Przedmiotem projektu jest kompleksowa modernizacja energetyczna sześciu budynków należących do Spółdzielni Mieszkaniowej im. A. Fredry w Dębicy, tj.:
1)Budynek mieszkalny wielorodzinny w Dębicy, ul. Fredry 9 , położony na działce nr 702/80, 702/83, obręb 4 Dębica,
2)Budynek mieszkalny wielorodzinny w Dębicy, ul. Fredry 11, położony na działce nr 702/84, obręb 4 Dębica,
3)Budynek mieszkalny wielorodzinny w Dębicy, ul. Fredry 13, położony na działce nr 702/85, obręb 4 Dębica,
4)Budynek mieszkalny wielorodzinny w Dębicy, ul. Fredry 17, położony na działce nr 702/92, obręb 4 Dębica,
5)Budynek mieszkalny wielorodzinny w Dębicy, ul. Kraszewskiego 23, położony na działkach nr 596/1, 603/2, obręb 4 Dębica,
6)Budynek mieszkalny wielorodzinny w Dębicy, ul. Rzeszowska 79 , położony na działce nr 184/6, obręb 3 Dębica.
W budynkach tych zostanie przeprowadzona głęboka termomodernizacja, polegająca na dostosowaniu wymagań izolacyjności cieplnej przegród zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.) oraz zmniejszeniu obliczeniowego zapotrzebowania na energię o ponad 25 % w każdym z budynków
Efekt ten zostanie uzyskany między innymi poprzez następujące roboty budowlane i instalacyjne:
a)Ocieplenie ścian podłużnych;
b)Ocieplenie ścian szczytowych;
c)Ocieplenie stropu;
d)Wymiana drzwi wejściowych do klatek schodowych;
e)Wymiana okien na klatkach schodowych;
f)Wymiana okien w piwnicach;
g)Usprawnienie instalacji centralnego ogrzewania;
h)Ocieplenie ścian fundamentowych
i) Remont kominów
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) - wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 270 000 zł brutto w ramach jednego zadania (jednej umowy), polegającą na kompleksowej termomodernizacji/dociepleniu ścian zewnętrznych budynku wielorodzinnego oraz załączy dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani łącznie wykazać się spełnieniem powyższego warunku).
2. dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy o minimalnych wymaganiach:
- wykształcenie średnie techniczne,
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
-
2 letni staż zawodowy licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia upływu terminu składania ofert,
w/w doświadczenie zawodowe i staż pracy należy przedstawić w osobnym opracowaniu załączonym do oferty,
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w: Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Aleksandra Fredry w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Kraszewskiego 23 w nieprzekraczalnym terminie:
2. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w: Biurze Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej im. Aleksandra Fredry w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Kraszewskiego 23, w nieprzekraczalnym terminie:
-
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;nie zostaną odrzucone przez 2) Zamawiającego. - < >ferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
Cena – 80% = 80pkt.Oferty zostaną przeliczone według wzoru:
najniższa oferowana cena
C= ---------------------------------------- x 80pkt
cena ocenianej oferty
Kryterium będzie badane na podstawie informacji w Formularzu Oferty.
-
Okres gwarancji– 20% = 20pkt.
Punkty za kryterium przedłużenia okresu gwarancji zostaną przyznane wg schematu:
3 lata – 0 pkt
4 lata – 10 pkt
5 lat – 20 pkt
Kryterium będzie badane na podstawie informacji w Formularzu Oferty.
-
Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach przedstawionych powyżej:
P = [Ilość pkt. cena max. 80pkt] + [ilość pkt. okres gwarancji max. 20pkt]
- Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu(tym) Wykonawcy(Wykonawcom), otrzymają najwyższą punktację w kryteriach oceny i którego oferta spełni wszystkie warunki postępowania.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie:
1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:
- wstrzymaniem robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy pod warunkiem wystąpienia przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
- wstrzymaniem robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.
- działaniem siły wyższej (np. strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkodyi utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie,
- warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, realizację usług lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów – to jest wystąpienie średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 7 dni.
- następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń;
- następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy;
-
następstwem czynników technologicznych np. wysoki poziom wilgotności powietrza, który utrudnia schnięcie mas klejowych.
Przedłużenia terminu dokonuje się o długość okresu, w jakim roboty były wstrzymane.
2) zmiany osobowe:
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach,
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymogi SIWZ.
3) zmiana płatności:
- zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy;
- miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego.
4) zmiany zakresu rzeczowego:
- zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego.
- wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy.
- w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
- w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
-
zmniejszenie zakresu rzeczowego jeżeli po wykonaniu kompletnych odkrywek projektant stwierdzi braku konieczności wykonywania zaprojektowanych robót w całości np. częściowe wykonanie izolacji.
dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że będą one służyły prawidłowej realizacji zobowiązań z tytułu zawartej umowy o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 dla projektu nr RPPK.03.02.00-IZ-00-18-002/16.
5) zmiany:
- zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT,
- rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
- wydłużenie okresurękojmi, o dowolny okres.
- dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że będą one służyły prawidłowej realizacji zobowiązań z tytułu zawartej umowy o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 dla projektu nr RPPK.03.02.00-IZ-00-18-002/16.