1. Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia zajęć dodatkowych w oddziałach przedszkolnych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie. Zamówienie dotyczy prowadzenia zajęć poza podstawą programową w 9 oddziałach przedszkolnych tj. Integracyjnych Oddziałach Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych: w Brzezinach, Broniszowie, Nawsiu i Gliniku oraz 5 oddziałach Integracyjnego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim, w terminie od września 2018 roku do czerwca 2019 roku.
Zamówienie jest podzielone na 5 odrębnych zadań z uwagi na ich tematykę.
Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć tanecznych
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu 360 godzin zajęć
tanecznych (9 grup x 40 godzin grupa), zajęcia powinny być przeprowadzone zgodnie z programem zaproponowanym przez Wykonawcę i ustalonym harmonogram zatwierdzonym przez Kierownika Projektu oraz Dyrektora placówki objętej wsparciem. Zgodnie z założeniami projektu przewidziano wymiar 4 godzin zajęć w miesiącu /grupa.
Do obowiązków osoby wykonującej usługę należeć będzie:
- Przygotowanie propozycji programu zajęć na okres realizacji projektu.
- Prowadzenie zajęć umuzykalniających mających na celu kształcenie dyscypliny tanecznej oraz uwrażliwienie na różne elementy tańca.
- Prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności dzieci na zajęciach.
- Indywidualna ocena postępów uczestników zajęć na początku,
w trakcie i na zakończeniu udziału w zajęciach. - Informowanie rodziców i kierownika projektu o postępach dzieci.
Zadanie 2 - Prowadzenie zajęć manualnych
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu 360 godzin zajęć
manualnych ( 9 grup x 40 godzin grupa) zajęcia powinny przeprowadzone zgodnie z programem zaproponowanym przez Wykonawce i ustalonym harmonogram zatwierdzonym przez Kierownika Projektu oraz Dyrektora placówki objętej wsparciem. Zgodnie z założeniami projektu przewidziano wymiar 4 godzin zajęć w miesiącu.
Do obowiązków osoby wykonującej usługę należeć będzie:
- Przygotowanie propozycji programu zajęć na okres realizacji projektu.
- Prowadzenie różnorodnych i ciekawych zajęć rozwijających zdolności manualne.
- Prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności dzieci na zajęciach.
- Indywidualna ocena postępów uczestników zajęć na początku
w trakcie i na zakończeniu udziału w zajęciach. - Informowanie rodziców i kierownika projektu o postępach dzieci.
Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć logo rytmicznych.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu 450 godzin zajęć
logorytmicznych ( 9 grup x 50 godzin), w tym zajęcia indywidualne w zależności od problemów zdiagnozowanych w grupie. Zajęcia powinny byż przeprowadzone zgodnie z programem zaproponowanym przez Wykonawce i ustalonym harmonogram zatwierdzonym przez Kierownika Projektu oraz Dyrektora placówki objętej wsparciem. Zgodnie z założeniami projektu przewidziano wymiar 5 godzin zajęć w miesiącu/grupa.
Do obowiązków osoby wykonującej usługę należeć będzie:
- Przygotowanie programu zajęć na okres realizacji projektu.
- Diagnoza potrzeb dzieci z zakresie zajęć logopedycznych.
- Prowadzenie zajęć umuzykalniających i logopedycznych.
- Prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności dzieci na zajęciach.
- Indywidualna ocena postępów uczestników zajęć na początku,
w trakcie i na zakończeniu udziału w zajęciach. - Informowanie rodziców i kierownika projektu o postępach dzieci.
Zadanie 4 - Prowadzenie zajęć gimnastycznych
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu 360 godzin zajęć
gimanstycznych ( 8 grup x 40 godzin grupa) w tym 180 godzin zajęć z podstaw tenisa ziemnego. Zajęcia powinny byż przeprowadzone zgodnie z programem zaproponowanym przez Wykonawce
i ustalonym harmonogram zatwierdzonym przez Kierownika Projektu oraz Dyrektora placówki objętej wsparciem. Zgodnie z założeniami projektu przewidziano wymiar 4 godzin zajęć
w miesiącu/grupa.
