Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Miejska Mielec, ul. Żeromskiego 2639-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych oraz elektrycznych dla robót związanych z przebudową, rozbudową i remontem budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalno-usługowy (na potrzeby nowych funkcji społecznych), dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych oraz budowa wewnętrznej instalacji gazu i wentylacji mechanicznej przy ul. Mickiewicza 13 w Mielcu."

Termin składania ofert: 
wtorek, luty 28, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 23 pok. 26; 39-300 Mielec.

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Wrzesień 30, 2017
Powiat: 
mielecki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

cena 100%

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.