Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RR-II.052.8.46.2016
Zamawiający: 
Gmina Narol, ul. Rynek 1, 37-610 Narol
Opis przedmiotu zamówienia: 

Działania wspierające Zamawiającego w opracowaniu GPR obejmują:

  1. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu w celu włączenia różnych interesariuszy do prac nad opracowywaniem programu rewitalizacji:
  1. Opracowanie graficzno-merytoryczne oraz zamieszczenie w prasie regionalnej 3 artykułów:
  1. format min 1/10 strony,
  2. przekazanie Zleceniodawcy 5 egzemplarzy
  1. Wykonanie dokumentów diagnostycznych/analitycznych na potrzeby opracowania GPR:
  1. Wielokryterialna analiza przestrzenna pozwalająca na delimitację obszaru rewitalizacji:
  1. co najmniej 30 wskaźników statystycznych (w tym min. 3 w każdej sferze z diagnozy) dla każdego sołectwa/miasta lub bardziej szczegółowiej jednostki referencyjnej,
  2. pozyskanie danych do analizy we współpracy ze Zleceniobiorcą,
  3. wyniki przedstawione na mapach poglądowych w podziale na sołectwa/miasta lub bardziej szczegółowe jednostki referencyjne.
  1. Koncepcja metodologiczna i plan działań rewitalizacyjnych – przedstawienie w formie opisowej
    i graficznej spójnej metodologii prowadzenia procesu opracowania Programu Rewitalizacji, zapewniającej zgodność z obowiązującymi przepisami prawa, w tym wytycznymi i instrukcjami oraz zaproponowanie  możliwych dodatkowych działań uzasadnionych merytorycznie.
  2. Inwentaryzacja budynków i budowli:
  1. inwentaryzacja poglądowa 2 obiektów publicznych znajdujących się na wyznaczonym obszarze rewitalizacji w zakresie opisania stanu technicznego obiektów i pełnionych przez nich funkcji wraz ze wskazaniem możliwego ich zaadaptowania do pełnienia innych funkcji np. społecznych, gospodarczych, edukacyjnych, kulturalnych lub rekreacyjnych wraz z przedstawieniem na mapie poglądowej w skali 1:1 000,
  2. pozyskanie danych wyjściowych i materiałów niezbędnych do wykonania zadania we współpracy z Zamawiającym.
  1. Inwentaryzacja terenów zielonych:
  1. inwentaryzacja poglądowa znajdujących się na wyznaczonym obszarze rewitalizacji terenów zielonych na wskazanym obszarze do 2 ha, w zakresie opisania stanu aktualnego i pełnionych przez nie funkcji wraz ze wskazaniem możliwego ich zaadaptowania do pełnienia innych funkcji np. społecznych, gospodarczych, edukacyjnych, kulturalnych lub rekreacyjnych wraz z przedstawieniem na mapie poglądowej w skali 1:1 000,
  2. pozyskanie danych wyjściowych i materiałów niezbędnych do wykonania zadania
    we współpracy z Zamawiającym.
  1. Mapa obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji gminy na podkładzie mapy w skali co najmniej 1:5000 z wykorzystaniem treści mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku – z wykorzystaniem treści mapy ewidencyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo Geodezyjne
    i Kartograficzne. Opracowana mapa będzie stanowić załącznik do uchwały Rady oraz do Programu Rewitalizacji. Pozyskanie mapy zasadniczej bądź ewidencyjnej jest po stronie Zleceniodawcy.
  2. Koncepcja funkcjonalno-przestrzenna obszaru rewitalizacji:
  1. sporządzenie wstępnej koncepcji funkcjonalno-przestrzennej, która będzie przedmiotem konsultacji z Zamawiającym,
  2. sporządzenie docelowej koncepcji funkcjonalno-przestrzennej zagospodarowania terenu
    z uwzględnieniem zagospodarowania zinwentaryzowanych obiektów publicznych – koncepcja zagospodarowania terenu i adaptacja obiektów łącznie z propozycjami ich przeznaczenia,
  3. pozyskanie danych wyjściowych i materiałów niezbędnych do wykonania zadania we współpracy z Zamawiającym.
  1. Przeprowadzenie spotkań dla mieszkańców wyznaczonego obszaru/obszarów rewitalizacji
    – 3 spotkania:
  1. czas trwania 2 godziny – 1 spotkanie,
  2. forma: wykład + prezentacja + dyskusja,
  3. moderator posiadający wiedzę i doświadczenie w zakresie rewitalizacji i rozwoju regionalnego – osoba musi zostać zatwierdzona przez Zleceniodawcę,
  4. materiały dla 20 uczestników – na każde z 3 spotkań:
  1. format A4, trwale spięte,
  2. konspekty z przedstawionych prezentacji,
  1. catering dla 20 osób – na każdym z 3 spotkań:
  1. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
  2. ciasteczka, minimum 3 rodzaje,
  3. napoje i ciasteczka stale dostępne przez 2,5 godziny (od 30 min przed rozpoczęciem).
  1. Opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji:
  1. Przeprowadzenie jednodniowego szkolenia Komitetu Rewitalizacji dla 10 osób:
  1. czas trwania – 8 godzin (1,5 h x 4 bloki, 3 przerwy kawowe),
  2. forma: wykład + prezentacja + dyskusja,
  3. osoba prowadząca posiadająca wiedzę i doświadczenie w zakresie rewitalizacji i rozwoju regionalnego – osoba musi zostać zatwierdzona przez Zleceniodawcę,
  4. materiały dla 10 uczestników:
  1. format A4, trwale spięte,
  2. konspekty z przedstawionych prezentacji,
  3. długopis,
  1. catering dla 10 osób:
  1. kawa (minimum 2 rodzaje), herbata (minimum 3 rodzaje – czarna, zielona, owocowa) – wrzątek w warniku / ekspresie, kubeczki, łyżeczki,
  2. cukier, mleczko/śmietanka do kawy,
  3. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
  4. ciasteczka, minimum 3 rodzaje,
  5. ciepły posiłek typu lunch,
  6. napoje i ciasteczka stale dostępne przez 8,5 godziny (od 30 min przed rozpoczęciem).
  1. Przeprowadzenie spaceru badawczego na obszarze rewitalizacji w celu określenia potrzeb rewitalizacyjnych:
  1. 16 godzin spaceru,
  2. opracowanie raportu z przeprowadzonego spaceru.
  1. Przeprowadzenie spotkania otwartego dla mieszkańców obszaru rewitalizacji:
  1. czas trwania 2 godziny,
  2. forma: wykład + prezentacja + dyskusja,
  3. materiały dla 50 uczestników:
  1. format A4, trwale spięte,
  2. konspekty z przedstawionych prezentacji,
  1. catering dla 50 osób:
  1. woda mineralna niegazowana i gazowana, kubeczki,
  2. ciasteczka, minimum 3 rodzaje,
  3. napoje i ciasteczka stale dostępne przez 3 godziny (od 30 min przed rozpoczęciem).
  1. Nadzór merytoryczny nad opracowaniem GPRu – weryfikacja procesu opracowania GPR.
    1. udział w 5 spotkaniach z Wykonawcą GPR – min 2h.
    2. opracowanie opinii na temat Diagnozy do wyznaczenia obszaru zdegradowanego i rewitalizowanego,
    3. opracowanie opinii na temat GPR,
    4. bieżące wnoszenie uwag do procesu opracowania GPR.
  2. Przeprowadzenie Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko (SOOS). W przypadku stwierdzenia konieczności, Wykonawca sporządzi Prognozę oceny oddziaływania na środowisko projektu Programu Rewitalizacji, zgodnie z wymogami prawa i uzgodnieniami ww. organów.

