Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 2136-100 Kolbuszowa
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiot zamówienia: Zamówienie dotyczy usługi polegającej na pełnieniu obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej oraz Inżyniera kontraktu przy realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości powietrza w gminie Kolbuszowa – montaż ekologicznych kotłów centralnego ogrzewania” realizowany w ramach osi priorytetowej III Czysta energia, działania 3.3 Poprawa jakości powietrza, poddziałania 3.3.1 Realizacja planów niskoemisyjnych - wymiana źródeł ciepła - projekt numer RPPK.03.03.01-18-0007/18. Opis projektu: Przedmiotem ww. przedsięwzięcia inwestycyjnego są roboty budowlano-montażowe w zakresie wymiany dotychczasowych źródeł ciepła (pieców, kotłów na paliwa stałe), obejmujące demontaż i likwidację dotychczasowych źródeł ciepła, a następnie instalację kotłów gazowych (kondensacyjnych) oraz kotłów na biomasę klasy 5 z automatycznym zasypem paliwa, niezbędną do prawidłowego zaopatrzenia budynków w ciepło przebudowę. W projekcie założono również opracowanie dokumentacji technicznej - projekty budowlano–wykonawcze modernizacji wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach, w których będą montowane gazowe kotły kondensacyjne. Projekt jest realizowany przez Gminę Kolbuszowa, która zleca i koordynuje wykonanie mikro instalacji OZE, z których korzystać będą gospodarstwa domowe z jej terenu. Zakres techniczny, który może podlegać zwiększeniu/zmniejszeniu: KOTŁY GAZOWE GKS 1 - 24 Kw - "KOCIOŁ STANDARD 1 - FUNKCYJNY DO WSPÓŁPRACY Z ZASOBNIKIEM CWU Parametry techniczne: minimum sterowanie pogodowe + kompletny osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu kotła w instalacji CO i CWU, minimum jeden obieg grzewczy CO z mieszaczem i jeden bez mieszacza, obieg grzewczy CWU, cyrkulacja, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 24 kW Ilość: 16 szt. GKS2 - 32 kW - "KOCIOŁ STANDARD 1 - FUNKCYJNY DO WSPÓŁPRACY Z ZASOBNIKIEM CWU Parametry techniczne: minimum sterowanie pogodowe + kompletny osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu kotła w instalacji CO i CWU, minimum jeden obieg grzewczy CO z mieszaczem i jeden bez mieszacza, obieg grzewczy CWU, cyrkulacja, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 32 kW Ilość: 1 szt. GKS3 - 24 kW - "ZESTAW KOCIOŁ STANDARD 1 - FUNKCYJNY + ZASOBNIK STOJĄCY 120 -130 L Parametry techniczne: sterowanie pogodowe + kompletny osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu w instalacji CO i CWU, minimum jeden obieg grzewczy CO, min. jeden obieg grzewczy CO z mieszaczem, jeden obieg grzewczy bez mieszacza, obieg grzewczy CWU, cyrkulacja, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 24 kW Ilość: 42 szt. GKS4 - 32 kW - "ZESTAW KOCIOŁ STANDARD 1 - FUNKCYJNY + ZASOBNIK STOJĄCY 120 -130 L Parametry techniczne: sterowanie pogodowe + kompletny osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu w instalacji CO i CWU, minimum jeden obieg grzewczy CO, min. jeden obieg grzewczy CO z mieszaczem, jeden obieg grzewczy bez mieszacza, obieg grzewczy CWU, cyrkulacja, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 32 kW Ilość: 2 szt. 5. GKK5 - 24 kW -"KOCIOŁ STANDARD 2 – FUNKCYJNY: Parametry techniczne: przepływowy sterowanie pogodowe + kompletny osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu kotła w instalacji CO i CWU, minimum jeden obieg grzewczy CO z mieszaczem, jeden obieg grzewczy