Do obowiązków osoby wykonującej usługę należeć będzie:
- Przygotowanie programu zajęć na okres realizacji projektu.
- Prowadzenie zajęć mających na celu kształcenie dyscypliny gimnastycznej.
- Prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności dzieci na zajęciach.
- Indywidualna ocena postępów uczestników zajęć na początku
w trakcie i na zakończeniu udziału w zajęciach. - Informowanie rodziców i kierownika projektu o postępach dzieci.
Zadanie 5 - Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych z psychologiem
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu 360 godzin zajęć
indywidualnych i grupowych z psychologiem (9 grup x 40 godzin/grupa), w tym zajęcia indywidualne w zależności od problemów zdiagnozowanych w grupie. Zajęcia powinny być przeprowadzone zgodnie z programem zaproponowanym przez Wykonawcę i ustalonym harmonogram zatwierdzonym przez Kierownika Projektu oraz Dyrektora placówki objętej wsparciem. Zgodnie z założeniami projektu przewidziano wymiar 4 godzin doradztwa w miesiącu/grupa.
2. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania części lub całości usługi podwykonawcom bez jego zgody.
Przewidywana forma zatrudnienia : umowa zlecenia.
Niniejsze zapytanie ofertowe wraz z załącznikami w formie elektronicznej będzie dostępne na stronie Zamawiającego tj. www.zosip.wielopole-skrz.pl.
1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania, zawierającym wszystkie wymagane w nim informacje oraz kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie do prowadzenia danego typu zajęć, a w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą, Wykonawca musi dołączyć wykaz osób zaangażowanych w realizację zadania, ich oświadczenia jako osób prowadzących zajęcia oraz udokumentować ich kwalifikacje.
2) Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentacji Wykonawcy.
3) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4) Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
5) Oferty w z zamkniętej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego, oznaczonej danymi Wykonawcy i opisanej "Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w oddziałach przedszkolnych" można złożyć pisemnie w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres:
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola
39 – 110 Wielopole Skrzyńskie 200
tel. 172214922
do dnia 14.09.2018r do godziny „12.00” .
Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferta złożona po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie podlega ocenie.
6) Otwarcie ofert nastąpi 14.09.2018 r. o godzinie 12.30 w siedzibie Zamawiającego.
7) Zamawiający nie przewiduje składania ofert drogą elektroniczną.
1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert.
A. Kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium – 60% 60 pkt);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”.
Ilość punktów w kryterium „Cena” wyliczona wg wzoru:
najniższa oferowana cena brutto x 60 pkt
Ci = -------------------------------------------------------------------------
cena brutto oferty badanej
C – liczba punktów za kryterium „cena” (oferty badanej)
i – numer oferty badanej
cena oferty badanej – cena brutto z Formularza oferty.
B. Kryterium „Doświadczenie” mierzone ilością projektów, w których Oferent uczestniczył
w charakterze Wykonawcy
a) znaczenie kryterium – 40% (40 pkt)
Wykonawca podaje swoje "Doświadczenie" w liczbach całkowitych.
Doświadczenie oceniane według następującej punktacji:
0 projektów - 0 pkt.
1 projekt - 20 pkt.
2 projekty i więcej - 40 pkt.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów dla poszczególnych zadań częściowych obliczoną według wzoru:
Po = Ci + Gi
Ci – ILOŚĆ PUNKTÓW W KRYTERIUM CENA OFERTY BADANEJ
Gi – ILOŚĆ PUNKTÓW W KRYTERIUM "DOŚWIADCZENIA" OFERTY BADANEJ
Po – ŁĄCZNA ILOŚĆ PUNKTÓW KRYTERIÓW CENA I DOŚWIADCZENIA DLA DANEGO ZADANIA
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert dla zadania przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny oferty, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną dla danej części zadania, a jeżeli zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy/Wykonawcom , którzy uzyskają największą ilość punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.