Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Doji VR Sp. z o.o., ul. Towarowa 1235-231 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem projektu jest stworzenie systemu umożliwiającego opracowywanie, tworzenie i przeprowadzanie specjalistycznych szkoleń z wykorzystaniem technologii rzeczywistości wirtualnej VR (Virtual Reality). W ramach projektu zostaną wprowadzone następujące rozwiązania technologiczne: przetwarzanie w chmurze obliczeniowej, dostęp mobilny do danych i aplikacji, oprogramowanie jako usługa (SaaS) i/lub platforma jako usługa (PaaS), automatyzacja przepływu pracy (workflow) i/lub automatyzacja procesów biznesowych (BPM).

Przedmiotem zamówienia są poszczególne moduły:

  1. Modele funkcjonalno-techniczne ora makiety systemowe – zawierające szczegółowe opisy funkcjonalno-techniczne całego systemu, mechaniki i logiki działania, wybór technologii, struktury systemu i bazy danych, specyfikację dla gry symulacyjnej VR, makiety i mockupy platformy on-line.
  2. Moduły gry symulacyjnej VR – zawierające zaimplementowane mechaniki i zestaw zaawansowanych interakcji wykorzystujących trójwymiarowe środowisko VR.
  3. Moduły platformy szkoleniowej on-line – zawierające zaimplementowany model platformy sprzężony z modułem gry symulacyjnej VR, działający jako bazodanowa aplikacja przeglądarkowa.
  4. Usługi tłumaczeniowe oraz usługi informatyczne i techniczne związane z instalacją i konfiguracją infrastruktury technicznej i oprogramowania.

Moduły będą wykonywane w 4 etapach, tj: 

  • Etap 1

Celem etapu jest opracowanie modeli funkcjonalno-technicznych modułu platformy szkoleniowej i analityki szkoleniowej oraz "Design Doc” dla gry symulacyjnej VR. Dodatkowo etap zakłada powstanie makiety platformy szkoleniowej oraz modelu integracji gry desktopowej VR z portalem webowym on-line.

  • Etap 2

Celem etapu jest opracowanie modułów, które umożliwiają stworzenie i funkcjonowanie gry symulacyjnej:

  • Moduł silnika gry symulacyjnej VR – moduł prototypu gry symulacyjnej VR według specyfikacji funkcjonalno-technicznej (Silnik Unity). Moduł umożliwi stworzenie docelowego interfejsu gry symulacyjnej VR (silnik Unity) - według specyfikacji funkcjonalno-technicznej.
  • Moduł obsługi interakcji wewnątrz gry symulacyjnej z wykorzystaniem kontrolerów VR –  zaprojektowanie modeli interakcji wewnątrz gry symulacyjnej z wykorzystaniem kontrolerów VR.
  • Moduł komunikacji gry symulacyjnej z graczem i feedbacku w grze symulacyjnej VR – moduł umożliwi komunikację na szczeblach: gra symulacyjna i gracz oraz na utworzenie feedbacku -informacji zwrotnej, stanowiącej podstawę w komunikacji w grze symulacyjnej VR.
  • Moduł mierzenia zapisu postępów rozgrywki w grze symulacyjnej VR – moduł pozwoli na zapisywanie postępów rozgrywki graczy w grze symulacyjnej VR.
  • Moduł bazy danych, panelu logowania i rejestracji platformy szkoleniowej on-line – moduł pozwoli na stworzenie bazy danych, struktury projektu, bazowych funkcjonalności platformy szkoleniowej i modułu analityki szkoleniowej według specyfikacji funkcjonalno-technicznej.
  • Moduł instrukcji, poleceń wewnątrz gry symulacyjnej VR i treści systemu – moduł umożliwi stworzenie scenariusza gry i jej treści (instrukcje, polecenia, opisy wewnątrz gry).
  • Etap 3

Wytworzenie modułów służących powstaniu i funkcjonowaniu platformy szkoleniowej:

