W ramach realizowanego projektu zostało przewidziane zadanie polegające na dowozie i odwozie uczestników dziennego domu pomocy. Transport uczestników jest niezbędnym elementem prawidłowej realizacji zadania.
Miejsce realizacji zadania: Gmina miejska Mielec
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja następującej usługi polegającej na dowozie między godziną (7:30 a 8:00) (nie więcej niż 30 osób) z miejsca zamieszkania (teren Gminy miejskiej Mielec – dokładna lokalizacja będzie podawana z tygodniowym wyprzedzeniem) do dziennego domu pomocy mającego lokalizację 39-300 Mielec ul. Ks. Sitki 3 oraz odwozie tychże osób między godziną (16:00
a 16:30) z dziennego domu pomocy do miejsca zamieszkania. Przewidywana ilość kilometrów nie więcej niż 60 480 w okresie realizacji usługi, przy założeniu, iż usługa będzie realizowana w okresie 24 miesięcy przez 21 dni w miesiącu (średnia ilość kilometrów wynosi 120 km dziennie).
W związku z faktem, iż transport będzie odbywał się z różnych miejsc położonych na terenie gminy, Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość pojazdów wskazanych do obsługi tras przewozowych (tak aby nie wydłużać czasu przejazdu ponad 45 minut). W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewnia podstawienie pojazdu zastępczego w ciągu max 40 minut pozwalającego na wykonanie usługi zgodnie z umową. Środki transportu wykorzystywane do wykonania usługi muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych lub mających problem z samodzielnym poruszaniem się.
Wykonawca nie może przewozić większej liczby osób niż liczba miejsc siedzących w używanych do przewozu środkach transportu. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty ubezpieczenia pojazdów
i przewożonych osób od następstw nieszczęśliwych wypadków mogących wystąpić w trakcie wykonywania usługi
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym licencji na przewóz osób samochodem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego.
Wiedza i doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia - Zamawiający uzna warunek dotyczący doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed dniem składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej dwie usługi transportowe polegające na cyklicznym transporcie (czyli minimum 3 dni w tygodniu) grupy co najmniej 20 osób w okresie nie krótszym niż 12 miesiące. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których umowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Ewentualne oświadczenie Wykonawcy musi zawierać również wyczerpujące wyjaśnienie przyczyn braku możliwości przedłożenia innych dowodów. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do niniejszego ogłoszenia.
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: Środki transportu wykorzystywane do wykonania usługi muszą:
- Być sprawne technicznie i spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo
o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017r. poz. 1260) oraz ustawy z dnia 6 września 2001r.
o Transporcie drogowym (Dz. U z 2017r. poz. 708 ze zm.) - Posiadać odpowiednie oznaczenie, że przewożone są nimi osoby niepełnosprawne – jeżeli dotyczy,
- Spełniać wymogi sanitarne,
- Posiadać odpowiednie ogrzewanie oraz klimatyzację,
- Być objęte ubezpieczeniem OC i NNW.
Zamawiający musi posiadać minimum trzy środki transportu spełniające wymagania opisane powyżej w tym przynajmniej jeden dostosowany do przewozu min. 2 osób niepełnosprawnych na wózkach.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do Zapytania ofertowego
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia do przewozu osób.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o dysponowania osobami złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do Zapytania ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego.
Dodatkowe warunki
1. Wadium:
W celu zabezpieczenia przystąpienia do zawarcia umowy Zamawiający wymaga od potencjalnych Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Wadium należy wpłacić na 1 dzień przed końcem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy (liczy się data wpływu na konto Zamawiającego) nr 86114020040000340276382853 prowadzony przez Podkarpacką Fundacje Rozwoju Regionalnego, z dopiskiem w tytule wpłaty „Wadium – zapytanie ofertowe na transport uczestników projektu „Dom Św. Jana Pawła II” lub
w formie gotówkowej za potwierdzeniem dowodu wpłaty KP do dnia 07.12.2017r.
Wadium zostanie zwrócone wszystkim oferentom niezwłocznie po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą.
Ofertę należy złożyć w terminie do 8 grudnia 2017r. do godz. 15.00.
- osobiście w siedzibie Biura projektu: ul. Sienkiewicza 1, 39-300 Mielec, w godzinach 8.00-15.00
- przesłać pocztą lub kurierem (decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego) na adres siedziby Zamawiającego
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego i wpłynęły w wyznaczonym terminie.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 100 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania,
a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów.
1. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostaną wykluczeni z niniejszego postępowania.
2. Wykonawcy, których oferty zostaną odrzucone ze względu na nieterminowe złożenie lub niekompletność ofert.
3. Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik części cywilnej lub spółki osobowej
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna, jeżeli:
1) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy nastąpią zmiany stawki podatku od towarów i usług: kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, strony odpowiednio skorygują kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług,
2) zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego,
3) polega na zmianie końcowego terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, powodujących, iż dochowanie określonych terminów jest niemożliwe lub znacznie utrudnione;
4) zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy.