- Historia sprzedaży
- Zakupy
- Koszty dodawanie/edycja/usuwanie danych
- Grupowanie kosztów
- Działania masowe na wybranych pozycjach
- Wprowadzanie/usuwanie/edytowanie danych
- Aktualizacja stanów magazynowych
- Prognozowanie zapotrzebowania
- Dodawanie zakupu - Synchronizacja Cosmotti Shopping
- Lista potrzeb, sortowanie, filtrowanie, grupowanie
- Ręczne i prognozowane przez system zapotrzebowanie na produkty i materiały
- Lista zamówień roboczych, sortowanie, filtrowanie, grupowanie
- Lista zamówień wysłanych, sortowanie, filtrowanie, grupowanie
- Lista faktury zakupu, sortowanie, filtrowanie, grupowanie
- Lista potrzeb, sortowanie, filtrowanie, grupowanie
- Historia zakupów
- Adresy placówki
- Statystyki
- Sortowanie, filtrowanie, wyszukiwanie
- Raporty i wykresy
- Ogólne
- Dotyczące poszczególnych modułów, działań i funkcji
- Podsumowania
- Ogólne
- Dotyczące poszczególnych modułów, działań i funkcji
- Łączność
- Wysyłka SMS, powiadomień, e-mail - wysyłka z danego punktu usługowego do klientów indywidualnych
- Komunikator wewnętrzny placówki - użytkownicy punktu usługowego np. pracownicy, właściciel komunikują się między sobą
- Komunikator zewnętrzny z użytkownikami Cosmotti Booking - klienci indywidualni komunikują się z wybranymi punktami usługowymi
- Zadania poszczególnych użytkowników punktu usługowego
- Marketing
- Marketing automatyczny
- Wysyłanie wiadomości do klientów na podstawie wyznaczonych reguł
- Blog
- Artykuły punktów usługowych w Cosmotti Booking
- Galeria
- Materiały graficzne dotyczące punktów usługowych w Cosmotti Booking
- Opinie i komentarze punktu usługowego
- Opinie i komentarze punktu usługowego w Cosmotti Booking
- Media społecznościowe
- Facebook - integracja
- Instagram - integracja
- Kampanie internetowe
- Płatne kampanie w Cosmotti Booking
- Program lojalnościowy
- Zaawansowane reguły rabatów i promocji
- Powiadomienia - reguły
- Marketing automatyczny
- Pracownicy
- Tworzenie i zarządzania kontami i uprawnieniami pracowników
- Prowizje pracowników
- Grafiki dostępności pracowników
- Powiązanie pracowników z usługami, bonami na usługę, karnetami itd.
- Dokumenty udostępnione punktom usługowym przez administratora Cosmotti do pobrania i edycji
- Eksportowanie i importowanie danych z i do powyższych modułów
- Tutoriale dla użytkowników w powyższych modułach i funkcjonalnościach
- Ustawienia poszczególnych modułów, funkcjonalności i użytkowników
- Integracje:
- z Cosmotti Booking
- z Cosmotti Shopping
- z pośrednikiem płatności typu Przelewy24, PayU
- z trzema wybranymi programami księgowymi typu wFirma, Comarch ERP Optima i Sage Symfonia
- z Facebook
- z Instagram
- z drukarkami fiskalnymi
- z bramkami SMS
- z kalendarzem Google
- widżet do rezerwacji w Cosmotti Booking przez Facebook
- Udostępniane API do rezerwacji online
- Wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
- Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne w wielu modułach i funkcjonalnościach
Dotyczy Cosmotti Booking
Klient indywidulany może zalogować się do podsystemu Cosmotti Booking i Cosmotti Shopping przy użyciu tego samego konta.
Cosmotti Booking i aplikacja mobilna będą realizowały następujące funkcje:
- System obsługi komunikacji administratora Cosmotti z klientami
- Zarządzanie zgłoszeniami
- Komunikacja z klientami
- Synchronizacja kanałów
- CRM
- Raportowanie
- Zarządzane centrum pomocy
- Zarządzanie kontami i uprawnieniami przez administratora Cosmotti
- Strona startowa dla zalogowanych i niezalogowanych
- podział na kategorie
- wyszukiwanie
- Strony informacyjne
- Komunikator klient - punkt usługowy
- Powiadomienia o czynnościach i wydarzeniach
- Wyszukiwarka usług/ salonów/ produktów itd.
- Wyniki wyszukiwania lista punktów usługowych, sortowanie/filtrowanie
- Promocje
- lista, sortowanie/filtrowanie/wyszukiwanie
- podgląd promocji
- zakup przedmiotu promocji
- System rejestracji (rejestracja / autoryzacja)
- Rejestracja przez Media społecznościowe
- Rejestracja bezpośrednia
- System logowania
- Blog z artykułami tworzonymi przez administratora Cosmotti i punkty usługowe
- lista, sortowanie/filtrowanie/wyszukiwanie
- podgląd posta, komentowanie itd.