bez mieszacza, obieg grzewczy CWU, cyrkulacja, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 24 kW Ilość: 9 szt. 6. GKK6 - 32 kW - "KOCIOŁ STANDARD 2 - FUNKCYJNY Parametry techniczne: przepływowy sterowanie pogodowe + kompletny osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu kotła w instalacji CO i CWU, minimum jeden obieg grzewczy CO z mieszaczem, jeden obieg grzewczy bez mieszacza, obieg grzewczy CWU, cyrkulacja, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 32 kW Ilość: 2 szt. 7. GKP7 - 15 kW - KOCIOŁ PREMIUM 2 - FUNKCYJNY Z WBUDOWANYM ZASOBNIKIEM 45 - 60 L Parametry techniczne: maksymalne wyposażenie ze sterowaniem przez Internet + osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu kotła w instalacji CO i CW, minimum jeden obieg grzewczy bez mieszacza, dwa obiegi grzewcze z mieszaczem, obieg grzewczy CWU, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 15 kW Ilość: 3 szt. 8. GKP8 - 20 kW - KOCIOŁ PREMIUM 2 - FUNKCYJNY Z WBUDOWANYM ZASOBNIKIEM 45 - 60 L Parametry techniczne: maksymalne wyposażenie ze sterowaniem przez Internet + osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu kotła w instalacji CO i CW, minimum jeden obieg grzewczy bez mieszacza, dwa obiegi grzewcze z mieszaczem, obieg grzewczy CWU, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 20 kW Ilość: 12 szt. 9. GKP9 - 28 kW - KOCIOŁ PREMIUM 2 - FUNKCYJNY Z WBUDOWANYM ZASOBNIKIEM 45 - 60 L Parametry techniczne: maksymalne wyposażenie ze sterowaniem przez Internet + osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu kotła w instalacji CO i CW, minimum jeden obieg grzewczy bez mieszacza, dwa obiegi grzewcze z mieszaczem, obieg grzewczy CWU, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 28 kW Ilość: 1 szt. 10. "GKP10 - 13 kW - "KOCIOŁ PREMIUM STOJĄCY Z WBUDOWANYM ZASOBNIKIEM 120 -130 L Parametry techniczne: maksymalne wyposażenie ze sterowaniem przez Internet + osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu kotła w instalacji CO i CWU, minimum jeden obieg grzewczy bez mieszacza, dwa obiegi grzewcze z mieszaczem, obieg grzewczy CWU, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 13 kW Ilość: 1 szt. 11. "GKP11 - 18 kW - "KOCIOŁ PREMIUM STOJĄCY Z WBUDOWANYM ZASOBNIKIEM 120 -130 L Parametry techniczne: maksymalne wyposażenie ze sterowaniem przez Internet + osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu kotła w instalacji CO i CWU, minimum jeden obieg grzewczy bez mieszacza, dwa obiegi grzewcze z mieszaczem, obieg grzewczy CWU, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 18 kW Ilość: 5 szt. 12. "GKP12 - 25 kW - "KOCIOŁ PREMIUM STOJĄCY Z WBUDOWANYM ZASOBNIKIEM 120 -130 L Parametry techniczne: maksymalne wyposażenie ze sterowaniem przez Internet + osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu kotła w instalacji CO i CWU, minimum jeden obieg grzewczy bez mieszacza, dwa obiegi grzewcze z mieszaczem, obieg grzewczy CWU, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 25 kW Ilość: 14 szt. 13. "GKK13 - 35 kW" "KOCIOŁ PREMIUM STOJĄCY Z WBUDOWANYM ZASOBNIKIEM 120 -130 L Parametry techniczne: maksymalne wyposażenie ze sterowaniem przez Internet + osprzęt niezbędny do prawidłowego montażu kotła w instalacji CO i CWU, minimum jeden obieg grzewczy bez mieszacza, dwa obiegi grzewcze z mieszaczem, obieg grzewczy CWU, sterowanie pogodowe, licznik energii cieplnej; Moc kotła: 35 kW Ilość: 5 szt. KOTŁY NA BIOMASĘ: 14. "KBS1 -15 kW" - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ NA PELLET STANDARD Parametry techniczne: przestawny zasobnik na pellet pojemność min. 250 litrów, samoczyszczący palnik, modulacja pracy palnika 30-100% zapalarka ceramiczna, podajnik ślimakowy z motoreduktorem, układ ochrony temperatury powrotu, monitoring produkcji ciepła – licznik energii cieplnej, sterownik sterujący 1 obiegiem grzewczym bez mieszacza, jednym obiegiem grzewczym z mieszaczem, obiegiem grzewczym CWU, licznik energii cieplnej; Paliwo: pellet drzewny, Certyfikaty: 5 klasa, ECO DESIGN; Moc kotła: 15 kW Ilość: 7 szt. 15. "KBS2 - 20 kW" -AUTOMATYCZNY KOCIOŁ NA PELLET STANDARD Parametry techniczne: przestawny zasobnik na pellet pojemność min. 250 litrów, samoczyszczący palnik, modulacja pracy palnika 30-100% zapalarka ceramiczna, podajnik ślimakowy z motoreduktorem, układ ochrony temperatury powrotu, monitoring produkcji ciepła – licznik energii cieplnej, sterownik sterujący 1 obiegiem grzewczym bez mieszacza, jednym obiegiem grzewczym z mieszaczem, obiegiem grzewczym CWU, licznik energii cieplnej; Paliwo: pellet drzewny, Certyfikaty: 5 klasa, ECO DESIGN "; Moc kotła: 20 kW Ilość: 4 szt. 16. "KBS3 - 25 kW" -"AUTOMATYCZNY KOCIOŁ NA PELLET STANDARD Parametry techniczne: przestawny zasobnik na pellet pojemność min. 250 litrów, samoczyszczący palnik, modulacja pracy palnika 30-100% zapalarka ceramiczna, podajnik ślimakowy z motoreduktorem, układ ochrony temperatury powrotu, monitoring produkcji ciepła – licznik energii cieplnej, sterownik sterujący 1 obiegiem grzewczym bez mieszacza, jednym obiegiem grzewczym z mieszaczem, obiegiem grzewczym CWU, licznik energii cieplnej; Paliwo: pellet drzewny, Certyfikaty: 5 klasa, ECO DESIGN; Moc kotła: 25 kW Ilość: 1 szt. 17. KBS4 - 10 kW - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ NA PELLET STANDARD – KOMPAKTOWY PIONOWY (KOTŁOWNIA NA 1 m2) Parametry techniczne: zasobnik na pellet na kotle poj. ok. 100 litrów, samoczyszczący palnik, modulacja pracy palnika 30 – 100%, zapalarka ceramiczna, układ podawania paliwa , układ ochrony temperatury powrotu, monitoring produkcji ciepła – licznik energii cieplnej, sterownik sterujący 1 obiegiem grzewczym bez mieszacza, jednym obiegiem grzewczym z mieszaczem, obiegiem grzewczym CWU, licznik energii cieplnej; Paliwo: pellet drzewny, Certyfikaty: 5 klasa, ECO DESIGN; Moc kotła: 10 kW Ilość: 0 szt. 18. KBS5 - 15 kW - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ NA PELLET STANDARD – KOMPAKTOWY PIONOWY (KOTŁOWNIA NA 1 m2) Parametry techniczne: zasobnik na pellet na kotle poj. ok. 100 litrów, samoczyszczący palnik, modulacja pracy palnika 30 – 100%, zapalarka ceramiczna, układ podawania paliwa , układ ochrony temperatury powrotu, monitoring produkcji ciepła – licznik energii cieplnej, sterownik sterujący 1 obiegiem grzewczym bez mieszacza, jednym obiegiem grzewczym z mieszaczem, obiegiem grzewczym CWU, licznik energii cieplnej; Paliwo: pellet drzewny, Certyfikaty: 5 klasa, ECO DESIGN; Moc kotła: 15 kW Ilość: 3 szt. 19. KBP6 - 10 kW - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ NA PELLET – PREMIUM Parametry techniczne: kocioł kompaktowy stojący z zasobnikiem na pellet zintegrowanym z kotłem, automatyczne czyszczenie palnika, automatyczne czyszczenie wymiennika, automatyczne odprowadzenie popiołu do zasobnika, modulacja pracy palnika 30 – 100% , sonda lambda, sprawność kotła min 91%, w standardzie automatyka pogodowa z czujnikiem zewnętrznym, sterownik pokojowy bezprzewodowy lub inny system