Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Solgam Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie maszyny - PRZEBIJARKA DO OTWORÓW

Wymagania:

–   przesuw w osi X – nie mniej niż 350 mm

–   przesuw w osi Y – nie mniej niż 250 mm

–   przesuw w osi Z – nie mniej niż 350 mm

–   przesuw w osi W – nie mniej niż 200 mm

–   maksymalna wysokość przedmiotu obrabianego – min. 330

–   maksymalny ciężar przedmiotu obrabianego – min. 250 kg

–   wymiar stołu – min. 600 x 300 mm

–   średnica elektrod – fi 0,1 – 3,0

Kod CPV: 
12345678-9
4261042-4
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci – będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej oraz spełniają następujące warunki:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania / instalacji przedmiotu Zamówienia;

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;

4. nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

·         uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

·         posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

·         pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

·         pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii  bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Oferentów powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;                                             

2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę wraz z załącznikami do reprezentowania Oferenta oraz podpisywania w jego imieniu Umowy.              

3. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania / instalacji przedmiotu Zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ). 

4. Oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (zał. Nr 2 do SIWZ)  

5. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (zał. nr 3 do SIWZ).

 (Dokumenty dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta).

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Marzec 5, 2018 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1.  Miejsce składania ofert:

          "SOLGAM" Sp. z o. o.

          ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło

          (sekretariat I p.)

2.  Termin składania ofert upływa dnia 05. 03. 2018. Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data  wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

3.  Oferty wraz z załącznikami należy dostarczyć w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego  mieszczącej się: ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło;

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Zamawiający dokona oceny oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, jedynie spośród ofert uznanych za ważne, które nie zostaną odrzucone i spełnią wymogi formalne.

2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującym kryterium,

Kryterium oceny ofert - najniższa cena 100 %

3. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Zamawiający po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie kryterium oceny,

4. O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje największa ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium:

 - najniższa cena, po zastosowaniu wzoru

                            (Cn / Cof.b.) x 100 pkt = C

gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych

Cof.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej,

100 pkt – wskaźnik stały

C – ilość punktów

5. Cena nie może zawierać innych kosztów i składników poza składnikami przedmiotu zapytania zgodnie z punktem 2 SIWZ. Cena powinna być ustalona w oparciu o opis przedmiotu zamówienia.

11.6. Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone dwie lub więcej ofert, które uzyskały tą samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Oferentów,   którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Maj 5, 2018
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

 W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z wyłączeniem kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim podmiotom, które pobrały od Zamawiającego Specyfikację i będzie dla nich wiążąca.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0261/17