Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
DebugDuck Design. Rafał Wołoszyn , Powstańców Styczniowych 11, 37-420 Rudnik nad Sanem
Opis przedmiotu zamówienia: 

W związku z przyznaniem dofinansowania dla projektu pn. "Uruchomienie inteligentnej platformy – ARW",
współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata
2014 - 2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Działania 1.4 Wsparcie MŚP,
Poddziałania 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Zamawiający zaprasza do składania ofert w zakresie nowych
wartości niematerialnych i prawnych niezbędnych do wprowadzenia na rynek innowacyjnej platformy ARW (Automatyczny Raport Wypadków).
Projekt pn. "Uruchomienie inteligentnej platformy – ARW" dotyczy utworzenia innowacyjnej platformy
ARW (Automatyczny Raport Wypadków), automatycznie przeszukującej Internet i wykorzystującej sieci
neuronowe do przetwarzania danych o wypadkach komunikacyjnych w celu znalezienia osób w nich
poszkodowanych i dostarczenia tych danych kancelariom odszkodowawczym.

Kod CPV: 
48000000-8
72210000-0
72263000-6
72000000-5
72212517-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. O udzielenie Zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie następujące kryteria dostępu:

a) nie jest wykluczony z postępowania na podstawie warunków określonych w pkt. VII „Wykluczenia” niniejszego Zapytania Ofertowego;

b) jest podmiotem uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi;

c) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności niezbędnych do należytego wykonania Zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

d) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania Zamówienia;

e) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i kadrowym niezbędnym do należytego wykonania zamówienia;

f) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie Zamówienia;

g) zapoznał się z warunkami postępowania ofertowego oraz dokumentacją projektową i nie wnosi do nich zastrzeżeń ani uwag;

h) wniósł wadium w wymaganym terminie, formie i wysokości:

 

Zamawiający informuje, iż każdy Wykonawca ubiegający się o realizację usługi zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium. Zamawiający uzna wadium za skuteczne, tylko wówczas gdy właściwa kwota zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina składania ofert).

Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w

wysokości:

  • 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) na poczet I części zamówienia
  • 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) na poczet II części zamówienia
  • 1200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) na poczet III części zamówienia
  • 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) na poczet IV części zamówienia
  • 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) na poczet V części zamówienia
  • 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) na poczet VI części zamówienia
  • 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) na poczet VII części zamówienia

Wadium powinno być wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 15 1950 0001 2006 0806 0816 0001 .W tytule przelewu należy wpisać „Wadium – zapytanie ofertowe nr 1/WNP/2018 dla części I lub/i II lub/i III lub/i IV lub/i V lub/i VI lub/i VII ”.

Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmawia zawarcia umowy na realizację usługi, na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

W przypadku wyłonienia Wykonawcy wniesione wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po podpisaniu umowy z wyłonionym wykonawcą (planowany termin podpisania umowy będzie nie dłuższy niż 90 dni). Zamawiający zwraca wniesione wadium Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, niezwłocznie po wyborze oferty/ofert najkorzystniejszej/ych lub unieważnieniu postępowania (planowany termin wybrania wykonawcy będzie nie dłuższy niż 60 dni).

Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert w przypadku zaistnienia dwóch przesłanek – wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert oraz złożenia pisemnego wniosku o zwrot wadium.

2. Dokumentami, na podstawie których Zamawiający oceni spełnienie przez danego Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (kryteriów dostępu), będą: złożony przez Wykonawcę "Formularz Ofertowy" wraz z załącznikami spełniający wszelkie wymagania zawarte w niniejszym Zapytaniu Ofertowym oraz wydruk z konta Zamawiającego potwierdzającego wpływ od danego Wykonawcy wadium w wymaganym terminie, formie i wysokości.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu (kryteriów dostępu) zostanie dokonana w oparciu o kryterium: "spełnia" - "nie spełnia". W przypadku niespełnienia któregokolwiek z warunków dostępu, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie Zamówienia. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu.

