Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Sieniawa, ul. Rynek 1, 37-530 Sieniawa
Opis przedmiotu zamówienia: 

 

Przedmiotem zamówienia jest wielobranżowy nadzór inwestorski  nad realizacją robót konserwatorskich - remontowo budowlanych i instalacyjnych poprzez remont, przebudowę    i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych zespołu kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Sieniawie wraz z otoczeniem zabytkowego obiektu. Projekt inwestycyjny realizowany będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.4 Kultura ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Inwestycja obejmuje m. in. roboty remontowo budowlane i instalacyjne tj.:

- remont budynku kościoła (więźba, pokrycie, tynk elewacyjny, ogólnobudowlane);

- dostosowanie budynku kościoła do potrzeb osób niepełnosprawnych;

- remont furty wraz murem;

- remont dzwonnicy;

- zagospodarowanie terenu;

Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa objęta pozwoleniem konserwatorskim, dostępna w wersji elektronicznej pod linkiem:

http://bip.sieniawa.pl/

 

Szacunkowa wartość robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego: 4 456 240,84 zł

 

Lokalizacja przedmiotu zamówienia:  37-530 Sieniawa, działki nr ewid. 972. 

 

Zamówienie wykonywane będzie w oparciu o dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót dla zakresu robót budowlanych, nad którymi pełniona będzie funkcja Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Kod CPV: 
71247000-1
Warunki udziału w postępowaniu : 

 1) Zamówienie musi być wykonane przez Wykonawcę, który będzie wyłoniony w niniejszym postępowaniu, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U. 2014 poz. 1446 z późn. zm.) oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987).

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków dotyczących:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień;

b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować osobami:

 

 Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadający/a:

- odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.) oraz spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego    z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich    i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987) tj.

- doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót budowlanych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót budowlanych co najmniej 2,0 mln zł.

 

 

 

Inspektor nadzoru w branży sanitarnej posiadający/a:

- odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.)

- doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu  robotami sanitarnymi  w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót budowlanych co najmniej 2,0 mln zł.

 

Inspektor nadzoru w branży elektrycznej posiadający/a:

- odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.)

- doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacja robót sanitarnych  w obiekcie  wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót budowlanych co najmniej 2,0 mln zł.

 

 

Inspektor nadzoru w branży sanitarnej posiadający/a:

- odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.)

- doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu  robotami sanitarnymi  w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót budowlanych co najmniej 2,0 mln zł.

 

Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbadania, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Wrzesień 18, 2017 - 08:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie Rynek 1  sekretariat.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1) Kryteria oceny ofert oparte są na systemie punktowym.

 W niniejszym postępowaniu oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

 

A.      Kryterium I: Cena oferty

Znaczenie: 60%

 

B.      Kryterium II: Ilość deklarowanych rocznych przeglądów gwarancyjnych.

Znaczenie: 40%

A.      Zamawiający dokona oceny poszczególnych ofert w kryterium I: Cena oferty  – stosując poniższe zasady:

Poszczególne oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:

Xn = (Cmin / Cn) x 60,

gdzie:

Xn – oznacza ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie;

Cmin – oznacza najniższą cenę oferty (spośród ofert podlegających ocenie);

Cn – oznacza cenę ocenianej oferty;

60 – oznacza wagę (znaczenie tego kryterium wyrażone w %).

Oferta w ocenie oferty w kryterium I może uzyskać maksymalnie 60,00 punktów.

 

B

Zamawiający dokona oceny poszczególnych ofert w kryterium II: Ilość rocznych przeglądów gwarancyjnych stosując poniższe zasady:

Zamawiający w ramach kryterium Ilość rocznych przeglądów gwarancyjnych będzie przyznawał punkty za deklarowaną wykonania jednodniowych przeglądów gwarancyjnych we wszystkich branżach w okresie gwarancji wykonawcy wg nizej podanych zasad:

 

1 przegląd gwarancyjny po pierwszym roku od zakończenia inwestycji                                    10 pkt.

2 przeglądy gwarancyjne w ciągu dwóch pierwszych lat po zakończeniu inwestycji      15 pkt.

3 przeglądy gwarancyjne w ciągu trzech pierwszych lat po zakończeniu inwestycji       30 pkt.

5 przeglądów gwarancyjnych w ciągu pięciu pierwszych lat po zakończeniu inwestycji 40 pkt.

 

Oferta w ocenie oferty w kryterium II może uzyskać maksymalnie 40,00 punktów.

 

2) Łączna ocena ofert:

 

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w kryterium I zostaną dodane do punktów uzyskanych przez nią w komisyjnej ocenie oferty w kryterium II i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert.

 

Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku. Gdyby wyniki dwóch lub większej liczby ofert okazały się takie same, zamawiający nie zastosuje zaokrągleń, chyba że działanie takie nie będzie mogło przynieść zróżnicowania wyników. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę.

 

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Październik 30, 2018
Powiat: 
przeworski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Numer projektu: 
RPPK.04.04.00-18-0036/16