Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
PRO-ART Dariusz Śmigiel, ul. Białobrzeska 117A, 37-110 Żołynia
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zestaw odsłuchowy sceny:

Monitor Podłogowy(10sztuk):

- monitor niskoprofilowy z koaksjalnym źródłem dźwięku

- głośnik niskotonowy o średnicy 12”

- driver z cewką 3”

- waga zestawu głośnikowego nie większa niż 22kg

- pasmo przenoszenia minimum 60Hz do 20kHz

- SPL(1m) minimum 134dB

- kąt promieniowania V-90°, H-60°

- impedancja zestawu głośnikowego 8Ω

- kolor obudowy brązowy

- klasa szczelności IP43

- zestaw dedykowanych czterokanałowych wzmacniaczy mocy z wbudowanym procesorem DSP, moc pojedynczego kanału minimum 1000Wprzy obciążeniu 8 omów,

- wzmacniacze tego samego producenta co zestawy głośnikowe z dedykowanymi presetami do proponowanego zestawu monitorów podłogowych

Monitor boczny (8sztuk):

- moduł głośnikowy o stałej krzywiźnie

- w skład systemu powinny wchodzić 4 sztuki kolumn głośnikowych o kącie promieniowania 30°

x 90° oraz 4 sztuki o kącie promieniowania 15° x 90°

- głośnik niskotonowy o średnicy 12”

- driver wysokotonowy o średnicy 3” z falowodem

- SPL(1m) minimum 135dB

- pasmo przenoszenia minimum 56Hz-20kHz

- kolor obudowy brązowy

- mocRMS pojedynczego zestawugłośnikowego minimum 450W

- klasa szczelności IP55

- waga zestawu nie większa niż 38kg

- 2 ramy do poziomego podwieszania systemu głośników

- zestaw dedykowanych czterokanałowych wzmacniaczy mocy z wbudowanym procesorem DSP, moc pojedynczego kanału minimum 1800Wprzy obciążeniu 4 omów,

- wzmacniacze tego samego producenta co zestawy głośnikowe z dedykowanymi presetami do proponowanego zestawu monitorów bocznych

-zestaw okablowania,

-zestaw podwozi i wózków transportowych,

 

Cały zestaw odsłuchowy sceny musi być wykonany przez jednego producenta. 

Kod CPV: 
32340000-8
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
  2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanego warunku udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia objętego treścią formularza ofertowego. Brak oświadczenia lub złożenie oświadczenia niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania ofertowego.
  3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Ww. dokumenty należy przedłożyć do oferty w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem, obić pieczęcią firmową, pieczęcią imienną wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. Powyższy sposób poświadczenia zgodności dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawionego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.

  1. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych.

Oświadczenie o którym mowa powyżej należy przedłożyć w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów. Oświadczenie winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.

  1. W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów.
  1. W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów.
  2. W przypadku złożonych oświadczeń, na poziomie podpisywania umowy Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym. 
Termin składania ofert: 
środa, Grudzień 28, 2016 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Biuro PRO-ART Dariusz Śmigiel, ul. Podpromie 10, 35 – 045 Rzeszów

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena - 94%

Okres gwarancji - 6%

Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B, gdzie:

 

Ad. A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

 

najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za dostawę przedmiotu zamówienia) x 94 punktów

 

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 94 punktów. 

 

Ad. B Kryterium - Okres gwarancji zostanie ocenione w następujący sposób:

 

  1. Jeżeli Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone urządzenia otrzyma 0 punktów.
  2. Wykonawca za każdy pełny miesiąc udzielonej gwarancji jakości przekraczający 24 miesięczny okres gwarancji otrzyma 0,5 pkt
  3. Jeżeli Wykonawca udzieli  36 miesięcznej gwarancji  jakości na dostarczone urządzenia lub dłuższej otrzyma 6 punktów.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi: 6 punktów.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę każdym z dwóch powyżej ustalonych Kryteriów oceny ofert Kryterium A -  Cena oraz Kryterium B – Okres gwarancji, zostaną zsumowane i na tej podstawie zostanie dokonana łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w Kryterium A i B). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, luty 28, 2017
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
  • zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
  • zmiany terminu płatności;
  • zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
  1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0700/15