Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
MAGNUS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Ul. Leopolda Okulickiego 338-400 Krosno
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zakres zamówienia i umowy obejmuje w szczególności wykonanie usługi (wraz z wdrożeniem, uruchomieniem, przetestowaniem) systemu informatycznego do projektowania oraz zamawiania opakowań, dla MAGNUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

 

Celem zamówienia jest stworzenie systemu informatycznego, który będzie umożliwiał usprawnienie procesów produkcyjnych i około produkcyjnych.

• Wszelka dokumentacja, np. instrukcja obsługi, instrukcja serwisowa powinny być przygotowane w języku polskim

• Do ceny ofertowej należy doliczyć dostawę, wdrożenie i instalację oprogramowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

• Miejsce realizacji: miejscowość: Szczepańcowa, powiat: krośnieński, województwo: podkarpackie, Rzeczpospolita Polska (lub inne na terenie województwa podkarpackiego).

 

Przedmiot zamówienia

1. System informatyczny będzie umożliwiał usprawnienie procesów produkcyjnych i około produkcyjnych związanych z:

a. definiowaniem technologii, która będzie miała zastosowanie przy produkcji określonego zamówienia

b. konfigurowaniem produktu – niezbędne dla produktów występujących w wielu wariantach oraz wyrobów na specjalne zamówienie i niepowtarzalnych

c. projektowanie graficzne

d. realizacją i rozliczeniem zamówienia

2. System będzie się opierał na zaawansowanym oprogramowaniu dostosowanemu do potrzeb firmy, jedną z cech, które będą dla niego specyficzne to możliwość przeprowadzenia niektórych działań automatycznie w tym procesów związanych m.in.:

a. z harmonogramowaniem produkcji (generowanie terminów, planowanie wstecz, dostosowanie zamówień do zasobów, generowanie kart pracy) wraz z interaktywnym wykresem Gantta, który umożliwia przeplanowanie zadań(poprzez przeciąganie ich przy użyciu myszy komputerowej) wraz z
automatycznym przeplanowaniem zadań zależnych. Dostęp do możliwości edycji algorytmów planistycznych bez konieczności ingerencji w kod źródłowy programu.

b. System będzie umożliwiał stałą rozbudowę o nowe moduły jak również bieżące uaktualnianie wersji środowiska, w którym będzie pracował do stopnia wymaganego przez uaktualnione oprogramowanie (upgready).

c. Prosty i intuicyjny interfejs.

d. System informatyczny będzie ściśle związany z projektem i zakupywanymi w ramach projektu środkami trwałymi, że którymi stworzy nowy produkt.

e. Automatyczne pobieranie oraz instalowanie uaktualnień systemu

3. W wyniku realizacji projektu powstanie innowacyjny system komunikacji B2B (Business to Business) oraz B2C (Business to Consumer). System informatyczny będzie tak zaprojektowany, aby dawać możliwość kontrahentowi lub klientowi samodzielnego zaprojektowania opakowania według ściśle określonych, indywidualnych potrzeb. Dzięki przyjętemu rozwiązaniu klienci będą mogli nie tylko zaprojektować opakowanie, ale również od razu otrzymać wycenę produktu, a także złożyć zamówienie na produkt, które niezwłocznie będzie przesyłane za pomocą sieci internet do Wnioskodawcy.
4. Oferent powinien podać koszt licencji dla pięciu jednoczesnych użytkowników systemu z pełnym dostępem do wszystkich funkcjonalności wymienionych w specyfikacji. Poziom dostępu powinien być ograniczony zgodnie z uprawnieniami definiowanymi wielopoziomowo oraz dla 20 pracowników rejestrujących prace bezpośrednio na produkcji. Koszt pełnej licencji wielofirmowej(umożliwiającej prowadzenie wielu firm w ramach jednej bazy danych). Oferent powinien podać wszystkie składniki niezbędne do uruchomienia systemu w tym licencje obce(np. baza danych) oraz doliczyć wyżej wymienione koszty do wartości oferty.