II.2. Postanowienia ogólne:

  1. Wykonawca zobowiązuje się przekazać do akceptacji wszelkie materiały opracowane
    w ramach zlecenia najpóźniej na 3 dni przed terminem ich publikacji/ dystrybucji / planowanym spotkaniem. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do akceptacji ww. treści w terminie, co najmniej 1 dnia roboczego od ich przekazania.
  2. Spotkania należy zorganizować w terminach uzgodnionych ze Zleceniodawcą, wynikających
    z procesu opracowania Programu Rewitalizacji.
  3. Wykonawca w przypadku każdego ze spotkań odpowiada za sporządzenie listy obecności, wykonanie min. 5 zdjęć oraz notatki podsumowującej, które zobowiązany jest przekazań Zleceniodawcy najpóźniej w dniu zakończenia realizacji całego zlecenia.
  4. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia do zorganizowania spotkań. Sprzęt
    i materiały potrzebne do przeprowadzenia spotkań są po stronie Wykonawcy.
  5. Wszystkie materiały szkoleniowe, promocyjne, jak również inne opracowania muszą zawierać logotypy zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności oraz Kartą wizualizacji Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014–2020.
  6. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy przedstawi proponowany szczegółowy harmonogram prac, który musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego.
Termin składania ofert: 
wtorek, Styczeń 24, 2017 - 15:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Urząd Miasta i Gminy Narol, ul. Rynek 1, 37-610 Narol

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Marzec 27, 2017
Powiat: 
lubaczowski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Cena 100 %

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.