Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Wspólnota Mieszkaniowa Budynku Nr 6 przy ulicy Klasztornej w Leżajsku, ul. Klasztorna 6, 37 - 300 Leżajsk
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Nazwa zamówienia: „Termomodernizacja budynku wielorodzinnego wraz z montażem pomp ciepła jako wspomagającego źródła ciepła, montażem ogniw fotowoltaicznych i modernizacją oświetlenia”.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres robót obejmuje:

I. Branża budowlana.

1. Ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji.

2.Ocieplenie ścian kondygnacji naziemnych, w tym:

2.1. Ocieplenie ścian zewnętrznych

2.2.Ocieplenie loggi i balkonów.

2.3. Demontaż istniejących parapetów i montaż nowych.

2.4. Obróbki i okucia.

3. Ocieplenie ścian piwnic, w tym:

3.1. Ściany nadziemne piwnic

3.2. Ściany piwnic w gruncie

4. Wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych wraz z wymianą parapetów zewnętrznych.

5. Kominy, w tym izolację ścianek kominowych, okucia kominów i naprawa czapek kominowych oraz montaż nasad wentylacyjnych.

6. Montaż żaluzji (rolet) na oknach mieszkań.

7. Roboty inne wynikłe z konieczności zakończenia robót głównych:

7.1. wykonanie korekty podłączenia rur spustowych do rynien oraz przesunięcie podłączenia w gruncie do przyłącza sieci ogólnospławnej

7.2 Remont okapów.

7.3. Wykonanie płyty odbojowej.

7.4. Konserwacja barierek balkonowych.

II. Branża elektryczna.

1. Wymiana opraw oświetleniowych w piwnicach, na klatkach schodowych i nad drzwiami wejściowymi do bloków.

2. Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych o łącznej mocy 10kW.

3. Remont instalacji odgromowej i uziemiającej

4. Zasilanie dwóch pomp ciepła o łącznej mocy 38 kW.

III. Branża sanitarna.

Instalacja dwóch pomp ciepła powietrze/woda o łącznej mocy 38 kW, na zewnątrz budynku na płycie żelbetowej.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego tj.:

- Dokumentacja projektowa;

- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;

- Przedmiary robót;

Powyższa dokumentacja zastała zamieszczona na stronie: www.wspolnota.lezajsk.pl; https://bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl

4. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie i wymagają szczególnej ostrożności z uwagi na przebywanie w budynku osób.

5. Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).

Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

6. Dokładny zakres zamówienia oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy w/w dokumentami, w pierwszej kolejności należy uwzględniać rozwiązania zawarte w dokumentacji projektowej. Przedmiary stanowią funkcję pomocniczą.

7. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia (art. 632 k.c.). Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i obowiązującymi warunkami technicznymi.

8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, kosztorys powykonawczy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów).

9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

Kod CPV: 
45000000-7
45321000-3
45410000-1
45300000-0
45330000-9
42511000-1
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w pkt 6.3 zapytania ofertowego.

 

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

- osoby zdolne do wykonania zamówienia (zdolności zawodowe)

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów    (wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego);

W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach  określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1946 z późn. zm.).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej powinien zostać spełniony przez Wykonawców łącznie.

Wykonawca nie spełniający w/w warunku udziału w postępowaniu będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. 

 

2. Informacja na temat zakresu wykluczenia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w następujących okolicznościach:

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa powyżej musi zostać wykazany przez każdego z Wykonawców.

Istnienie powiązania, o którym mowa powyżej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

 

3. Oferty Wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków oraz nie zachodzą wobec Wykonawcy podstawy wykluczenia zostaną dopuszczone do badania i oceny.

4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń / dokumentów. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu albo powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostaje wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty:

- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego).

 

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty:

- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego).

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku powiązań, tj. załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Termin składania ofert: 
wtorek, Maj 9, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Składanie ofert:
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, za pośrednictwem: operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 8030); osobiście.

Wykonawca składa ofertę w zaklejonej kopercie zaadresowanej na adres:
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Leżajsku
ul. Żwirki i Wigury 3
37 -300 Leżajsk (pok. Nr 2)
Czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 14:30

oraz opisanej: „Termomodernizacja budynku wielorodzinnego wraz z montażem pomp ciepła jako wspomagającego źródła ciepła, montażem ogniw fotowoltaicznych i modernizacją oświetlenia”
Nie otwierać przed dniem: 9 maj 2017 r. do godz. 11:00
Zamówienie realizowane przez:
Wspólnota Mieszkaniowa Budynku Nr 6 przy ulicy Klasztornej w Leżajsku, ul. Klasztorna 6, 37 - 300 Leżajsk

Termin złożenia oferty do 9 maja 2017 r. do godz. 10:00 dotyczy także ofert składanych drogą pocztową.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania oferty w formie elektronicznej.