5. W skład systemu wejdzie:

a. OPROGRAMOWANIE

o Moduł bazowy oprogramowania obejmujący:

o Sprzedaż

o Magazyn

o kasa / bank, płatności

o logistyka, zaopatrzenie

o analizy i raporty

o produkcja MRP

o Moduł szybkiej rejestracji wykonania na produkcji do 20 osób

o Funkcjonalność systemu obejmuje:

o Automatyczną wymianę wszystkich danych w obu kierunkach z ERP

o Prezentację asortymentu, cen, informacji o stanach magazynowych

o Przyjmowanie i obsługę zamówień od odbiorców

o Obsługę cenników i rabatów indywidualnych, promocji

o Informację o aktualnym zadłużeniu klienta, niezapłaconych dokumentach, itp.

o Zarządzanie treścią witryny internetowej odbywać się powinno z poziomu systemu ERP.

o Powiadomienia

o System B2B umożliwiający m.in. konfigurację produktu.

b. USŁUGI WDROŻENIOWE

• Analiza przedwdrożeniowa

• Wdrożenie.

• Wdrożenie obejmuje:

• instalację na serwerze i komputerach użytkowników,

• parametryzację systemu,

• migrację kartotek klientów i towarów,

• szkolenia (instruktaż) użytkowników i użytkownika wiodącego, Wsparcie w procesie wdrożenia

 

Kod CPV: 
48000000-8
48941000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

               

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

  1. Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
  2. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  3. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  4. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  5. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  6. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  7. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  8. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
  9. wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) – przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;
  10. wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.
  11. wykonawców którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania;
  12. wykonawców którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
  13. wykonawców którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
  14. wykonawców, którzy nie dysponują odpowiednim potencjałem, zasobami technicznymi i możliwościami pozwalającymi na realizację ww. zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia);
  15. wykonawców którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.5), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

Termin składania ofert: 
piątek, Grudzień 22, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty stanowiące odpowiedź na niniejsze ogłoszenie należy składać wyłącznie w formie pisemnej: zamkniętej kopercie oznaczonej „Oferta w zakresie wykonania systemu informatycznego, w postępowaniu nr RPO/6/2017, nie otwierać przed 22 grudnia 2017 r. godz. 10:30” wraz z nazwą i adresem oferenta. Oferty można składać osobiście, poprzez gońca lub poprzez wysyłkę.

Oferty należy składać na adres: 
Magnus Sp. z. o. o. 
ul. Leopolda Okulickiego 3 
38-400 Krosno

Termin składania ofert upływa w dniu 22 grudnia 2017 r. o godz. 10:00.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 22 grudnia 2017 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Magnus Sp. z o.o., ul. Leopolda Okulickiego 3, 38-400 Krosno.

Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryterium oceny ofert

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty wzięte zostaną pod uwagę następujący kryteria:

 

Cena – 70 pkt.

Serwis – 10 pkt.

Gwarancja – 20 pkt.

Opis kryteriów oceny:

1 Cena:

Ocena punktowa badanej oferty (Oc) będzie obliczana według następującego wzoru:

Oc = (najniższa zaoferowana cena netto w postępowaniu / cena netto badanej oferty) x 70 pkt

2 Serwis:

Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem usunięcia podstawowych usterek. Punkty będą przyznawane za wykonanie działań serwisowych w terminie:

• Do 12 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 10 pkt,

• Do 24 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 6 pkt,

• Do 48 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 3 pkt,

UWAGA!!!
Za niezrealizowanie usługi w zaoferowanych terminach grożą kary umowne określone w istotnych postanowieniach umowy.

3 Gwarancja:

Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem obowiązywania gwarancji.

Punkty będą przyznawane za zaproponowanie okresu gwarancji wykonawcy:

• Do 36 miesięcy– 20 pkt,

• Do 30 miesięcy– 15 pkt,

• Do 24 miesięcy – 10 pkt,

• Do 18 miesięcy– 5 pkt,

UWAGA!!!
Przyznana gwarancja nie może być krótsza niż 12 miesięcy.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Czerwiec 20, 2018
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Umowa może być zmieniona w drodze pisemnego aneksu: 

a. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:

• w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia;

• w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; przypadków siły wyższej; uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe, do zapobieżenia (np. powódź, strajki, zamieszki, decyzje administracyjne, państwowe).

b. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0041/16-00