  • Moduł graficzny modeli 3D dla VR – umożliwi przygotowanie modeli 3D dla gry symulacyjnej VR (w odniesieniu do instrukcji ekspertów z zakresu inżynierii i budowy maszyn).
  • Moduł implementacji bazowych funkcjonalności chmury obliczeniowej systemu – pozwoli na implementację podstawowych funkcji platformy szkoleniowej i analityki szkoleniowej.
  • Moduł „Platforma szkoleniowa on-line” - pozwoli na utworzenie funkcjonalnej wersji platformy szkoleniowej - według specyfikacji funkcjonalno-technicznej.
  • Moduł analityki szkoleniowej – umożliwi stworzenie analityki szkoleniowej gotowej do integracji - według specyfikacji funkcjonalno-technicznej.
  • Moduł „Landing Page” – umożliwi przygotowanie Landing Page usługi, a więc strony docelowej, do której w pierwszej kolejności trafi użytkownik.
  • Moduł „Rensponsive Design” – Responsive Design pozwoli na optymalizację widoków platformy dla urządzeń mobilnych.
  • Moduł „Integracja i wdrożenie systemu” – umożliwi integrację modułów systemu (Gra desktopowa Unity połączona webservicem - platformą szkoleniową i modułem analityki szkoleniowej on-line).
  • Moduł automatycznych aktualizacji VR – pozwoli na implementację systemu automatycznej aktualizacji gry symulacyjnej VR - automatyczne pobieranie aktualizacji dla danej instancji gry.
  • Etap 4

Usługi informatyczne i techniczne związane z instalacją i konfiguracją infrastruktury technicznej i oprogramowania oraz usługi tłumaczeniowe, tj.:

  • Usługi tłumaczeniowe dla 2 dodatkowych wersji językowych. Usługa obejmuje: tłumaczenie treści gry i portalu (instrukcje, polecenia, opisy wewnątrz gry i portalu) na język angielski oraz niemiecki a także nagrania lektorskie w językach: polskim, angielskim oraz niemieckim.
  • Usługa informatyczna i techniczna dla wdrożenia i konfiguracji rozwiązań informatycznych – usługa obejmuje m.in. testy prawidłowego działania platformy szkoleniowej, modułu analitycznego oraz gry symulacyjnej VR, a także wprowadzenie poprawek wynikających z testów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pn. "Zapytanie ofertowe nr 01/12/2017" wraz z załącznikami do niego, które stanowią integralną część niniejszego postepowania znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.dojivr.pl/zapytanie-ofertowe

Kod CPV: 
72260000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. Składający ofertę powinien:

  • być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  • posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Oferent wykaże i udokumentuje, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to, w tym czasie:

                 a/ co najmniej 1 (słownie: jedną) aplikację VR lub w modelu SaaS o wartości powyżej 300 000 (słownie: trzysta tysięcy) zł netto (tj. bez podatku od towarów i usług VAT);

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Oferent przedstawi wykaz zrealizowanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (oświadczenie Oferenta oraz referencje klienta/klientów).

                b/ co najmniej 1 (słownie: jedną) aplikację, której przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie gry lub symulacji o charakterze szkoleniowym lub edukacyjnym;

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Oferent przedstawi wykaz zrealizowanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (oświadczenie Oferenta oraz referencje klienta/klientów) lub, jeśli powyższa aplikacja jest ogólnie dostępna, nazwę i opis produktu.

  • dysponować potencjałem ekonomicznym i technicznym odpowiednim do wykonania zamówienia.
  • znajdować się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • nie być powiązanym kapitałowo i/lub osobowo z Zamawiającym.
  • zapoznać się z warunkami postępowania ofertowego i oświadczyć, że nie wnosi do nich uwag.

UWAGA: Niespełnienie powyższych wymagań przez Oferenta powoduje dyskwalifikację oferty ze względów formalnych i zaprzestanie jej rozpatrywania.

2. Rekomendujemy sporządzenie oferty na formularzu oferty, stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego, który jest dostępny na stronie internetowej Zamawiąjącego.

3. Wykonawca  winien  dołączyć  komplet oświadczeń  i  dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych postanowieniami zapytania ofertowego. 

