Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Web Premium sp. z o.o., Batrorego 20, 02-591 Warszawa
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Projekt polega na realizacji działań inwestycyjnych prowadzących do podniesienia poziomu konkurencyjności Wnioskodawcy poprzez wprowadzenie nowej oferty systemu wspomagającego procesy zarządzania działaniami rozwojowymi w obszarze kadrowym podmiotów z sektora MSP. Usługa polegała będzie na całkowitej automatyzacji procesu badania potrzeb dzięki specjalnie opracowanemu inteligentnemu algorytmowi analizy potrzeb (w systemie on-line) uwzględniającego sytuację w danym dziale, oraz kompetencje stanowiskowe. System na podstawie odpowiednio zdefiniowanych pytań i odpowiedzi z wyborem, będzie definiował potrzeby szkoleniowe do stanowiska pracy a jednocześnie dzięki odpowiednio dobranym algorytmom kojarzeniowym, będzie generował rekomendacje rozwojowe w oparciu o moduły tematyczne dedykowane do danej kompetencji W drugim obszarze (merytorycznym) usługa będzie polegała na automatycznym doradztwie w zakresie budowania standardów pracy na poszczególnych stanowiskach w przedsiębiorstwie, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk w działach sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz działach call center w podziale na branże np. standard sprzedaży, standard obsługi klienta, standard sprzedaży przez telefon. Dostęp do wszystkich e-usług będzie realizowany za pomocą każdej przeglądarki internetowej, nie będzie uzależniony od systemu operacyjnego ani posiadanego sprzętu komputerowego (jedynym wymogiem będzie dostęp do Internetu). W obszarze tworzenia szkoleń, system pozwoli na wykreowanie formuły szkolenia i automatyczne dokonanie oceny przeprowadzonego testu a następnie automatyczne przypisanie materiałów doszkalających, które dany pracownik winien utrwalić..
2. W ramach niniejszego zamówienia planowana jest kompleksowa dostawa umożliwiająca realizację projektu wg harmonogramu (punkt B.2 wniosku o dofinansowanie - załącznika nr 1 do SIWZ) na szacowaną kwotę 3 054 000,00 netto. Specyfikacja dostawy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Forma dostarczenia: Realizacja zamówienia powinna nastąpić poprzez dostawę kodów źródłowych systemów w formie elektronicznej, umożliwiającej modyfikację, wraz z niezbędną dokumentacją oraz pakietów instalacyjnych w formie elektronicznej, umożliwiających samodzielną instalację w środowisku IT wraz z definicją minimalnych wymagań sprzętowych dla środowiska. Wraz z dostawą wymagana jest instalacja i konfiguracja systemów na środowisku docelowym, w celu przeprowadzenia testów. Dodatkowo należy dostarczyć sprzęt komputerowy wg minimalnej specyfikacji i wg założonego budżetu.
4. Sposób realizacji zamówienia: Realizacja prac powinna być wykonana z podziałem na elementy opisane w punkcie D.3 załącznika nr 1 do SIWZ. Dostawa poszczególnych elementów powinna być dokonana w oparciu o zaakceptowany pozytywnie protokół odbioru.

Kod CPV: 
72000000-5
72212930
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia do występowania w obrocie handlowym oraz dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym. W celu udokumentowania potencjału Zamawiający wymaga, aby Oferent posiadał doświadczenie w realizacji podobnych projektów. Doświadczenie musi być udokumentowane kopiami zrealizowanych umów na dostawę kompleksowych systemów IT budowanych od podstaw i współfinansowanych z UE o wartości co najmniej 200 000 EUR. Minimalny wymagany poziom doświadczenia: Realizacja co najmniej (jednej) podobnej dostawy w projektach współfinansowanych z UE o wartości co najmniej 200 000 EUR.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną oferenci, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo wykluczenia z postępowania oferentów, którzy w toku postępowania udzielili nieprawdziwych informacji, mających istotne znaczenie dla dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykluczenie oferenta oraz odrzucenie oferty z powodu nie spełnienia określonych wymagań może nastąpić w każdym stadium postępowania o udzielenie zamówienia.

Termin składania ofert: 
sobota, Lipiec 16, 2016 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

siedziba Spółki - Warszawa ul. Batorego 20 lok 22

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: ceną, warunkami gwarancji oraz harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawców cenę netto w złotych.
2. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane ze sprzedażą i dostarczeniem zamówienia do siedziby Zamawiającego, poza podatkiem VAT.
3. Ocena wg kryterium: - cena - ranga kryterium – 20 %,
Ocenie podlegać będzie cena netto. Wszystkie oferty zostaną uszeregowane w kolejności od najmniejszej ceny do największej, oferta najkorzystniejsza uzyska liczbę punktów równą liczbie złożonych ważnych ofert, kolejne oferty będą miały przyznaną liczbę punktów zmniejszaną o jeden. W przypadku wystąpienia kilku ofert o identycznej cenie wszystkie one otrzymają liczbę punktów równą średniej arytmetycznej punktów przyznanych za miejsca, które by zajęły gdyby oferty się różniły. Uśrednianie zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Końcowa liczba punktów zostanie przemnożona przez 20%.
- warunki gwarancji - ranga kryterium – 30 %,
Wymagane jest udzielenie, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone elementy projektu. Ocenie podlegać będzie długość okresu gwarancyjnego wyrażonego w miesiącach. Szczegóły żądanego poziomu obsługi gwarancyjnej znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ – Wzorze Umowy.
Wszystkie oferty zostaną uszeregowane w kolejności od najdłuższego okresu gwarancyjnego wyrażonego w miesiącach, oferta najkorzystniejsza uzyska liczbę punktów równą liczbie złożonych ważnych ofert, kolejne oferty będą miały przyznaną liczbę punktów zmniejszaną o jeden. W przypadku wystąpienia kilku ofert o identycznej długości gwarancji wszystkie one otrzymają liczbę punktów równą średniej arytmetycznej punktów przyznanych za miejsca, które by zajęły gdyby oferty się różniły. Uśrednianie zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów zostanie przemnożona przez 30%.
– harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia - ranga kryterium – 50 %,
Ocenie podlegać będzie harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia - im szybszy termin dostawy przedmiotu zamówienia – tym wyższa ocena. Ocenie podlegać będzie termin dostarczenia ostatniego elementu liczony w tygodniach od podpisania Umowy.
Opis realizacji poszczególnych elementów Projektu zawarty jest w Załączniku nr 1.- Wniosek o dofinansowanie realizacji projektu RPPK.01.04.01-18-0748/15.
Wszystkie oferty zostaną uszeregowane w kolejności zaproponowanych terminów dostarczenia ostatniego z elementów zamówienia od najwcześniejszego terminu dostarczenia do najpóźniejszego terminu dostarczenia, oferta najkorzystniejsza uzyska liczbę punktów równą liczbie złożonych ważnych ofert, kolejne oferty będą miały przyznaną liczbę punktów zmniejszaną o jeden. W przypadku wystąpienia kilku ofert o identycznym terminie dostarczenia ostatniego z elementów wszystkie one otrzymają liczbę punktów równą średniej arytmetycznej punktów przyznanych za miejsca, które by zajęły gdyby oferty się różniły. Uśrednianie zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Końcowa liczba punktów zostanie przemnożona przez 50%.
4. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej liczbie punktów i tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając ofertę dodatkową, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest najkorzystniejsza.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich powtórnej oceny.​

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Czerwiec 30, 2018
Powiat: 
przeworski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

nie dotyczy

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0748/15