Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
EKOLINIA Mariusz Mieszkowicz, Młodochów 15A, 39-307 Gawłuszowice
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zapytania ofertowego są następujące prace związane z rozbudową zakładu produkcji maszyn do recyklingu tworzyw sztucznych o część magazynową do składowania elementów metalowych oraz instalacja elektryczna dotycząca oświetlenia magazynu i zasilania bramy segmentowej:

1. Budowa obiektu.

2. Prace wykończeniowe.

3. Wykonanie instalacji elektrycznych.

Przedmiotem zamówienia są następujące szczegółowe roboty budowlane tj. rozbudowa z przeznaczeniem na część magazynową:

Wykonanie stóp fundamentowych o konstrukcji żelbetowej.

- Wykonanie ław fundamentowych.

- Wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych lub monolityczne. wylewane na mokro.

- Montaż konstrukcji stalowej hali.

- Wykonanie obudowy hali płytami warstwowymi.

- Wykonanie pokrycia dachu z płyt warstwowych i zamontowanie obróbek blacharskich. Wykonanie podłoży i posadzek.

- Wykonanie instalacji elektrycznych.

Roboty budowlane i instalacyjne powinny być wykonane przez wykwalifikowanych pracowników pod nadzorem osób o odpowiednich uprawnieniach zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i przepisów BHP. Materiały użyte do robót budowlanych i instalacyjnych powinny posiadać odpowiednie atesty, deklaracje i certyfikaty zgodności dopuszczające materiał do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.

Adres inwestycji: Młodochów, gmina Gawłuszowice, woj. Podkarpackie, działka o numerze ewidencyjnym 466/1. 

Pełna dokumentacja budowlana dotycząca przedmiotu zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.ekolinia.net .

Dokumentacja projektowa jest dodatkowo dostępna do wglądu pod adresem: 39-307 Gawłuszowice, Młodochów 15A. Dokumentacja udostępniona będzie w dni robocze, od dnia zamieszczenia niniejszego ogłoszenia do dnia poprzedzającego dzień składania ofert,
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 12:00.

Osobami odpowiedzialnymi za udzielanie informacji Oferentom są: p. Agata Mieszkowicz tel. 661 925 234

Kod CPV: 
45213251-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Oferent, który:

1. Posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz uprawnienia  niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

2. W stosunku do którego nie wszczęto postępowania upadłościowego lub układowego.

3. Wykonał w okresie ostatnich 3 lat, (2014-2016), a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 5 zadań tożsamych lub zbliżonych do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 400.000,00 zł netto każde.

4. Wykonawca przedmiotowych robót budowlanych (oferent) dysponuje odpowiednim sprzętem (dźwig, koparka) umożliwiającym rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia.

5. Posiada zdolność w zakresie realizacji umowy poprzez możliwość jej finansowania.

6. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400.000,00 zł - weryfikacja na podstawie dołączonej do oferty kopii ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 400.000,00 zł potwierdzone za zgodność z oryginałem.

7. Przedstawi ofertę gwarantującą kompleksową realizację zadania inwestycyjnego zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną z okresem ważności oferty nie krótszym niż 45 dni – weryfikacja na podstawie dostarczonej do Zamawiającego oferty, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.

8. Przedstawi szczegółowy kosztorys ofertowy z rozbiciem na robociznę, materiały i sprzęt.

9. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z wyszczególnieniem kadry pracowniczej przypisanej do realizacji prac budowlanych z podaniem wykształcenia i doświadczenia. Ponadto, wymagane jest aby Wykonawca w dniu otwarcia ofert zatrudniał w formie umowy o pracę minimum 20 pracowników.

10. Złoży oświadczenie o akceptacji istotnych postanowień umowy.

Ocena powyższych kryteriów dopuszczających zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania) podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta zgodnie z dokumentem rejestrowym.

Termin składania ofert: 
wtorek, Grudzień 6, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: EKOLINIA Mariusz Mieszkowicz, Młodochów 15A, 39-307 Gawłuszowice  do dnia 06.12.2016r. do godziny 10.00. Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „Postępowanie ofertowe – rozbudowa zakładu produkcji maszyn do recyklingu tworzyw sztucznych”.

- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

- Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 06.12.2016 r. o godz. 12:00 w Młodochowie, Młodochów 15A (biuro firmy).

- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

- Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.

- W toku oceny i badania ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i załączonych dokumentów.

- Podpisanie umowy nastąpi w przeciągu 3 dni od zawiadomienia przez Zamawiającego wybranego Oferenta o przyznaniu mu kontraktu.

- Oferent składając ofertę  wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty, danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z póź. zm.) zawartych w ofercie oraz załącznikach do niej.

- Zamawiający informuje, że dane osobowe których mowa w poprzednim akapicie przetwarzane są  w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu jakim jest w szczególności: przeprowadzenie postępowania w formule Zapytanie Ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności, zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy.

- Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.

- Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

- Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

- Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.

- Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego.

- Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny, pismem czytelnym (drukowanym).

- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę (imię i nazwisko).

- Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego, które należy dostarczyć w formie oryginału lub notarialne poświadczonej kopii.

- Złożenie przez oferenta nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania stanowi podstawę do odrzucenia oferty.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie:

1.Kryterium ceny tj. wysokość proponowanej przez Oferenta ceny ryczałtowej za realizację oferowanych robót netto - waga kryterium stanowi 70% (70 pkt.)

2.Deklarowany termin zakończenia robót -  waga kryterium stanowi 30% (30 pkt.)

Sposób przyznawania punktacji:

1. Kryterium 1 - Cena netto

a) waga kryterium 70 pkt.

b) Sposób obliczenia: Pk1 =(Cn / Cr x 70%) x 100

gdzie:

Pk1 – ilość punktów dla kryterium

Cn – najniższa oferowana cena

Cr - cena oferty rozpatrywanej

2. Kryterium 2 - Deklarowany termin zakończenia robót.

Najkrótszy zaoferowany termin -  30 pkt,

drugi termin -  20 pkt,

trzeci termin - 10 pkt,

czwarty i następne - 0 pkt.

Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej to jest takiej która uzyska największą ilość punktów.

Zadanie należy zrealizować do dnia 28.02.2017 roku. Jako dzień realizacji zadania należy rozumieć dzień, w którym Wykonawca zakończy wszelkie roboty i dostarczy kompletną dokumentację (w tym uzyskane na podstawie stosownych pełnomocnictw zamawiającego pozytywne stanowisko Państwowej Straży Pożarnej oraz SANEPIDU odnośnie użytkowania obiektu) niezbędną do wystąpienia o decyzję pozwolenie na użytkowanie.

Dokładny termin realizacji zadania należy ustalić przy założeniu, że zawarcie umowy z Wykonawcą i przekazanie placu budowy nastąpi do dnia 15 grudnia 2016 roku. Oferty wskazujące na dłuższy termin realizacji inwestycji nie będą rozpatrywane.

Weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie potwierdzającego termin realizacji podpisanego przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Oferenta na zasadzie złożył/nie złożył.

Oferent opracuje szczegółowy kosztorys ofertowy z podziałem na rodzaje robót i elementy wg. zakresu robót wymienionych w części nr 5. "Opis przedmiotu zamówienia” w oparciu o projekt wykonawczy Zamawiającego – do odbioru w siedzibie Zamawiającego, dostępny także pod adresem internetowym www.ekolinia.net

Oferent dostarczy 1 egz. kosztorysu z podziałem na branże i elementy scalone wyceny. Zamawiający nie ma obowiązku weryfikowania poprawności jego opracowania. Roboty objęte dokumentacją, a nie uwzględnione w kosztorysie Oferenta nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.

Oferta powinna zawierać wynagrodzenie ryczałtowe netto za przedmiot zamówienia oraz obowiązujący podatek od towarów i usług VAT. 

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, luty 28, 2017
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie:

1. Wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy.

2. Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:

a) koniecznością wykonania robót dodatkowych, wpływających na termin wykonania robót objętych niniejszą umową podstawową;

b) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień;

c) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów dotyczących realizacji inwestycji ze środków unijnych

d) jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana w szczególności:

- niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;

- pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na:

+ obniżenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót

+ poprawie warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie;

- pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na:

+ skrócenie czasu realizacji inwestycji,

+ obniżenie kosztów wykonywanych prac, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;

+ koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;

+ koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0055/16