Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Aleksandra Fredry w Dębicy, ul. Kraszewskiego 23, 39-200 Dębica
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem projektu jest kompleksowa modernizacja energetyczna sześciu budynków należących do Spółdzielni Mieszkaniowej im. A. Fredry w Dębicy, tj.:

 

1)Budynek mieszkalny wielorodzinny w Dębicy, ul. Fredry 9 , położony na działce nr 702/80, 702/83, obręb 4 Dębica,

2)Budynek mieszkalny wielorodzinny w Dębicy, ul. Fredry 11, położony na działce nr 702/84, obręb 4 Dębica,

3)Budynek mieszkalny wielorodzinny w Dębicy, ul. Fredry 13, położony na działce nr 702/85, obręb 4 Dębica,

4)Budynek mieszkalny wielorodzinny w Dębicy, ul. Fredry 17, położony na działce nr 702/92, obręb 4 Dębica,

5)Budynek mieszkalny wielorodzinny w Dębicy, ul. Kraszewskiego 23, położony na działkach nr 596/1, 603/2, obręb 4 Dębica,

6)Budynek mieszkalny wielorodzinny w Dębicy, ul. Rzeszowska 79 , położony na działce nr 184/6, obręb 3 Dębica.

 

W budynkach tych zostanie przeprowadzona głęboka termomodernizacja, polegająca na dostosowaniu wymagań izolacyjności cieplnej przegród zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.) oraz zmniejszeniu obliczeniowego zapotrzebowania na energię o ponad 25 % w każdym z budynków

 

Efekt ten zostanie uzyskany między innymi poprzez następujące roboty budowlane i instalacyjne:

a)Ocieplenie ścian podłużnych;

b)Ocieplenie ścian szczytowych;

c)Ocieplenie stropu;

d)Wymiana drzwi wejściowych do klatek schodowych;

e)Wymiana okien na klatkach schodowych;

f)Wymiana okien w piwnicach;

g)Usprawnienie instalacji centralnego ogrzewania;

h)Ocieplenie ścian fundamentowych

i) Remont kominów

Kod CPV: 
45000000-7
45443000-4
45111300-1
45312310-3
45260000-7
45233222-1
Warunki udziału w postępowaniu : 

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) - wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 270 000 zł brutto w ramach jednego zadania (jednej umowy), polegającą na kompleksowej termomodernizacji/dociepleniu ścian zewnętrznych budynku wielorodzinnego oraz załączy dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani łącznie wykazać się spełnieniem powyższego warunku).

 

2. dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy o minimalnych wymaganiach:

  1. wykształcenie średnie techniczne,
  2. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
  3. 2 letni staż zawodowy licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia upływu terminu składania ofert,

    w/w doświadczenie zawodowe i staż pracy należy przedstawić w osobnym opracowaniu załączonym do oferty,

 

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).

Termin składania ofert: 
czwartek, Maj 4, 2017 - 16:45
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w: Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Aleksandra Fredry w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Kraszewskiego 23 w nieprzekraczalnym terminie:

     

do dnia

04.05.2017r.

do godz.

16:45

2. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w: Biurze Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej im. Aleksandra Fredry w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Kraszewskiego 23,  w nieprzekraczalnym terminie:

 

w dniu

04.05.2017r.

do godz.

17:00

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
    1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;nie zostaną odrzucone przez 2) Zamawiającego.
  2. < >ferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
    Cena – 80% = 80pkt.

    Oferty zostaną przeliczone według wzoru:

              najniższa oferowana cena

    C=  ---------------------------------------- x 80pkt

             cena ocenianej oferty

    Kryterium będzie badane na podstawie informacji w Formularzu Oferty.

  3. Okres gwarancji– 20% = 20pkt.

    Punkty za kryterium przedłużenia okresu gwarancji zostaną przyznane wg schematu:

    3 lata – 0 pkt

    4 lata – 10 pkt

    5 lat – 20 pkt

    Kryterium będzie badane na podstawie informacji w Formularzu Oferty.

  4. Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach przedstawionych powyżej:

    P = [Ilość pkt. cena max. 80pkt] + [ilość pkt. okres gwarancji max. 20pkt]

  5. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu(tym) Wykonawcy(Wykonawcom), otrzymają najwyższą punktację w kryteriach oceny i którego oferta spełni wszystkie warunki postępowania.
Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Lipiec 30, 2018
Powiat: 
dębicki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie:

1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:

  1. wstrzymaniem robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy pod warunkiem wystąpienia przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
  2. wstrzymaniem robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.
  3. działaniem siły wyższej (np. strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkodyi utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie,
  4. warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, realizację usług lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów – to jest wystąpienie średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 7 dni.
  5. następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń;
  6. następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy;
  7. następstwem czynników technologicznych np. wysoki poziom wilgotności powietrza, który utrudnia schnięcie mas klejowych.

    Przedłużenia terminu dokonuje się o długość okresu, w jakim roboty były wstrzymane.

2) zmiany osobowe:

  1. zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach,
  2. zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymogi SIWZ.

3) zmiana płatności:

  1. zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy;
  2. miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego.

4) zmiany zakresu rzeczowego:

  1. zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego.
  2. wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy.
  3. w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  4. w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  5. zmniejszenie zakresu rzeczowego jeżeli po wykonaniu kompletnych odkrywek projektant stwierdzi braku konieczności wykonywania zaprojektowanych robót w całości np. częściowe wykonanie izolacji.
    dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że będą one służyły prawidłowej realizacji zobowiązań z tytułu zawartej umowy o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 dla projektu nr RPPK.03.02.00-IZ-00-18-002/16.

5) zmiany:

  1. zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT,
  2. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
  3. wydłużenie okresurękojmi, o dowolny okres.
  4. dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że będą one służyły prawidłowej realizacji zobowiązań z tytułu zawartej umowy o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 dla projektu nr RPPK.03.02.00-IZ-00-18-002/16.
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-IZ-00-18-002/16