Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK, GRUPA LP ŁUKASZ PISAREKul. Strażacka 34b35-312 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz wniesieniem, uruchomieniem, przetestowaniem) „Ploter do rozkroju szkła 1kpl” spełniająca minimalne parametry wskazane w poniższej specyfikacji.

Minimalne parametry techniczne:
1. Grubość ciętego szkła od 3 do 19mm
2. Minimalne wymiary ciętego szkła 3600 x 2550
3. Dokładność cięcia +/- 0,2mm na 1m
4. Zabezpieczenie głowicy przed kolizją - mechaniczne i elektroniczne
5. Pozycjonowanie tafli szkła przy pomocy silnika elektronicznego
6. Most aluminiowy
7. Czytnik szablonów

Kod CPV: 
42000000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

posiada uprawnienia do wykonania określonej w niniejszym zapytaniu czynności.
zgodnie z przedmiotem prowadzonej działalności jest uprawniony do wykonania tego zamówienia.

posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania Zamówienia.

dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym do wykonania zamówienia.

1. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o zapisy zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

1. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych i obciążeń prawami osób trzecich.
2. Koszty transportu i ubezpieczenia przedmiotu zamówienia od ryzyka utraty lub uszkodzenia w trakcie dostawy do zakładu Zamawiającego (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnie 12-miesięcznego okresu gwarancji oraz serwisu gwarancyjnego na przedmiot zamówienia. W ramach serwisu gwarancyjnego na przedmiot zamówienia, Wykonawca zapewni w szczególności: usuwanie awarii i wad stwierdzonych w przedmiocie zamówienia, bieżącą pomoc w eksploatacji przedmiotu zamówienia, obsługę telefoniczną i internetową w każdy dzień roboczy, instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania.
4. Wykonawca zapewni maksymalny czas reakcji serwisowej wynoszący 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii lub wady.

Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, pochodzenie czy normę jakości - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.

Termin składania ofert: 
czwartek, Marzec 22, 2018 - 15:45
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

a) za pośrednictwem poczty na adres: GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK ul. Strażacka 34b, 35-312 Rzeszów
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: projekt@grupa-lp.com

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem ofertowym.
2. Podana w ofercie cena ma być wyrażona w PLN lub w EURO. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku wyrażenia ceny w EURO zostanie ona przeliczona na PLN wg. średniego kursu NBP obowiązującego w dniu publikacji zapytania.
4. Wszelkie upusty, rabaty, winny być od razu ujęte w obliczaniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia.
5. Ceną oferty jest cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.

1. Kryteria oceny ofert:

a) Cena brutto - waga punktowa - 80 pkt.
Liczba punktów w kryterium „Cena brutto” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert,
-------------------------------------------------------------- x 80
Wartość brutto wskazana w badanej ofercie
b) czas dostawy - waga punktowa – 20 pkt.
Liczba punktów w kryterium „czas dostawy” będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem :
20 pkt – zadeklarowanie czasu dostawy do 30 dni od dnia podpisania umowy z wykonawcą
10 pkt – zadeklarowanie czasu dostawy do 45 dni od dnia podpisania umowy z wykonawcą
0 pkt – zadeklarowanie czasu dostawy powyżej 45 dni od dnia podpisania umowy z wykonawcą

Wskazanie czasu dostawy powyżej 7 miesięcy od dnia podpisania umowy z wykonawcą spowoduje odrzucenie oferty.

Wykonawca powinien w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) podać czas dostawy liczony w dniach, od dnia podpisania umowy z wykonawcą.

2. Łączna ocena obejmie sumę punktów uzyskanych przez ofertę w kryteriach a) i b). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanych kryteriach wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
4. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia - w terminie określonym przez Zamawiającego - ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Marzec 23, 2018
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0345/17-00