4. Oferta powinna:

  • być opatrzona pieczęcią firmową (jeśli podmiot posiada pieczęć),
  • zawierać datę sporządzenia,
  • zawierać adres Oferenta, NIP Oferenta (lub równoważny nr obowiązujący w kraju, w którym podmiot jest zarejestrowany),
  • zawierać imię i nazwisko oraz dane kontaktowe, telefon i adres e-mail, osoby wyznaczonej do kontaktów z Zamawiającym,
  • być opatrzona podpisem osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania oferenta,
  • zawierać okres ważności oferty,
  • odnosić się do przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający ocenę oferty.

 

ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY DOTYCZĄCEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1.  
Termin składania ofert: 
środa, Styczeń 3, 2018 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferta powinna zostać dostarczona za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego podany w pkt. I Zapytania ofertowego lub w formie elektronicznej w postaci skanu na adres: szymon.truskolaski@doji.com.pl
  2. Termin składania ofert upływa 3 stycznia 2018 r. (liczy się data wpływu do Zamawiającego). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego wyznaczając nowy termin składania ofert nie krótszy niż 7 dni. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert. Wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi. W takim przypadku każdy z oferentów będzie miał prawo do zmiany już złożonej oferty i zostanie o tym fakcie poinformowany. Nie dotyczy to nieistotnych korekt w treści zapytania ofertowego.
  6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Oferty, które spełniły warunki udziału w postępowaniu podlegają ocenie punktowej ofert.

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów nr  A do D.  Suma kryteriów  A + B + C + D.

Sposób oceny:

A. Najkorzystniejsza oferta w zakresie ceny (najniższa cena) = maksymalnie 50 punktów

B. Termin realizacji zamówienia (najkrótszy termin) = maksymalnie 20 punktów

C. Okres Gwarancji (najdłuższy okres) = maksymalnie 25 punktów

D. Szybkość reakcji (najszybsza reakcja) = maksymalnie 5 punktów

 

A. Cena (określona w PLN)

Punktacja do 50 pkt.

Waga 50 %

Wykonawca w podanej cenie zawarł wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.

Oferent podający najniższą cenę uzyska największą liczbę punktów
w niniejszym kryterium.

Porównanie nastąpi w sposób polegający na obliczeniu stosunku ceny w ofercie z najniższą ceną do ceny badanej oferty. Ilość punktów przyznawanych poszczególnym ofertom nastąpi w wyniku przemnożenia otrzymanego ilorazu przez 50.

Koszt zaprojektowania, wykonania, uruchomienia i testów powinien także uwzględniać:

- koszt asysty wdrożeniowej w postaci wsparcia technicznego i mailowego,

- opiekę serwisową posprzedażową – w Okresie Gwarancji, uwzględniając kryterium Szybkość Reakcji.

K cena - Kryterium cena = (C min / C bof) x 50

C min - Cena netto, tj. bez podatku od towarów i usług (VAT), określona w PLN, najniższej oferty

C bof - Cena netto, tj. bez podatku od towarów i usług (VAT), określona w PLN, badanej oferty

 

B.Termin realizacji Zamówienia

Punktacja - do 20 pkt.

Waga 20 %

Wykonawca w podanym terminie zawarł wszystkie czynności niezbędne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia.

Oferent podający najkrótszy termin realizacji uzyska największą liczbę punktów w niniejszym kryterium.

Porównanie nastąpi w sposób polegający na obliczeniu stosunku terminu (wyrażonego w dniach kalendarzowych, liczonego od dnia następującego po zawarciu Umowy z Zamawiającym) w ofercie z najkrótszym terminem do terminu badanej oferty. Liczba punktów przyznawanych poszczególnym ofertom nastąpi w wyniku przemnożenia otrzymanego ilorazu przez 20.

K termin - Kryterium termin (T min / T bofx 20

T min – najkrótszy termin (w dniach kalendarzowych) realizacji spośród wszystkich ofert

T bof – termin (w dniach kalendarzowych) realizacji wg badanej oferty

Należy określić termin, wyrażony w dniach kalendarzowych, w którym Wykonawca deklaruje przekazanie wykonanego zgodnie z zapytaniem ofertowym przedmiotu zamówienia. Termin liczony będzie od dnia następującego po zawarciu umowy, tj. 8 stycznia 2018 r.

