Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
DM Solutions Daria Antosz, pl. Jana Kilińskiego 235-005 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:

Zadanie 1

Powyższe zadanie obejmuje opracowanie, instalację na serwerach, pierwsze uruchomienie, testy i przystosowanie nowej platformy MEETDIAMONDS. Zakup platformy MEETDIAMONDS będzie polegał na nabyciu praw autorskich. Platforma będzie składała się z następujących modułów: projekt analityczny, implementacyjny, aplikacja serwerowa, aplikacja mobilna Android, aplikacja mobilna iOS, panel webowy aplikacji.

Platforma będzie obejmowała stworzenie aplikacji mobilnej dla urządzeń mobilnych iOS i Android wraz z Pulpitem administracyjnym dostępnym na stronie internetowej. Platforma będzie zaprojektowana i zrealizowana tak, by zawierała mechanizmy dające możliwość skalowania całej platformy do obsługi rosnącego ruchu jednocześnie aktywnych użytkowników (wstępny limit to 5000 logowań/akcji użytkowników dziennie). 

Wielojęzyczna platforma będzie opierać się na rozwiązaniach geolokacji wykorzystując mechanizmy GPS dostępne w urządzeniach mobilnych i w czasie rzeczywistym, będzie umożliwiać wymianę informacji pomiędzy użytkownikami aplikacji. Część mobilna aplikacji - zainstalowana na telefonie będzie dawać użytkownikom informacje o możliwych interakcjach z innymi użytkownikami. Część serwerowa będzie analizować zachowania, sprawnie zarządzać komunikacją, umożliwiać pracownikom monitorowanie i zarządzanie użytkownikami i systemem. Część serwerowa zawierać będzie także mechanizmy, które zgodnie ze zdefiniowanym harmonogramem będą przetwarzać statystyki

Platforma będzie również zawierać takie mechanizmy jak: mechanizm planujący i realizujący kampanie reklamowe wewnątrz systemu, płatności online oraz rozliczenia cykliczne, abonamentowe, powiadamianie SMS, możliwość podłączenia innych systemów poprzez API. System powinien być projektowany tak, by można było go skalować umożliwiając obsługę coraz większego ruchu. Aplikacja mobilna musi zostać poprawnie opublikowana na platformach mobilnych iOS i Android tak, aby użytkownicy mogli bez problemu odszukać i zainstalować aplikacją na swoich urządzeniach.

Cała platforma powinna korzystać z mechanizmów chmurowych do rozproszenia danych i mechanizmów rozproszonego ich przetwarzania. Całość kodu powinna być czytelnie opisana i przekazana w formie nieskompilowanej zleceniodawcy tak, aby można było dalej prowadzić prace rozwojowe nad platformą. Wszelkie prawa do kodu i użytych rozwiązań muszą także zostać przekazane Zamawiającemu.

Zadanie 2

Powyższe zadanie dotyczy zakupu nowego sprzętu informatycznego, który będzie wykorzystywany do odbioru i weryfikacji funkcjonalności zamówionej platformy MEETDIAMONDS oraz niezbędny do jej wdrożenia w przedsiębiorstwie Zamawiającego.

Planowany do zakupu nowy sprzęt informatyczny obejmuje:

- 3 zestawy komputerowe: komputer stacjonarny (o parametrach nie gorszych niż pamięć RAM 12GB, dyski 120Gb SSD i 500Gb HDD), monitor co najmniej 22cale o wysokiej rozdzielczości ekranu, myszka optyczna, klawiatura

- laptop o parametrach nie gorszych niż: system MacOS, procesor o częstotliwości 2,5 - 3,7 GHz lub kompatybilny, dysk SSD 512 GB, pamięć RAM 8 GB, ekran 13,3cali

- najnowsza wersja telefonu Android z wyświetlaczem o przekątnej co najmniej 5,7"

- najnowsza wersja telefonu nie gorszego niż iPhone z wyświetlaczem o przekątnej co najmniej 5,5

Termin dostawy poszczególnych sprzętów powinien być dostosowany do postępu prac przy tworzeniu platformy i konieczności jego posiadania przez Zamawiającego celem odbioru prac w toku realizacji projektu.

Kod CPV: 
48510000-6
30200000-1
32250000-0
Warunki udziału w postępowaniu : 

Z postępowania wykluczasię wykonawców:

  • w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość
  • którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania
  • powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Termin składania ofert: 
środa, luty 14, 2018 - 14:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:

Capital Work Sp. z o.o.

ul. Piękna 28A/5
00-547 Warszawa

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze Zamawiający będzie stosował następujące kryteria:

 Cena - 60%

Termin realizacji zamówienia - 40%

Cena ( C )

Wykonawca, który zaoferował najniższą sumaryczną cenę netto za wykonania Zadania 1 i Zadania 2 otrzyma maksymalna liczbę punktów - 60. Dla pozostałych Wykonawców punktacja za cenę będzie obliczana wg następującego wzoru:

C= (najniższa oferowana cena netto/ cena netto w rozpatrywanej ofercie) * 60

Cena musi być podana w wartości netto i brutto.

Cena w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wariantowości cen.

Termin realizacji zamówienia ( T )

Wykonawca, który zaoferował najkrótszy czas realizacji zamówienia z dokładnością do miesiąca otrzyma maksymalna liczbę punktów - 40. Dla pozostałych Wykonawców punktacja za czas realizacji zamówienia będzie obliczana wg następującego wzoru:

T= (najkrótszy oferowany czas realizacji zamówienia / czas realizacji zamówienia w rozpatrywanej ofercie) * 40

Czas realizacji zamówienia należy podać z dokładnością do pełnych miesięcy. W przypadku oferty zawierającej czas realizacji zamówienia z wartościami po przecinku, pod uwagę będzie brana tylko wartość pełnych miesięcy.

Wykonawcy oferujący czas realizacji zamówienia powyżej 9 miesięcy otrzymają 0 punktów w ramach tego kryterium.

Wynik oceny oferty będzie stanowić sumę oceny kryteriów: W = C + T. Wykonanie zamówienia zostanie powierzone Wykonawcy, który uzyskał najwyższą łączną liczbę punktów.

Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na uzyskaną taką samą ilość punktów, Zamawiający dokona wyboru oferty najbardziej korzystnej cenowo.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Listopad 30, 2018
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:

  • Rozwiązania umowy na dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej,
  • Zmiany ceny (brutto) wynikającej ze zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT
  • Ogłoszenia upadłości przedsiębiorstwa oferenta
  • Rażącego opóźnienia realizacji prac mającego wpływa na terminowe zakończenie realizacji projektu lub utratę dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0374/17