- Galeria
- Lista zdjęć i filmów
- Sortowanie/filtrowanie/wyszukiwanie
- Podgląd zdjęcia/ filmu, komentowanie itd.
- Podgląd szczegółowy placówki
- Oferta
- Usługi karnety, wyszukiwanie i zakup
- Bony i produkty, wyszukiwanie i zakup
- Dane kontaktowe
- Galeria salonu
- Blog salonu
- Opinie
- Udogodnienia
- Zespół
- Program lojalnościowy
- Promocje m.in. zakupy grupowe, promocje first minute
- Oferta
- Proces rezerwacji wizyt i zakupu asortymentu z oferty dla zalogowanych użytkowników
- Pozycje powiązane - system podpowie usługi/ produkty powiązane ustalone przez salon w Cosmotti Business (przykład: “Manicure klasyczny” i usługa powiązana “Masaż dłoni”)
- Menu zalogowanego użytkownika
- Historia wizyt wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
- Historia zakupów produktów wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
- Wiadomości z salonami (komunikator) wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
- Opinie i komentarze wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
- Dodawanie, edytowanie, usuwanie danych
- Moja galeria wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
- Dodawanie, edytowanie, usuwanie danych
- Moje bony/karnety wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
- Program lojalnościowy wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
- Nagrody filtrowanie wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
- Punkty usługowe wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
- Płatności
- Historia transakcji wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
- Karty płatnicze dodawanie, edytowanie, usuwanie danych
- System poleceń
- Ustawienia poszczególnych modułów i funkcjonalności
- Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne w wielu modułach i funkcjonalnościach
- Wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
- Integracje z:
- Cosmotti Bussines
- Cosmotti Shopping
- Pośrednikiem płatności typu Przelewy24, PayU
- Kontami w mediach społecznościowych
- Google Calendar i Google Maps
- Bramkami SMS
- Automatycznie powiadomienia, SMS, email
Dotyczy Cosmotti Shopping
Klient indywidualny może zalogować się do podsystemu Cosmotti Booking i Cosmotti Shopping przy użyciu jednego, tego samego konta.
Klient indywidualny i uprawniony użytkownik podsystemu Cosmotti Business danego salonu, mogą zamówić w Cosmotti Shopping produkty i materiały u wielu dostawców i dokonać jednorazowej płatności.
Podsystem Cosmotti będzie automatycznie naliczał i pobierał prowizję od sprzedaży asortymentu danego dostawcy.
Klientem może być uprawniony użytkownik podsystemu Cosmotti Business (danego punktu usługowego) realizujący zamówienie dla swojej placówki lub klient indywidualny.
Cosmotti Shopping i aplikacja mobilna będą realizowały następujące funkcje:
- Strony informacyjne
- System zarządzania uprawnieniami i kontami przez administratora Cosmotti
- System obsługi komunikacji administratora Cosmotti z dostawcami, klientami indywidualnymi i salonami (uprawnionymi użytkownikami danego punktu usługowego z Cosmotti Business)
- Zarządzanie zgłoszeniami
- Komunikacja z dostawcami, klientami indywidualnymi i salonami
- Synchronizacja kanałów
- CRM
- Raportowanie
- Zarządzane centrum pomocy
- Zarządzanie kontami i uprawnieniami przez administratora Cosmotti
- System rejestracji i autoryzacji
- dla dostawców
- dla klientów
- System logowania
- dla dostawców
- dla klientów
- dla uprawnionych użytkowników punktu usługowego z Cosmotti Business
- Strefa dla niezalogowanych i zalogowanych
- Wyszukiwarka produktów i materiałów,
- Lista produktów, wyszukiwanie/filtrowanie/sortowanie
- Podgląd produktu
- Proces zakupowy (koszyk) - w pewnym etapie dla zalogowanych
- Kody rabatowe
- Bony
- Promocje, bestsellery
- Zestawy promocyjne
- Produkty powiązane - np. wyświetlanie produktów substytucyjnych
- Kursy, materiały i filmy szkoleniowe dostawców
- Dokonywanie zakupów przez zalogowanych klientów indywidulanych i uprawnionych użytkowników punktu usługowego z Cosmotti Business
- System rozdzielania jednej płatności między dostawców
- System naliczania prowizji od sprzedaży dostawców (dla administratora Cosmotti)
- Konto zalogowanego dostawcy
- Import i eksport produktów i materiałów dostawców
- Wprowadzanie, edytowanie, usuwanie produktów i materiałów
- Warianty, cechy, filtry
- Produkty powiązane np. “Szampon do włosów” i “Odżywka do włosów”
- Integracja ze sklepem internetowym dostawcy
- Lista produktów wyszukiwanie/filtrowanie/sortowanie
- Kategorie produktów i materiałów
- Zarządzanie produktami i materiałami
- Reguły promocji
- Reguły kodów rabatowych
- Dodawanie, edytowanie, usuwanie bonów rabatowych
