Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Jasielska Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. 3 Maja 40, 38-200 Jasło
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Zakres rzeczowy – opis przedmiotu zamówienia - obejmuje:
  1. Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi frezowanymi (po uprzednim demontażu i utylizacji istniejącej warstwy izolacji ze styropianu gr. 5 cm oraz demontażu starego tynku, myciu ścian myjką wysokociśnieniową i gruntowaniem) metodą lekką – mokrą z zastosowaniem izolacji termicznej z płyt styropianowych o grubości 14 cm i współczynniku przewodności styropianu λ = 0,031 W/m*K, z tynkiem i ociepleniem ościeży okiennych styropianem.
  2. Ocieplenie stropodachu nad IV kondygnacją styropianem laminowanym papą o grubości 19 cm i współczynniku przewodności styropianu λ = 0,038 W/m*K
  3. Ocieplenie stropodachu nad ogrzewanym poddaszem styropianem laminowanym papą o grubości 19 cm i współczynniku przewodności styropianu λ = 0,038 W/m*K
  4. Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, płytami styropianowymi o grubości 18 cm i współczynniku przewodności styropianu λ = 0,031 W/m*K, układaną na stropie poddasza z zabezpieczeniem wykonanej izolacji termicznej przed zniszczeniem i zawilgoceniem.
  5. Ocieplenie ścian wewnętrznych oddzielających pomieszczenia ogrzewane na poddaszu od nieogrzewanych płytami styropianowymi o grubości 11 cm i współczynniku przewodności styropianu λ = 0,040 W/m*K od strony nieogrzewanego poddasza.
  6. Wymiana starych okien i drzwi balkonowych (dotychczas niewymienionych) na nowe z PCV o współczynniku U ≤ 0,9 W/m2 *K z nawiewnikami powietrza regulowanymi automatycznie.
  7. Ocieplenie stropu nad nieogrzewanymi piwnicami metodą natryskową zaprawą z wełny ze środkiem gruntującym, o grubości 12 cm i współczynniku przewodności λ = 0,04 W/m*K
Kod CPV: 
45450000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

Oferta musi być złożona na cały zakres robót.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

Zdolności technicznej lub zawodowej

Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: min. jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto, polegającą na wykonaniu termomodernizacji ścian w budynkach wielorodzinnych.

Dokumenty wymagane od Wykonawców

Na potwierdzenie spełniania warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy Wykonawca złoży następujące dokumenty stanowiące załączniki do oferty (wzór formularza oferty w załączeniu):

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wskazujące sposób reprezentowania oraz osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (wystawione przez organ wydający nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert) oraz oświadczenie, że na dzień złożenia oferty wykonawca nie jest w trakcie postępowania upadłościowego, lub w trakcie likwidacji. Jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, należy złożyć umowę spółki cywilnej.
  2. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (w tym min. jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto, polegającą na wykonaniu termomodernizacji ścian w budynkach wielorodzinnych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego ( referencje) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie
  3. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do oferty i muszą mieć formę pisemną.
  4. Dokument, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia musi być sporządzony zgodnie z tym wzorem.
  5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  6. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii. Kserokopie składanych dokumentów muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta wraz z ich pieczęciami imiennymi, koniecznie poprzedzonym dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.

 

Brak jakiegokolwiek z dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. niepotwierdzone za zgodność

z oryginałem kserokopie, brak podpisów osób uprawnionych) spowoduje wykluczenie oferenta.

 

Informacja o podwykonawcach:

Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Podstawy wykluczenia wykonawcy:

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo

z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Termin składania ofert: 
poniedziałek, Kwiecień 16, 2018 - 09:15
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Jasielska Spółdzielnia Mieszkaniowa 38-200 Jasło ul. 3 Maja 40 w sekretariacie w terminie do dnia 16/04/2018 godz. 15: 00. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed terminem składania ofert tj. 16/04/2018 godz. 15: 00. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu zostanie przygotowane, opieczętowane a wewnętrzna i zewnętrzna koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. Oferent nie może wycofać lub wprowadzić zmian po upływie terminu składania ofert. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

 

Tryb otwarcia ofert

  1. Otwarcie ofert przez komisję przetargową nastąpi w dniu 17/04/2018 godz. 9: 15 w siedzibie Zamawiającego: Jasielska Spółdzielnia Mieszkaniowa 38-200 Jasło ul. 3 Maja 40
  2. Oferty złożone po terminie nie zostaną otwarte i zostaną zwrócone oferentom. Szczegółowe badanie i ocena ofert odbędzie się w części niejawnej postępowania przetargowego.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena - 80%

Okres gwarancji - 20%

Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium ceny oraz gwarancji. Kryterium cena rozpatrywana będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Ilość punktów

w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C - Cena = Najniższa cena brutto oferty / Cena brutto oferty ocenianej x 80

Maksymalna liczba punktów, jakie możne otrzymać oferta w kryterium cena wynosi 80 punktów.

Kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane - G” liczona w okresach miesięcznych:

W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.

W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma dwadzieścia (20) punktów.

W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:

 

         G0 - Gmin

G = ---------------------- x 20 pkt

         G maks - Gmin

 

gdzie:

G - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,

Gmax - najdłuższy oferowany kres gwarancji

Gmin – najkrótszy oferowany okres gwarancji

G0 - okres gwarancji podany w badanej ofercie

 

Uwaga

Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy).

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:

O = C + G

gdzie:

O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,

C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „ Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.

Wszystkie obliczenia ceny będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena brutto za realizację przedmiotu Zamówienia.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w Kryterium cena i okres gwarancji). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryteriów wynosi 100 pkt.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Sierpień 31, 2018
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w sytuacji, gdy:

  1. Wystąpią wady lub braki dokumentacji projektowej, lub innych dokumentów budowy (np. pozwolenia na budowę), o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów Wykonawcy
  2. Proponowane przez Wykonawcę zmiany będą miały wpływ na przyspieszenie ukończenia robót, zmniejszenie kosztów, poprawę sprawności lub wartości robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku,
  3. Wystąpią warunki pogodowe uniemożliwiające realizację robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
  4. Wystąpi zmiana obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych,
  5. Wystąpi zmiana osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego
  6. Nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT.
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0124/16-00