Termin składania ofert: 
piątek, Styczeń 26, 2018 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Ofertę należy wypełnić w języku polskim wyłącznie na formularzu tanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania i złożyć w terminie do 26-01-2018 r. do godz. 09.00 w Biurze Zamawiającego przy ul. Powstańców Styczniowych 11
w 37-420 Rudnik  nad Sanem
, e-mailem na adres: projektyue@debugduckdesign.com , drogą pocztową, przesyłką kurierską lub osobiście – liczy się data i godzina wpływu do Biura Zamawiającego.
2. Koperta/Teczka zawierające ofertę powinny być opatrzone dopiskiem: oferta w zakresie nowych wartości niematerialnych i prawnych w ramach projektu "Uruchomienie inteligentnej platformy – ARW".
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która poprzez zsumowanie punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert uzyska największą liczbę punktów. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów o wyborze decyduje krótszy termin wykonania Zamówienia w tygodniach. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, odmówi zawarcia umowy z Zamawiającym, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich
ponownego badania i oceny.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryteria (dla wszystkich części zamówienia):

a) Łączna cena netto w PLN (C) – waga procentowa: 40%

Ceny w ofercie powinny być podane w walucie polskiej (PLN), z dokładnością do 2 miejsc po

przecinku (tzn. z dokładnością do 1 grosza). Nie dopuszcza się wariantowości cen. Ocena ofert dokonywana

będzie według następującego wzoru:

C = (Cmin/Cof) x 40,00 (waga punktowa)

gdzie:

    C = liczba punktów przyznana badanej ofercie w ramach kryterium „Łączna cena netto w PLN”

    Cmin = najniższa łączna cena netto w PLN przedstawiona w ofertach

      Cof = łączna cena netto w PLN przedstawiona w badanej ofercie

Maksymalna ilość punktów możliwa do zdobycia w ramach przedmiotowego kryterium: 40 punktów.

b) Termin wykonania Zamówienia w tygodniach (T) – waga procentowa: 20%

Termin wykonania Zamówienia w tygodniach powinien być podany w ofercie

z dokładnością do 1 tygodnia. Termin wykonania Zamówienia w tygodniach będzie liczony od

dnia zawarcia umowy w przedmiocie niniejszego Zamówienia.

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

T = (Tmin/Tof) x 20,00 (waga punktowa)

gdzie:

   T = liczba punktów przyznana badanej ofercie w ramach kryterium „Termin wykonania Zamówienia w tygodniach”

   Tmin = najniższa liczba tygodni wykonania Zamówienia przedstawiona w ofertach

    Tof = liczba tygodni wykonania Zamówienia przedstawiona w badanej ofercie

Maksymalna ilość punktów możliwa do zdobycia w ramach przedmiotowego kryterium: 20 punktów.

c) Okres gwarancji na oprogramowanie w miesiącach (G) – waga procentowa: 15%

Okres gwarancji na oprogramowanie w miesiącach powinien być podany w ofercie z dokładnością do 1 miesiąca.

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

G = (Gof/Gmax) x 15,00 (waga punktowa)

gdzie:

    G = liczba punktów przyznana badanej ofercie w ramach kryterium „Okres gwarancji na oprogramowanie w miesiącach”

    Gof = liczba miesięcy gwarancji na oprogramowanie przedstawiona w badanej ofercie

    Gmax = najwyższa liczba miesięcy gwarancji na oprogramowanie przedstawiona w ofertach

Maksymalna ilość punktów możliwa do zdobycia w ramach przedmiotowego kryterium: 15 punktów.

d) Szybkość reakcji na awarie w minutach (R) – waga procentowa: 15%

Wykonawca deklaruje z dokładnością do 1 minuty czas, w którym przystąpi do usunięcia awarii w Okresie Gwarancji.

Pod pojęciem „awarii” Zamawiający rozumie każdą awarię, która zostanie wykryta po odbiorze systemu od

Wykonawcy w Okresie trwania Gwarancji i zgłoszona przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę

adres mailowy Wykonawcy. Pod pojęciem „przystąpienie do usunięcia awarii” Zamawiający rozumie zaraportowanie przez Wykonawcę drogą mailową przyczyny błędu (awarii systemu) oraz określenie czasu jej usunięcia i przywrócenia oprogramowania

do stanu optymalnego. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

R = (Rmin/Rof) x 15,00 (waga punktowa)

gdzie:

   R = liczba punktów przyznana badanej ofercie w ramach kryterium „Szybkość reakcji na awarie w minutach”

   Rmin = najkrótszy czas (wyrażony w minutach) reakcji spośród wszystkich przedstawionych ofert

   Rof = czas (wyrażony w minutach) reakcji przedstawiony w badanej ofercie

Maksymalna ilość punktów możliwa do zdobycia w ramach przedmiotowego kryterium: 15 punktów.