komunikacji wewnątrz budynku, sterowanie jednym obiegiem grzewczym bez mieszacz, min. dwoma obiegami grzewczymi z mieszaczem, obiegiem cwu, cyrkulacją, w standardzie sterowanie przez Internet, licznik energii cieplnej lub funkcja zliczania wyprodukowanej energii w sterowniku; Paliwo: pellet drzewny, Certyfikaty: 5 klasa, ECO DESIGN; Moc kotła: 10 kW Ilość: 1 szt. 20. KBP7 - 15 kW - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ NA PELLET – PREMIUM Parametry techniczne: kocioł kompaktowy stojący z zasobnikiem na pellet zintegrowanym z kotłem, automatyczne czyszczenie palnika, automatyczne czyszczenie wymiennika, automatyczne odprowadzenie popiołu do zasobnika, modulacja pracy palnika 30 – 100% , sonda lambda, sprawność kotła min 91%, w standardzie automatyka pogodowa z czujnikiem zewnętrznym, sterownik pokojowy bezprzewodowy lub inny system komunikacji wewnątrz budynku, sterowanie jednym obiegiem grzewczym bez mieszacz, min. dwoma obiegami grzewczymi z mieszaczem, obiegiem cwu, cyrkulacją, w standardzie sterowanie przez Internet, licznik energii cieplnej lub funkcja zliczania wyprodukowanej energii w sterowniku; Paliwo: pellet drzewny, Certyfikaty: 5 klasa, ECO DESIGN; Moc kotła: 15 kW Ilość: 7 szt. 21. KBP8 - 20 kW - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ NA PELLET – PREMIUM Parametry techniczne: kocioł kompaktowy stojący z zasobnikiem na pellet zintegrowanym z kotłem, automatyczne czyszczenie palnika, automatyczne czyszczenie wymiennika, automatyczne odprowadzenie popiołu do zasobnika, modulacja pracy palnika 30 – 100% , sonda lambda, sprawność kotła min 91%, w standardzie automatyka pogodowa z czujnikiem zewnętrznym, sterownik pokojowy bezprzewodowy lub inny system komunikacji wewnątrz budynku, sterowanie jednym obiegiem grzewczym bez mieszacz, min. dwoma obiegami grzewczymi z mieszaczem, obiegiem cwu, cyrkulacją, w standardzie sterowanie przez Internet, licznik energii cieplnej lub funkcja zliczania wyprodukowanej energii w sterowniku; Paliwo: pellet drzewny, Certyfikaty: 5 klasa, ECO DESIGN; Moc kotła: 20 kW Ilość: 5 szt. 22. KBP9 - 25 kW - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ NA PELLET – PREMIUM Parametry techniczne: kocioł kompaktowy stojący z zasobnikiem na pellet zintegrowanym z kotłem, automatyczne czyszczenie palnika, automatyczne czyszczenie wymiennika, automatyczne odprowadzenie popiołu do zasobnika, modulacja pracy palnika 30 – 100% , sonda lambda, sprawność kotła min 91%, w standardzie automatyka pogodowa z czujnikiem zewnętrznym, sterownik pokojowy bezprzewodowy lub inny system komunikacji wewnątrz budynku, sterowanie jednym obiegiem grzewczym bez mieszacz, min. dwoma obiegami grzewczymi z mieszaczem, obiegiem cwu, cyrkulacją, w standardzie sterowanie przez Internet, licznik energii cieplnej lub funkcja zliczania wyprodukowanej energii w sterowniku); Paliwo: pellet drzewny, Certyfikaty: 5 klasa, ECO DESIGN" Moc kotła:25 kW Ilość: 4 szt. 23. KBP10 - 10 kW - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ NA PELLET – KONDENSACYJNY (sprawność kondensacyjna powyżej 100%, automatyczny samoczyszczący palnik, modulacja pracy w zakresie 30 – 100% automatyczne czyszczenie wymiennika i komory spalania, sterowanie pogodowe z kompletem czujników, zasobnik na pellet minimum 190 litrów, sonda lambda, sterowanie przez Internet. Możliwość współpracy z innym źródłem ciepła np. kolektory słoneczne, pompa ciepła, kocioł c.o. na gaz. Możliwość współpracy z zewnętrznym zasobnikiem na