Za dzień przekazania przedmiotu zamówienia uważa się dzień w którym nastąpi przekazanie kompletnego, prawidłowo działającego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, odebranego przez Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo odbiorczego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę (oferenta, który podpisze umowę z Zamawiającym).

Maksymalny oferowany przez Oferenta termin wykonania zamówienia nie może przekroczyć 13 grudnia 2018 r.

 

C. Okres Gwarancja

Punktacja do 25 punktów

Waga 25 %

W kryterium „Okres Gwarancji” Wykonawca deklaruje okres czasu gwarancją usuwania wadliwego funkcjonowania lub niefunkcjonowania systemu wynikające z błędów w kodzie. Kryterium okres gwarancji jest współzależne do kryterium Szybkość Reakcji o którym mowa w punkcie D. poniżej.

Punkty w kryterium „Okres Gwarancji” zostaną obliczone
w następujący sposób:

K Okres Gwarancji - Kryterium okresu gwarancji (O bof /O maxx 25

O max– najdłuższy okres (w miesiącach) gwarancji spośród wszystkich ofert

O bof – okres (w miesiącach) gwarancji wg badanej oferty

Za dzień rozpoczęcia Okresu Gwarancji uważa się pierwszy dzień następujący po dniu  w którym nastąpi przekazanie kompletnego, prawidłowo działającego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, odebranego przez Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo odbiorczego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę (oferenta, który podpisze umowę z Zamawiającym).

D. Szybkość reakcji

Punktacja do 5 punktów

Waga 5 %

W kryterium „szybkość reakcji” Wykonawca deklaruje czas, w którym przystąpi do usunięcia awarii w Okresie Gwarancji.

Pod pojęciem awarii Zamawiający rozumie każdą awarię, która zostanie wykryta po odbiorze systemu od Wykonawcy w Okresie trwania Gwarancji i zgłoszona przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę adres mailowy Wykonawcy.

Wykonawca udziela gwarancji na awarie wynikające z błędnego napisania oprogramowania (wynikające z błędów w kodzie).

Pod pojęciem „przystąpienie do usunięcia awarii” Zamawiający rozumie zaraportowanie przez Wykonawcę drogą mailową przyczyny błędu (awarii systemu) oraz określenie czasu jej usunięcia i przywrócenia oprogramowania do stanu optymalnego.

Punkty w kryterium „szybkość reakcji” zostaną obliczone
w następujący sposób:

K Szybkość reakcji - Kryterium szybkość reakcji (T min / T bofx 5

T min – najkrótszy czas (wyrażony w minutach) reakcji spośród wszystkich ofert

T bof – czas reakcji (w minutach) wg badanej oferty

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Grudzień 13, 2018
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę w dn. 5 stycznia 2018 r.

2. Minimalny wymiar i zakres kar umownych:

a. Wykonawca zobowiąże się do wpłacenia kaucji zabezpieczającej należyte wykonanie umowy w terminie 7 dni od terminu podpisania umowy, w wysokości 5% wartości netto przedmiotu umowy.

b. Wykonawca zobowiąże się do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych:

  • w wysokości 2% wartości wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień opóźnienia
    w dostawie kompletnego przedmiotu umowy, w stosunku do terminu określonego
    w umowie,
  • w wysokości 60% wartości wynagrodzenia umownego brutto, z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności leżących po stronie Wykonawcy,
  • w wysokości 2% wartości wynagrodzenia umownego brutto, z tytułu niekompletności zamówienia, za każdy dzień do czasu kompletnego wykonania zamówienia.

c. Zamawiający ma prawo żądania odszkodowania w zakresie przekraczającym zastrzeżone powyżej kary umowne.

3. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

​4. Płatność za poszczególne etapy prac będzie realizowana zgodnie z harmonogramem ustalonym w umowie.

5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:

a. Rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.

b. Zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia.

c. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy:

  • nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
  • wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać  usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0565/17