e) Kompleksowość (K) - waga procentowa: 10%

Wykonawca deklaruje wykonanie poszczególnych ilości części zamówienia, od I do VII. Wykonawca, który zadeklaruje w ofercie realizację wszystkich części zamówienia (7) otrzyma 100 % maksymalnej liczby punktów: 10 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg. przedstawionego wzoru:

Zadeklarowanie realizacji 7 części zamówienia – otrzyma 10 punktów

Zadeklarowanie realizacji 6 części zamówienia – otrzyma 8 punktów

Zadeklarowanie realizacji 5 części zamówienia – otrzyma 6 punktów

Zadeklarowanie realizacji 4 części zamówienia – otrzyma 4 punkty

Zadeklarowanie realizacji 3 części zamówienia – otrzyma 2 punkty

Zadeklarowanie realizacji 2 części zamówienia – otrzyma 1 punkt

Zadeklarowanie realizacji 1 części zamówienia – otrzyma 0 punktów

Maksymalna ilość punktów możliwa do zdobycia w ramach przedmiotowegokryterium: 10punktów.

 

2.Przyjmuje się, że 1% wagi kryterium = 1 punkt.

3.Punktacja w ramach każdego z kryteriów będzie przyznawana z

dokładnością do 2 miejsc po przecinku, przy czym w przypadku konieczności, zaokrąglanie liczb zostanie dokonane z

zastosowaniem reguł matematycznych.

4. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o wyżej wymienione kryteria

oceny jako łączna liczba punktów (P), będąca sumą punktów przyznanych

w poszczególnych kryteriach: P=C+T+G+R+K. Suma punktów będzie

określona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, przy czym w przypadku

konieczności, zaokrąglanie liczb zostanie dokonane z zastosowaniem reguł

matematycznych.

5. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania przez danego Wykonawcę wynosi 100,00 punktów.

6. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy, która jest poprawna pod względem formalnym

oraz spełnia wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu oraz uzyskała największą łączną liczbę

punktów przyznaną w oparciu o ustalone w Zapytaniu Ofertowym kryteria oceny.

7. Ceny określone przez Wykonawcę w ofercie będą obowiązywały przez cały okres ważności umowy i nie będą podlegały zwiększeniu.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień zaoferowanej ceny oferty jeżeli wyda się ona rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia.

9. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub podjęcia negocjacji z oferentami w wypadku gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

11. Zamawiający może dokonać unieważnienia postępowania lub dokonać w nim zmian. Wówczas termin składania ofert zostanie przedłużony o stosowny czas.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Grudzień 31, 2018
Powiat: 
niżański
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

1. Z postępowania wyklucza się:

a) Oferty Wykonawców niespełniające przynajmniej 1 z kryteriów dostępu określonych w pkt. „VI. Warunki udziału w postępowaniu (kryteria dostępu) oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania, w tym wskazanie dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełnienia tych warunków” niniejszego Zapytania Ofertowego;

b) Oferty Wykonawców, którzy są powiązani osobowo i/lub kapitałowo z

Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

i.uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

ii.posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,

iii. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

iv. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub  powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

c) Oferty Wykonawców, którzy w odpowiedzi na przedmiotowe Zapytanie Ofertowe złożyli więcej niż jedną ofertę;

d) Oferty Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania wyrządzili szkodę na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania zamówienia finansowanego ze środków publicznych lub prywatnych;

e) Oferty Wykonawców, co do których złożono wniosek o wszczęcie postępowania układowego lub upadłościowego lub wniosek o likwidację;

f) Oferty Wykonawców skazanych prawomocnymi wyrokami za przestępstwa karnoskarbowe, umyślne przestępstwa przeciwko mieniu, wiarygodności dokumentów, obrotowi gospodarczemu i przeciwko ochronie informacji;

g) Oferty Wykonawców, którzy zalegają z terminową zapłatą podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne.

2. Oferty wykluczone podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.

Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli spełniony zostanie któryś z poniższych warunków:

1. Zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający – mimo działania z należytą starannością – nie mógł przewidzieć;

2. Zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego; zmiany mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji zamówienia, terminów płatności, między innymi w przypadku wystąpienia warunków uzasadniających taką zmianę, spowodowanych siłą wyższą, zmianą terminu realizacji zamówienia z powodu opóźnienia Wykonawcy lub z powodu opóźnień innych wykonawców, przez których wykonanie zamówień jest warunkiem koniecznym dla realizacji niniejszego zamówienia oraz innych przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0474/17