pellet (opcja), licznik energii cieplnej; Paliwo: pellet drzewny, Certyfikaty: 5 klasa, ECO DESIGN; Moc kotła: 10 kW Ilość: 0 szt. 24. KBP11 - 15 kW - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ NA PELLET – KONDENSACYJNY Parametry techniczne: sprawność kondensacyjna powyżej 100%, automatyczny samoczyszczący palnik, modulacja pracy w zakresie 30 – 100% automatyczne czyszczenie wymiennika i komory spalania, sterowanie pogodowe z kompletem czujników, zasobnik na pellet minimum 190 litrów, sonda lambda, sterowanie przez Internet. Możliwość współpracy z innym źródłem ciepła np. kolektory słoneczne, pompa ciepła, kocioł c.o. na gaz. Możliwość współpracy z zewnętrznym zasobnikiem na pellet (opcja), licznik energii cieplnej; Paliwo: pellet drzewny, Certyfikaty: 5 klasa, ECO DESIGN; Moc kotła: 15 kW Ilość: 0 szt. 25. KBP12 - 20 kW - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ NA PELLET – KONDENSACYJNY Parametry techniczne: sprawność kondensacyjna powyżej 100%, automatyczny samoczyszczący palnik, modulacja pracy w zakresie 30 – 100% automatyczne czyszczenie wymiennika i komory spalania, sterowanie pogodowe z kompletem czujników, zasobnik na pellet minimum 190 litrów, sonda lambda, sterowanie przez Internet. Możliwość współpracy z innym źródłem ciepła np. kolektory słoneczne, pompa ciepła, kocioł c.o. na gaz. Możliwość współpracy z zewnętrznym zasobnikiem na pellet (opcja), licznik energii cieplnej; Paliwo: pellet drzewny, Certyfikaty: 5 klasa, ECO DESIGN Moc kotła: 20 kW Ilość: 1 szt. 26. "KBP13 - 15 kW - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ ZRĘBKI DRZEWNE I TROCINY Parametry techniczne: automatyczny samoczyszczący palnik, modulacja pracy w zakresie od 30 – 100%, automatyczne czyszczenie wymiennika, zapalarka ceramiczna, automatyczne odpopielanie z odprowadzeniem popiołu do zasobnika zewnętrznego, zabezpieczenie przed cofnięciem płomienia do zasobnika paliwa w postaci śluzy celkowej, układ podawania paliwa w postaci podajnika ślimakowego z nagarniaczem piórowym, zbiornik paliwa (zrębka, trociny, pellet) min. 500 litrów z mieszadłem nagarniaczem zapobiegającym zawieszaniu się paliwa, zamiennie podajnik ślimakowy o długości minimum 4 mb z nagarniaczem piórowym do magazynu zewnętrznego. Sterownik pokojowy bezprzewodowy z dotykowym wyświetlaczem, regulator kotłowy z dotykowym wyświetlaczem sterujący minimum: 2 obiegami grzewczymi z mieszaczem, 1 obiegiem grzewczym bez mieszacza, obieg grzewczy CWU, sterowanie pogodowe z czujnikiem zewnętrznym i moduł internetowy umożliwiający zdalne sterowanie pracą kotła, licznik energii cieplnej; Paliwo: Zrębki drzewne do 30 mm o wilgotności do 20% , pellet drzewny, trociny suche o wilgotności do 10%; Certyfikaty: 5-klasa , ECO DESIGN; Moc kotła: 15 kW Ilość: 1 szt. 27. "KBP14 - 25 kW" - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ ZRĘBKI DRZEWNE I TROCINY Parametry techniczne: automatyczny samoczyszczący palnik, modulacja pracy w zakresie od 30 – 100%, automatyczne czyszczenie wymiennika, zapalarka ceramiczna, automatyczne odpopielanie z odprowadzeniem popiołu do zasobnika zewnętrznego, zabezpieczenie przed cofnięciem płomienia do zasobnika paliwa w postaci śluzy celkowej, układ podawania paliwa w postaci podajnika ślimakowego z nagarniaczem piórowym, zbiornik paliwa (zrębka, trociny, pellet) min. 500 litrów z mieszadłem nagarniaczem zapobiegającym zawieszaniu się paliwa, zamiennie podajnik ślimakowy o długości minimum 4 mb z nagarniaczem piórowym do