Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja cyklu szkoleń, wywiadów, konsultacji, konferencji związanych z opracowywanym przez gminę Sędziszów Małopolski Gminnym Programem Rewitalizacji na lata 2014 – 2025 (GPR).
Realizacja zakresu działań objętych przedmiotem zamówienia stanowić będzie uzupełnienie działań informacyjno – konsultacyjnych opracowywanego GPR przez firmę wybraną przez Zamawiającego w dniu 2 listopada 2015 r. Zakres działań objęty niniejszym zamówienia ma na celu podniesiene wartości merytorycznej opracowywanego GPR.
Wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postepowaniu zobowiązany jest do bieżącej współpracy z firmą opracowująca GPR na zlecenie Zamawiającego.
Zakres zamówienia dotyczy przeprowadzenia i organizacji:
- wywiadów grupowych z n/w przedstawicielami społeczności lokalnej na etapie działań przygotowawczych związanych z wyznaczeniem obszaru zdegradowanego w terminie do 23.11.2016 r.:
- przedsiębiorcami – 1 wywiad, czas trwania 2h, liczba uczestników ok. 15 osób,
- organizacjami pozarządowymi - 1 wywiad, czas trwania 2h, liczba uczestników ok. 20 osób,
- ludźmi młodymi - 1 wywiad, czas trwania 2h, liczba uczestników ok. 15 osób,
- radnymi i przedstawicielami instytucji publicznych - 1 wywiad, czas trwania 2h, liczba uczestników ok. 20 osób,
2. spotkania konsultacyjnego dla mieszkańców (na etapie konsultacji projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszarów zdegradowanych i rewitalizacji) – 1 spotkanie, czas trwania 2 h, liczba uczestników ok. 50 osób – w terminie do 23.11.2016 r.,
3. spotkania konsultacyjnego dla mieszkańców (na etapie konsultacji projektu uchwały w sprawie Komitetu Rewitalizacji) wraz z zapewnieniem kompletu materiałów informacyjnych dla każdego uczestnika – 1 spotkanie, czas trwania 2 h, liczba uczestników ok. 50 osób, termin do 23.11.2016 r.,
4. wykonanie dokumentów analitycznych na potrzeby opracowania GPR, tj. analizy zgodności opracowań planistycznych z programem rewitalizacji – w terminie do 20.12.2016 r.
5. szkolenia dla Komitetu Rewitalizacji wraz z zapewnieniem materiałów informacyjnych dla członków – 1 spotkanie, czas trwania 8 h, liczba uczestników ok. 20 osób, termin do 31.01.2017 r.,
6. posiedzeń Komitetu Rewitalizacji wraz z zapewnieniem materiałów informacyjnych dla członków – 3 spotkania, czas trwania 2 h każde, liczba uczestników ok. 20 osób, termin do 31.01.2017 r.,
7. warsztatów dla Partnerów rewitalizacji – 1 spotkanie warsztatowe, czas trwania 2h, liczba uczestników ok. 15 osób, termin do 31.01.2017 r.,
8. indywidualnego doradztwa dla Partnerów rewitalizacji – 3 sesje, czas trwania sesji 3 h, liczba Partnerów - 3, termin do 31.01.2017 r.,
9. konferencji podsumowującej proces opracowania GPR wraz z zapewnieniem materiałów konferencyjnych – czas trwania 8 h, wymagany udział min 2 wykładowców, liczba uczestników ok. 50, termin do 31.01.2017 r.
W skład materiałów informacyjnych, o których mowa w punkcie 3.3), 3.5), 3.6) i 3.9) zapytania ofertowego wchodzą materiały informacyjne trwale spięte formatu A4, konspekty z przedstawionych informacji formatu A4 i długopis (dla każdego uczestnika). W przypadku pozostałych działań wymienionych w punkcie 3, tj. 3.1), 3.2), 3.7), 3.8) zapytania ofertowego Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom materiały przydatne do przeprowadzenia przedmiotowych działań trwale spięte formatu A4 i długopisy.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedmiotu zamówienia (wywiadów, spotkań, szkoleń) pełnił jednocześnie funkcję moderatora.
Uwaga! W niniejszym zapytaniu pojęcie godzina oznacza 60 min.
Usługa będzie realizowana w pomieszczeniach stanowiących własność Zamawiającego (Urząd Miejski lub Miejsko – Gminny Ośrodek Kultury w Sędziszowie Małopolskim, Wykonawca usługi nie ponosi kosztów najmu pomieszczeń).
miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 9,
miejsce otwarcia ofert: Urzad Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 10
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans Ceny i Doświadczenia.
1.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
a) Kryterium cena C:
Znaczenie kryterium 60 % = 60 pkt.
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium cena: wg wzoru C = Cn / Cb x 60 pkt.,
gdzie – cena najniższej oferty, – cena badanej oferty,
b. Kryterium doświadczenie D: Kryterium to będzie oceniane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w formularzu oferty, ilości wykonanych usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń, warsztatów, konferencji dotyczących opracowywania programów rewitalizacji, w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert. Wykaz zrealizowanych usług należy wykazać w Załączniku Nr 3 do zapytania ofertowego, do którego należy dołączyć dowody potwierdzające ich terminowe i należyte wykonanie (referencje).
Znaczenie kryterium 40% = 40 pkt.
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium doświadczenie:
ilość wykonanych usług 1 lub 2 - liczba punktów 0,
ilość wykonanych usług 3 - liczba punktów 20,
ilość wykonanych usług 5 i więcej - liczba punktów 40
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska największą ilość punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego kryterium wyliczoną zgodnie z wzorem:
P = C + D
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena"
D – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Doświadczenie”
3. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.