Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
ECO TARNOBRZEG Sp. z o.o., 39-400 Tarnobrzeg, ul. Sikorskiego 4
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia są roboty ziemne i budowlane dotyczące przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej kanałowej przy ul. Łokietka w Tarnobrzegu wraz z przyłączami do budynków wraz z kompleksową obsługą geodezyjną, utylizacją powstałych odpadów (gruz, beton, izolacja, opakowania po materiałach itp.)

Wyłączeniu podlegają wszystkie prace związane z dostawą rur preizolowanych oraz montażem ciepłociągu, które to Zamawiający wykona we własnym zakresie.

 

Zadanie jest  realizowane  pn.: „Remont sieci cieplnej wysokoparametrowej na osiedlu Piastów oraz na ul. Jędrusiów i Konstytucji 3 Maja w Tarnobrzegu” oraz „Budowa przyłączy sieci cieplnej wysokoparametrowej do domów w zabudowie szeregowej na Osiedlu Piastów w Tarnobrzegu”ETAP I ul. Łokietka.

 Zadanie jest realizowane w ramach projektu „Modernizacja infrastruktury ciepłowniczej
w Tarnobrzegu”.

 

Kod CPV: 
45000000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

WARUNKI STAWIANE OFERENTOM

O wybór na Wykonawcę Umowy mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, czynności lub dostaw, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danych prac, czynności lub dostaw, co udokumentują zgodnie z zapisami SIWZ,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Umowy,
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Klauzuli 3.2 Instrukcji dla Oferentów,
  5. złożą ofertę, która nie jest sprzeczna z postanowieniami niniejszej SIWZ,

Z postępowania na wybór Wykonawcy wyklucza się Oferentów:

  1. którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili Zamawiającemu szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je
    z nienależytą starannością, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosi odpowiedzialności,
  2. w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
  3. którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za popełnione w związku
    z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
  5. osoby prawne, których członków władz prawomocnie skazano za popełnione
    w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
  6. którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania publicznego,
  7. którzy nie spełniają warunków określonych w SIWZ, lub w wyznaczonym terminie nie złożyli, nie uzupełnili lub nie wyjaśnili dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
Termin składania ofert: 
czwartek, Maj 10, 2018 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

 

Oferty muszą być dostarczone na adres:

ECO Tarnobrzeg Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 4,
39-400 Tarnobrzeg (sekretariat, I piętro)

nie później niż do dnia: 10.05.2018r. do godz. 12.00

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteriaoceny Ofert:

  1. cena – znaczenie 94 %
  2. okres gwarancji – znaczenie 6%

Sposób oceny Ofert:

  1. w kryterium cena wg:      ilość  punktów = (Cena oferty najtańszej/Cena oferty rozpatrywanej)X 94
  2. w kryterium gwarancja punkty zostaną przyznane w skali punktowej do 6 pkt.W przypadku zaoferowania gwarancji na minimalny wymagany przez Zamawiającego okres  36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 pkt. Wykonawca otrzyma 2 pkt. za każde dodatkowe 12 miesięcy gwarancji powyżej minimum wymaganego przez Zamawiającego. Maksymalny okres gwarancji punktowany przez Zamawiającego wynosi 72 miesiące.w kryterium gwarancja punkty zostaną przyznane w skali punktowej do 6 pkt.
Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Czerwiec 30, 2018
Powiat: 
M. Tarnobrzeg
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

 

  1. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania:
  1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
  2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie:
  1. wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy.
  2. w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  3.  w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  4.  zmniejszenie zakresu rzeczowego jeżeli po wykonaniu kompletnych odkrywek projektant stwierdzi braku konieczności wykonywania zaprojektowanych robót w całości.
  5. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
  6. wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres.
  7. dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że będą one służyły prawidłowej realizacji zobowiązań zgodnie z wytycznymi instytucji zarządzającej regionalnym programem operacyjnym województwa podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR.
  1. Wszystkie postanowienia z ust. 2. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Numer projektu: 
numer naboru RPPK.03.03.01-IZ-00-18-001/16