Otwarcie ofert:
Miejsce otwarcia ofert:
Wspólnota Mieszkaniowa Budynku Nr 6 przy ulicy Klasztornej w Leżajsku
ul. Klasztorna 6, 37 - 300 Leżajsk
Świetlica (dawna suszarnia), wejście przez klatkę schodową nr 1
Termin otwarcia ofert: 9 maja 2017 r. o godz. 11:00

Opis sposobu przygotowania ofert:

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia.

2. Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym (Oferta powinna być sporządzona na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) oraz dołączyć wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty.

3. Ofertę oraz załączniki do oferty należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

4. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.

5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców), zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa udzielonego przez osoby do tego upoważnione. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.

6. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania ofertowego powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w zgodnej formie z niniejszym zapytaniem ofertowym.

7. We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza założenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy (firmy) i siedziby.

 

8. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:

1) wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego);

2) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego);

3) wykaz osób (wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego);

4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)

 

9. Oferta składana przez konsorcjum lub spółkę cywilną winna zawierać następujące dokumenty:

1) wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany przez pełnomocnika konsorcjum/spółki cywilnej;

2) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;

3) wykaz osób (wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego);

4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Powinno być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeśli dotyczy).

5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)

 

10. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Każdą stronę należy ponumerować, miejsca zmian należy parafować przez osobę podpisującą ofertę. Cała oferta powinna być zszyta, zbindowana lub złączona trwale w inny sposób.

11. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

12. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty będą obciążały Wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to oferta złożona w postępowaniu).

13. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone na adres wskazany w pkt 14.11 zapytania ofertowego na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: „Zmiana oferty” lub „Wycofanie oferty”.

14. Wykonawca ma możliwość uzyskania wszelkich możliwych informacji i dokładne zaznajomienie się z przedmiotem zamówienia.

15. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.

16. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.

17. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wynikającymi z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby działa na podstawie pełnomocnictwa to pełnomocnictwo powinno spełniać warunki określone w pkt 8 zapytania ofertowego.

18. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu oznaczone klauzulą: ,,Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”, trwale ze sobą spięte i ponumerowane. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, m.in. informacje dotyczące ceny, okresu gwarancji.

W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.

 

19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:

1) cena ( waga 95% )

Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali

1-95 obliczone według wzoru:

„Pc” :       

                      Najniższa cena oferowana brutto za całość zamówienia 

               ------------------------------------------------------------------------------------------------    x   95 pkt

                         Cena oferty badanej brutto za całość zamówienia

Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”

2) Okres gwarancji (waga 5% ) – nie może być on  krótszy niż 4 lata i nie dłuższy niż 6 lat od dnia odbioru końcowego (Wymagany minimalny okres gwarancji to 4 lata)

Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali od 0-5 pkt obliczone według wzoru:

       „Pg”   :             

- 4 lata gwarancji –  0 pkt

- 4,5 lat gwarancji –  2 pkt

- 5 lat gwarancji –     3 pkt

- 5,5 lat gwarancji –  4 pkt

- 6 lat gwarancji –     5 pkt

Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „okres gwarancji”

Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.

3)      Łączna ocena oferty:

             P = Pc + Pg

P – sumaryczna ilość punktów

Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”

Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”

Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

 

2. Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie kryterium oceny oferty

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku. Gdyby wyniki dwóch lub większej liczby ofert okazały się takie same, zamawiający nie zastosuje zaokrągleń, chyba że działanie takie nie będzie mogło przynieść zróżnicowania wyników.

 

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Październik 10, 2017
Powiat: 
leżajski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Istnienie powiązania, o którym mowa powyżej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa powyżej musi zostać wykazany przez każdego z Wykonawców.

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty:

- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego).

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku powiązań, tj. załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Warunki zmiany umowy: 

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego (wg załącznika nr 5 do zapytania ofertowego).

2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy określone przez Zamawiającego w pkt 17.3 zapytania ofertowego.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej:

1) W zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku:

a) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: nieterminowego przekazania miejsca wykonywania robót lub wstrzymania robót przez Zamawiającego;

b) konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które mogą mieć wpływ na terminową realizację zadania,

c) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót; jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, jeżeli będzie potrzebny dodatkowy czas na ich wykonanie;

d) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia;

e) wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót;

 

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin realizacji robót określony w pkt 5 zapytania ofertowego (§ 2 ust. 2 umowy) może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia ich wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku gdy nie były one następstwem okoliczności za które odpowiada Wykonawca.

4. Zmiany istotne treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

5. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest pisemny wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę.

6. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie w/w okoliczności poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp.

7. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.

8. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności ( np.: zmiana kierownika budowy, inspektora nadzoru).

 

Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0129/16