Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0009/18
Zamawiający: 
Powiat Krośnieński, ul. Bieszczadzka 138-400 Krosno
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem ,,Modernizacja energetyczna budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie” 

w ramach RPO WP na lata 2014-2020 

oś priorytetowa III. Czysta energia Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna

 

Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:

- docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych budynku oraz stropodachu;

- wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej;

- modernizacja systemu grzewczego;

- montaż zestawu ogniw fotowoltaicznych oraz modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu led.

 

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:

 

Załącznik nr 6 do SIWZ                             Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 7 do SIWZ                             Przedmiary robót

Załącznik nr 8 do SIWZ                             Specyfikacje techniczne wykonania
                                                                        i  odbioru robót budowlanych

                                                                                       

                                                                 

1) Do ogólnych obowiązków Inspektora Nadzoru należy: kompleksowy nadzór techniczny we wszystkich fazach robót budowlanych na terenie budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie ul. Grodzka 45”   poprzez:

a)         pełnienie funkcji ,,Inspektora Nadzoru” zgodnie ze złożoną ofertą;

b)         wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Przedsięwzięcia;

c)         działanie we współpracy z Zamawiającym i na rzecz Zamawiającego w całym okresie realizacji przedsięwzięcia.

2) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany w szczególności do:

  1. kontrolowania jakości wykonywanych prac przez Wykonawcy;
  2. odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji inwestycji;
  3. udzielania Wykonawcom prac wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji;
  4. monitorowania postępu prac poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z dokumentacją techniczną ;
  5. kontrolowania jakości wykonywanych prac przez Wykonawcę;
  6. informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac;
  7. zapobiegania roszczeniom Wykonawcy;
  8. przygotowania do odbioru końcowego prac, sprawdzeniu kompletności
    i przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
  9. poświadczenia terminu zakończenia prac;
  10. sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej należnej Wykonawcom;
  11. wszystkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji Przedsięwzięcia

i będą  służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego;

  • nadzoru nad prawidłową realizacją umowy o roboty budowlane;
  • analizy ryzyka oraz zarządzania ryzykiem;
  • reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przedmiarem i kosztorysem robót, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  • sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania
     w budownictwie,
  • sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
  • potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także,
  • na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
  • wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania
     w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
  • żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z przedmiarem robót,
  • kontrola ilości i terminowości wykonywania robót.
  • kontrolowanie przebiegu prac realizowanych przez wykonawców robót,
  • kontrola jakości użytych materiałów budowlanych,
  • kontrola jakości użytego przez wykonawcę robót sprzętu,
  • uzgadnianie z wykonawcą robót wszelkich propozycji zmian do przedmiaru robót i ich zatwierdzanie bądź odrzucanie i dokonywanie z nim niezbędnych
  • wyjaśnień,
  • kontrola jakości urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w miejscu przeznaczenia,
  • sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • udzielanie na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót
  • potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także na żądanie Inwestora koordynowanie rozliczeń umownych,
  • dokonywanie wpisów w Dzienniku Budowy,
  • dokonanie czynności odbioru końcowego zadania inwestycyjnego lub jego
  • odpowiednich części określonych w umowie z wykonawcami oraz dokonywanie   czynności odbioru ostatecznego,
  •             dokonywanie sprawdzenia zastosowanych materiałów i urządzeń pod względem   zgodności ze specyfikacjami technicznymi,
  •             dokonywanie czynności sprawdzania kalkulacji szczegółowych oraz kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę lub wykonawców robót,
  • niezwłoczne udzielanie wszelkich koniecznych wyjaśnień oraz zawiadamianie Inwestora o zajętym stanowisku,
  •  udział w pracach koordynacyjnych,
  • Zachowanie w poufności wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem umowy, także po realizacji umowy z możliwością wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia zapisów. Obowiązek ten nie dotyczy informacji, co do których Inwestor ma nałożony ustawowy obowiązek publikacji lub które stanowią informacje jawne, publiczne, opublikowane przez Inwestora.

3) Na etapie po zakończeniu wykonywania prac przez Wykonawcę robót do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie:

  1. dokonanie odbioru końcowego, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej niezbędnej przy pracy komisji powołanej przez zamawiającego oraz przygotowanie protokołów odbioru prac;
  2. dokonanie odbioru wykonanych prac związanych z usunięciem wad;
  3. wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych sporów;
  4. sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań;
  5. nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem Przedsięwzięcia.
Termin składania ofert: 
czwartek, luty 7, 2019 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy złożyć do dnia 7.02.2019 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem:

Powiat Krośnieński

Ul. Bieszczadzka 1

38-400 Krosno (sekretariat III piętro).

 Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.

  1. Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
  2. UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

 

  1. Forma składania ofert:
  1. Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem:

Powiat Krośnieński

Ul. Bieszczadzka 1

38-400 Krosno (sekretariat III piętro).

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Wrzesień 30, 2019
Powiat: 
krośnieński
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według  następujących kryteriów:

 

1.Cena  -  60 %

Sposób oceny:

Lp = Cn / Cb x 60% x 100

gdzie:

Lp – liczba punktów

Cn- najniższa cena wśród ofert

Cb – cena badanej oferty

 

Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.

 

2. Ilość pobytu inspektora na budowie/tydzień – 40 %

 

Ocena oferty w zakresie:  częstotliwość pobytu inspektora na budowie

 

Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium częstotliwość pobytu inspektora na budowie Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:

  1.       za okres pobytu inspektora na budowie 1 wizyty na tydzień   - 0 punktów
  2. za okres pobytu inspektora na budowie 2 wizyty na tydzień   – 20 punktów
  3. za okres pobytu inspektora na budowie 3 wizyty na tydzień i więcej – 40 punktów

 

Z tytułu kryterium  Ilość pobytu inspektora na budowie/tydzień Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.

Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:

Ilość punktów = cena + ilość pobytu inspektora na budowie/tydzień

 

Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w wyniku oceny spełni wszystkie wymogi zawarte w niniejszym zaproszeniu oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów.
  2. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę towaru lub usługi, którego dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
  3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę  z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.