Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Spółdzielnia Mieszkaniowa "AUTOSAN", ul. Robotnicza 1938-500 Sanok
Opis przedmiotu zamówienia: 

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "AUTOSAN"  O G Ł A S Z A    P R Z E T A R G   nieograniczony z zastosowaniem przepisów Kodeksu Cywilnego oraz wytycznych IZ RPO WP ( Zał. Do Uchwały  nr 281/5609/17 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 07.03.2017 r.) w ramach projektu ;

 

„Termomodernizacja budynków mieszkalnych należących do

Spółdzielni Mieszkaniowej „Autosan”

 

Termomodernizację należy wykonać zgodnie z harmonogramem robót w latach 2017 -18 i dotyczy nw. 21 wielorodzinnych budynków mieszkalnych;

Rzemieślnicza 6, Rzemieślnicza 13, Rzemieślnicza 15, Rzemieślnicza 17, Rzemieślnicza 23, Rzemieślnicza 27, Wolna 8, Wolna 8A, Wolna 10, Wolna 12, Stróżowska 20, Stróżowska 20a, Stróżowska 20b, Stróżowska 22, Stróżowska 24, Stróżowska 26, Stróżowska 28, Stróżowska 30, Stróżowska 32, Dworcowa 39, Dworcowa 41.

Roboty budowlane obejmują nw. zakres rzeczowy;

- częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej – w zakresie określonym w przedmiarze robót oraz w projekcie Budowlanym

- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją – w zakresie i technologii określonej w przedmiarze robót oraz w projekcie Budowlanym

- docieplenie ścian pasmowych styropianem o gr. 16 cm – w zakresie określonym w przedmiarze robót oraz w projekcie budowlanym metodą lekką-mokrą wg. Instrukcji ITB/334/2002

- docieplenie ścian zewnętrznych szczytowych styropianem o gr. 5 cm – w zakresie określonym w przedmiarze robót oraz w projekcie budowlanym metodą lekko-mokrą wg. Instrukcji ITB 334/2002

- docieplenie ścian zewnętrznych w kondygnacji piwnicznej poprzez przyklejenie płyt styrodurowych XPS o gr 10 cm – w zakresie określonym w przedmiarze robót w projekcie budowlanym metodą lekko-mokrą wg. Instrukcji ITB 334/2002

- demontaż starych i montaż nowych rur i rynien spustowych – w zakresie  określonym w   przedmiarze robót oraz w Projekcie budowlanym,

- montaż zaworów regulacyjnych  podpionowych  na klatkach  schodowych - w zakresie określonym w przedmiarze robót oraz w projekcie budowlanym,

Kod CPV: 
45000000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. Warunki udziału w postępowaniu:

 

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi  do  wykonywania zamówienia  lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie:

 

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców , o których mowa w § 26 Regulaminu przetargu obowiązującego w Spółdzielni Mieszkaniowej „AUTOSAN”

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków  

   zamówienia,

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny,

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Termin składania ofert: 
piątek, Kwiecień 7, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę  należy  złożyć  w  nieprzejrzystym  opakowaniu  /  zamkniętej  kopercie  w  siedzibie zamawiającego tj. w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej „AUTOSAN”, 38-500 Sanok, ul. Robotnicza 19, pokój nr 3, nie później niż do dnia 7 kwietnia 2017 r. do godz. 12 00.

Oferent powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie.

Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana na adres zamawiającego oraz oznaczona nazwą i dokładnym adresem wykonawcy wraz z dopiskiem:

„Termomodernizacja budynków mieszkaniowych”

Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.

 

Otwarcie ofert nastąpi dnia 7 kwietnia 2017r. o godz. 1300 w siedzibie Zamawiającego 38-500 Sanok, ul. Robotnicza 19,.

Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także terminy wykonania zamówienia.

Cena  podana  w  ofercie  powinna  obejmować  wszystkie  koszty  i  składniki  związane  z wykonaniem zamówienia.

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Cena może być tylko jedna.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria i sposób dokonywania oceny spełnienia warunków zamówienia stawianych oferentom:

 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena - 70%

Okres gwarancji - 30%

Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium ceny oraz gwarancji.

2. Kryterium cena rozpatrywana będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C - Cena =    Najniższa cena brutto oferty / Cena brutto oferty ocenianej x 70

Maksymalna liczba punktów jakie można otrzymać oferta w kryterium cena wynosi 70 punktów.

3.Kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane - G” liczona w okresach miesięcznych:

W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.

W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 96 miesięcy, Wykonawca otrzyma trzydzieści (30) punktów.

W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 60 a 96 miesięcy wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:

         Go

G = ------------- x 30 pkt

        Gmax

gdzie:

G   -     wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,

Gmax -             najdłuższy oferowany kres gwarancji

Go  -     okres gwarancji podany w badanej ofercie

 

Uwaga:

Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 60 miesięcy do 96 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 60 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 96 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 96 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane elementy
i urządzenia”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach
(w przedziale od 60 do 96 miesięcy).

 

4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:

O = C + G

gdzie:

O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,

C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „ Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.

5. Wszystkie obliczenia ceny będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena brutto za realizację przedmiotu Zamówienia.

6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w Kryterium cena  i okres gwarancji). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

7. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryteriów wynosi 100 pkt.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Wrzesień 20, 2018
Powiat: 
sanocki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Warunki zmiany umowy zawartej w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

1.1 Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w sytuacji, gdy:

1) zostaną wprowadzone niezbędne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, bez których wprowadzenia nie będzie możliwe wykonanie umowy,

2) proponowane przez Wykonawcę zmiany będą miały wpływ na przyspieszenie ukończenia robót, zmniejszenie kosztów, poprawę sprawności lub wartości robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku,

3) Wystąpi konieczność rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót),

4) realizacja robót zostanie przerwana na czas określony, za zgodą Zamawiającego, z uwagi na warunki pogodowe uniemożliwiające realizację robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,

5) wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, wynikająca z:

- zmiany technologii wykonania robót, rodzaju materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru,

6) wystąpi zmiana obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych,

7) wystąpi zmiana osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego

8) nastąpi zawieszenie robót przez zamawiającego,

9) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT.

1.2 Wprowadzone zmiany, za zgodą obu stron mogą skutkować zmianą terminu realizacji umowy oraz zmianą wynagrodzenia wykonawcy.

1.3 Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.

Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0123/16