Budowa hali produkcyjno - magazynowej realizowanej jako rozbudowa istniejącego budynku produkcyjnego- magazynowego na działce 1499/3 w miejscowości Żarnowiec ,gmina Jedlicze .
Powierzchnia zabudowy 368 m 2 , powierzchnia użytkowa 362,17m2, kubatura 2024,0 m3
Liczba kondygnacji -1
Opis konstrukcji : fundamenty : stopy i ławy fundamentowe ściany nośne : konstrukcja stalowa wykończona płytami warstwowymi ,stropodach płyta warstwowa ,posadzka : posadzka przemysłowa.
Etapy robót budowlanych :
- stan zerowy
- stan surowy zamknięty
- roboty wykończeniowe i instalacje .
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszego zapytania ofertowego
3. Załączniki - ( projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót) w wersji elektronicznej, tożsamej z oryginałami,oraz peln atreśc zapytania ofertowego wraz załacznikami zostały umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bepolplast.com i możliwe są do pobrania przez oferentów. Dokumentacja projektowa przedmiotu zamówienia udostępniana jest także w siedzibie Zamawiającego Żarnowiec 282, 38-460 Jedlicze w godzinach od 8:00 do 16:00.
4.Termin realizacji zmówienia 15.09.2017 Przy czym przez termin realizacji zmówienia rozumie się wykonanie pełnego zakresu prac objętych przedmiotowym zamówieniem , powiedzionego wpisem do dziennika budowy oraz złożenie wymaganej przez Prawo Budowlane dokumentacji.
5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty proponowany harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu umowy, ( (Załącznik nr 4 do Oferty ) uwzględniający maksymalne następujące terminy gotowości do podpisania odbiorów .
Stan zerowy najpóźniej 15.07.2017
Stan surowy najpóźniej 14.08.2017
Stan wykończenia wewnętrznego, instalacje najpóźniej 15. 09.2017
Ukończenie robót budowlanych najpóźniej 15. 09.2017
Planowany termin uzyskanie pozwolenia na użytkowanie najpóźniej 20.10.2017
6. Szczegóły zamówienia i jego warunków zawiera również wzór umowy. Parafowany wzór umowy z Wykonawcą stanowi załącznik nr 8 do Oferty i potwierdza zapoznanie się i zaakceptowanie przez Wykonawcę warunków umowy.
7. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z załączoną dokumentacją . Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się zgodnie ze sztuką budowlaną , normami technicznymi , pod nadzorem osób uprawnionych , zgodnie z zasadami bhp , w sposób umożliwiający odbiór inwestycji. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie niezbędnej zdaniem Wykonawcy dokumentacji technicznej .
8. W razie wystąpienia rozbieżności w ww. dokumentach, których nie można usunąć w drodze odniesienia się do reguł sztuki budowlanej i zasad wiedzy technicznej, interpretacja zapisów będzie uzgadniana z uwzględnieniem poniższej hierarchii: Dokumentacja projektowa, a następnie Przedmiar robót.
9. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji projektowej , stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłoby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu , czy materiałów danego producenta , lecz ma na celu wskazanie na cechy- parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert z zastosowaniem równoważnych materiałów i urządzeń do opisanych nazwą producenta , nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia , pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego materiały , urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia ,że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofert.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty które spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania robót budowlanych w zakresie jak przedmiot zamówienia , posiadają niezbędna wiedzę i oraz dysponują potencjałem technicznym i kadrowym w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia ( posiadającymi uprawnienia do samodzielnego kierowania , nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie branż objętych zamówieniami ) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania .
b) dysponują wymaganym doświadczeniem - wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem ogłoszenia zapytania ofertowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane z których każda polegała na budowie obiektów kubaturowych o konstrukcji stalowej o powierzchni użytkowej nie mniejszej 350 m 2
c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż zaoferowana cena brutto
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć
1. Na potwierdzenie ,ze wykonawca nie znajduje się w stanie likwidacji - aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( załącznik nr 1 do Oferty)
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem kadrowym niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia do Oferty należy dołączyć Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zmówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (załącznik nr 2 do Oferty)
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie opisanym w pkt IV.1.b–do Oferty należy dołączyć Wykaz robót budowlanych z których każda polegała na budowie obiektów kubaturowych o konstrukcji stalowej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 350 m 2 wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem ogłoszenia zapytania ofertowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz referencjami lub poświadczeniami ich wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, prawidłowe ukończenie i należyte ich wykonanie. (załącznik nr 3 do Oferty)
4. W celu potwierdzenia posiadania ubezpieczenia OC do Oferty należy dołączyć Kopię dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż zaoferowana cena brutto zł (załącznik nr 5 do Oferty)
5.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 tys zł.(słownie dwadzieścia tysięcy złotych)
6.Do oferty należy dołączyć dowód potwierdzający wniesienie wadium
1.Oferty stanowiące odpowiedź na niniejsze ogłoszenie należny składać wyłącznie w formie pisemnej, w języku polskim, w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie oznaczonej napisem „Rozbudowa istniejącego budynku produkcyjno-magazynowego o halę produkcyjno- magazynową” wraz z nazwą i adresem oferenta – osobiście lub poprzez wysyłkę poczta tradycyjną na adres ZPH Bepolplast I Małgorzata Bęben, Wojciech Bęben, Łukasz Bęben Spółka Jawna Żarnowiec 282, 38-460 Jedlicze, Polska.
2. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych
3. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.05. 2017 godz. 10.00 o terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do biura zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego)
4.Zamawiający odrzuci i nie będzie brał pod uwagę przy ocenie oferty niespełniającej warunków określonych w niniejszym zapytaniem ofertowym , złożoną po terminie, złożoną w niewłaściwym miejscu . Oferentowi z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.
5. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zmawiającego pod adresem ZPH Bepolplast I Sp.j. Małgorzata Bęben , Wojciech Bęben , Łukasz Bęben Spółka Jawna Żarnowiec 282, 38-460 Jedlicze, Polska w dniu 05.05.2017 godz. 10.30 .
6. Wyniki rozstrzygnięcia postępowania zostaną opublikowane niezwłocznie po rozstrzygnięciu, na stronach internetowych , na których zostało opublikowane ogłoszenie o niniejszym zapytaniu ofertowym .
7. Zamawiający przewiduję możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 ostatnich lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień publicznych uzupełniających, w wys. nieprzekraczającej 50 % wartości zamówienia publicznego określonego w umowie zawartej z wykonawca, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego wartość robot należy ustalić a podst. czynników cenotwórczych zawartych w ofercie powiększona ewentualne o wskazane w umowie klauzule waloryzacyjne.
8. Osoba uprawnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest: Małgorzata Bęben tel. (+48 ) 784603379 , (+48 ) 134352279
adres e-mail : info@bepolplast.com fax.: (+48 ) 13 444 05 95
Kryteria oceny ofert i ich waga
-
Ocena ofert będzie przeprowadzone przez komisję Zamawiającego. Zamawiający wybierze ofertę zgodna z wymaganiami i warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym na podstawie następujących kryteriów i punktacji:
Kryterium A cana netto w PLN , waga 90%
Kryterium B Okres gwarancji (w miesiącach), waga 10%
2. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert nie podlegających wykluczeniu i wyboru oferty najkorzystniejszej, to jest takiej, która otrzyma najwyższą ilość punktów.
Opis sposobu przyznawania punktacji za spelnienie danego kryterium
1. Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru : O = A + B , gdzie :
O- Ocena oferty w punktach Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna ,możliwa do zdobycia ilość punktów = 100
A - Kryterium Cena netto w PLN, zostanie obliczona wg następującego wzoru:
A= najniższa zaoferowana cena netto w PLN za realizację przedmiotu zamówienia /cena netto w PLN za realizację przedmiotu zamówienia, badanej oferty , x 90 = ilość punktów za cenę.
Maksymalna liczbę punktów (90) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę netto w PLN
B- Kryterium Okres gwarancji (w miesiącach). Przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy - zostanie obliczone wg następującego wzoru:
B= (okres gwarancji badanej oferty w miesiącach- 60 miesięcy) / (najdłuższy zaoferowany okres gwarancji w miesiącach- 60 miesięcy) x10 ilość punktów za gwarancję
Maksymalną liczbę punktów (10) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji .
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert ( łączna suma pkt uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A i B )
2. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów, bez przeprowadzania ponownego postępowania .
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli P
Ponadto z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlega Oferent , który
1. Złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
2. W stosunku do których otwarto likwidacje lub ogłoszono upadłość
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku ,gdy
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące:
a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy
b) zmian terminów, warunków lub zakresu realizowanego przez Zamawiającego Projektu i związana z tym konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, gdy taka potrzeba wyniknie za strony Zamawiającego, który uzyska na to zgodę Instytucji Zarządzającej RPO woj. Podkarpackiego
c) zmiany terminu płatności
d) zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki VAT, uzasadnionego ekonomicznie i/ lub technicznego ograniczenia zakresu robot)
e ) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
zmiany umówionego zakresu robot - w przypadku koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub elektroniczno-technicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych
f ) zmiany organizacji polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem ze osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty.
g) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę
h) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy;
i) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
3. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców,
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia od umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.