- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie systemu wentylacji mechanicznej zapewniającego 10 krotną wymianę powietrza na godzinę powinien spełniać następujące wymagania:
- 10 krotna wymiana powietrza w hali produkcyjnej na godzinę dla hali o wymiarach
powierzchnia 1056 m2 (16 m x 66 m), dla kubatury ok. 8500 m3.
- System zbudowany w oparciu o 7 wentylatorów dachowych i 4 czerpnie grawitacyjne.
- System sterowany elektrycznie zapewniający płynną regulację nawiewem.
- Wentylatory i czerpnie zaopatrzone w mechanizm odcinający szczelnie pomieszczenie od warunków zewnętrznych, podczas postoju wentylatorów.
- Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
ü Kod CPV 45351000-2 Mechaniczne instalacje inżynieryjne
ü Kod CPV 42123610-6 Układy sprężonego powietrza
- Informacje szczegółowe, specyfikacje techniczne związane z przedmiotem zamówienia zostaną udostępnione zainteresowanym oferentom po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, e-mailowym lub osobistym w siedzibie firmy Sipeko Sp. z o.o. z następującymi osobami: Wojciech Słowik, Tel. 16 621 35 71, e-mail w.slowik@sipeko.pl oraz Katarzyna Borowik Tel. 16 621 35 71 wew. 22, e-mail: k.borowik@sipeko.pl
- Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia lub niezgodne z wymaganiami technicznymi i funkcjonalnymi zostaną odrzucone.
- Zamawiający po dostawie dokona weryfikacji spełniania stawianych wymogów oraz funkcjonalności zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
- Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wszelkich niezbędnych pomiarów i związanych z nimi dokumentacji.
- Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną oferenci którzy złożą oświadczenie o zachowaniu poufności. Wzór oświadczenia o zachowaniu poufności stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną oferenci:
- posiadający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, oraz uprawnienia niezbędne do wykonania uprawnionych prac lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- będący w sytuacji finansowej gwarantującej dobrą jakościowo i terminową realizację zadania,
- w stosunku do których nie wszczęto postępowania upadłościowego lub układowego.
Ocena powyższych kryteriów dopuszczających zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta zgodnie z dokumentem rejestrowym. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego: 37-500 Jarosław, Makowisko 162 w terminie do 27.02.2018 godz.. 12:00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.02.2018 godz. o godzinie 12:30, w siedzibie zamawiającego tj. 37-500 Jarosław, Makowisko 162
- Otwarcie ofert jest jawne.
- Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda informacje o liczbie złożonych ofert, a także nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert.
- Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Oferenci mogą zapoznać się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
- Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Jeżeli wykonawca nie złożył stosownych oświadczeń lub dokumentów, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Oferty złożone w inny sposób niż za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający dokona oceny złożonych ofert kierując się następującymi kryteriami:
Kryterium 1 Cena netto. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów 60 ofercie zawierającej najniższą cenę netto. Liczba punktów pozostałych ofert wyliczana będzie wg wzoru:
Cena = najniższa cena netto oferty
_____________________________ x 60
cena netto oferty ocenianej
Kryterium 2 Termin wykonania. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów 30 ofercie zawierającej najkrótszy termin wykonania. Liczba punktów pozostałych ofert wyliczana będzie wg wzoru:
Termin wykonania = najkrótszy termin wykonania (w tyg)
________________________________ x 30
termin wykonania oferty ocenianej (w tyg)
Kryterium 3 Okres gwarancji. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów 10 ofercie zawierającej najdłuższy okres gwarancji. Liczba punktów pozostałych ofert wyliczana będzie wg wzoru:
Okres gwarancji = Okres gwarancji oferty ocenianej (w mies)
_________________________________x 10
najdłuższy okres gwarancji (w mies)
- Łączna ocena oferty stanowi sumę uzyskanych punktów z trzech ww. kryteriów.
- W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku gdy Oferent pominie, jedno lub więcej kryteriów jego oferta zostanie uznana za nieważną.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów oraz zakresu jej wykonania w następujących okolicznościach:
- wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
- wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
- wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany;
- wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i/lub poszczególnych etapów – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
- Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.