- Stany magazynowe wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie, edytowanie
- Zamówienia wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie, edytowanie
- Zwroty i reklamacje wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie, edytowanie
- Klienci indywidualni i salony
- Lista, wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie, edytowanie
- Grupowanie klientów
- System wiadomości - komunikacja z klientami indywidualnymi i salonami
- Statystyki i plany dostawcy wyszukiwanie/filtrowanie/sortowanie
- Opinie i oceny
- Lista płatności, wyszukiwanie/filtrowanie/sortowanie
- Udostępnione kursy i materiały szkoleniowe
- System powiadomień np. o nowym zamówieniu
- Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne w wielu modułach i funkcjonalnościach
- Zarządzanie kontami i uprawnieniami pracowników dostawcy
- Konto zalogowanego klienta (klienta indywidualnego i salonu)
- Moje zamówienia, wyszukiwanie/filtrowanie/sortowanie
- Śledzenie zamówienia
- Moje zwroty i reklamacje, wyszukiwanie/filtrowanie/sortowanie
- Moje życzenia i porównania (produktów i materiałów)
- Moje adresy
- Moje oceny, opinie i komentarze
- System wiadomości - komunikacja z dostawcami
- Moje punkty lojalnościowe
- Mój profil/ konto
- Moje płatności - np. możliwość dodania karty płatniczej
- Integracja z podystemem Cosmotti Business - dotyczy salonu (uprawnionych użytkowników danego punktu usługowego z Cosmotti Business)
- Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne w wielu modułach i funkcjonalnościach
- Ustawienia poszczególnych modułów, funkcjonalności i użytkowników
- Wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
- Integracje z:
- Cosmotti Booking
- Cosmotti Business
- Pośrednikiem płatności typu Przelewy24, PayU
- trzema sklepami internetowymi dostawców kosmetyków typu PrestaShop, Shoper, Magento
- dwoma sklepami internetowymi dostawców wieloasortymentowych typu Selgros24, Frisco, Makro
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta musi zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisała osoba uprawniona
do reprezentowania Oferenta przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną. Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, a ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszystkie wskazane w treści zapytania ofertowego dokumenty. Oferent w ramach przedkładanych dokumentów powinien także wykazać spełnienie wyżej określonych warunków dopuszczających.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych, rozpatrywane będą wyłącznie oferty obejmujące pełny zakres przedmiotu zamówienia.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Sposoby składania ofert:
- osobiście pod adresem: Cosmotti s.c. Aleksandra Ekert, Oscar Ekert, ul. Niedzielskiego
2E m. 8, 01-875 Warszawa, w godzinach: 8.00-16.00 - pocztą, listem poleconym, kurierem na adres: Cosmotti s.c. Aleksandra Ekert, Oscar Ekert,
ul. Niedzielskiego 2E m. 8, 01-875 Warszawa - pocztą elektroniczną na adres mailowy: oscar.ekert@cosmotti.com
Osoba do kontaktu: Oscar Ekert, e-mail: oscar.ekert@cosmotti.com, tel. +48 781-81-11-11
Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 06.11.2018 r., do godziny 00:15
Decyduje data wpływu oferty.
Warunki udziału w postępowaniu:
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień we wskazanych terminach.
- Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie, odpowiedni potencjał techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Złożenie oświadczeń na ofercie o braku występowania powiązań (wzory oświadczeń
w Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy). - Założenie Oświadczenia, że firma dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. tłuczenia mają być wykonane przez tłumacza przysięgłego – Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
- Złożenie min. trzech listów referencyjnych.
Kryteria oceny ofert na wszystkie elementy zapytania ofertowego:
* w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs sprzedaży ogłaszanego przez NBP w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień sporządzenia protokołu wyboru ofert.
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
- Punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN (podana w PLN lub walucie obcej*) będą przyznawane wg następującej formuły:
C min
A n = ----------------- x 100 x 100%
C r
C min – cena minimalna w zbiorze
C r – cena oferty rozpatrywanej
A n – liczba punktów przyznana ofercie
SZCZEGÓŁY ZAPYTANIA OFERTOWEGO I ZAŁĄCZNIKI nr 1, 2, 3 ZNAJDUJĄ SIĘ POD LINKIEM: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1W_JElLokQpOepEMCIJEDMHhZz6-z...
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.