magazynu zewnętrznego. Sterownik pokojowy bezprzewodowy z dotykowym wyświetlaczem, regulator kotłowy z dotykowym wyświetlaczem sterujący minimum: 2 obiegami grzewczymi z mieszaczem, 1 obiegiem grzewczym bez mieszacza, obieg grzewczy CWU, sterowanie pogodowe z czujnikiem zewnętrznym i moduł internetowy umożliwiający zdalne sterowanie pracą kotła, licznik energii cieplnej; Paliwo: Zrębki drzewne do 30 mm o wilgotności do 20% , pellet drzewny, trociny suche o wilgotności do 10%; Certyfikaty: 5-klasa , ECO DESIGN; Moc kotła: 25 kW Ilość: 0 szt. 28. "KBP15 - 40 kW" - "AUTOMATYCZNY KOCIOŁ ZRĘBKI DRZEWNE I TROCINY Parametry techniczne: automatyczny samoczyszczący palnik, modulacja pracy w zakresie od 30 – 100%, automatyczne czyszczenie wymiennika, zapalarka ceramiczna, automatyczne odpopielanie z odprowadzeniem popiołu do zasobnika zewnętrznego, zabezpieczenie przed cofnięciem płomienia do zasobnika paliwa w postaci śluzy celkowej, układ podawania paliwa w postaci podajnika ślimakowego z nagarniaczem piórowym, zbiornik paliwa (zrębka, trociny, pellet) min. 500 litrów z mieszadłem nagarniaczem zapobiegającym zawieszaniu się paliwa, zamiennie podajnik ślimakowy o długości minimum 4 mb z nagarniaczem piórowym do magazynu zewnętrznego. Sterownik pokojowy bezprzewodowy z dotykowym wyświetlaczem, regulator kotłowy z dotykowym wyświetlaczem sterujący minimum: 2 obiegami grzewczymi z mieszaczem, 1 obiegiem grzewczym bez mieszacza, obieg grzewczy CWU, sterowanie pogodowe z czujnikiem zewnętrznym i moduł internetowy umożliwiający zdalne sterowanie pracą kotła, licznik energii cieplnej; Paliwo: Zrębki drzewne do 30 mm o wilgotności do 20% , pellet drzewny, trociny suche o wilgotności do 10%; Certyfikaty: 5-klasa , ECO DESIGN; Moc kotła: 40 kW Ilość: 0 szt. ZASOBNIKI C.W.U. WSPÓŁPRACA Z KOTŁAMI NA BIOMASĘ: 29. ZCW1: Parametry techniczne: zespół podgrzewu ciepłej wody użytkowej składający się z: emaliowanego zasobnika o pojemność minimum 150 litrów, z wężownicą współpracującą z kotłem, pompą ładowania zasobnika, anodą tytanową, z możliwością montażu grzałki elektrycznej, zasobnik izolowany stojący lub wiszący komplet zabezpieczeń i zespół przyłącza zimnej wody do zasobnika, licznik energii cieplnej. Ilość: 3 szt. 30. ZCW2: Parametry techniczne: zespół podgrzewu ciepłej wody użytkowej składający się z: emaliowanego zasobnika o pojemność minimum 200 litrów, z wężownicą współpracującą z kotłem, pompą ładowania zasobnika, anodą tytanową, z możliwością montażu grzałki elektrycznej, zasobnik izolowany stojący, komplet zabezpieczeń i zespół przyłącza zimnej wody do zasobnika, licznik energii cieplnej. Ilość: 8 szt. 31. ZCW3: Parametry techniczne: zespół podgrzewu ciepłej wody użytkowej składający się z: emaliowanego zasobnika o pojemność minimum 300 litrów, z dwiema wężownicami (współpraca z kotłem i innym dodatkowym źródłem ciepła), pompą ładowania zasobnika, z anodą tytanową, z możliwością montażu grzałki elektrycznej, zasobnik izolowany stojący, komplet zabezpieczeń i zespół przyłącza zimnej wody do zasobnika, licznik energii cieplnej. Ilość: 7 szt. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych instalacji w przypadku zgłoszeń do projektu dodatkowych uczestników lub rezygnacji z projektu uczestników. Wyliczenie wynagrodzenia: - Zwiększenie wartości zamówienia nastąpi poprzez przeliczenie wartości pojedynczej dodatkowej instalacji (wg. rodzaju) określonej w ofercie Wykonawcy i ilości dodatkowych instalacji. - Zmniejszenie wartości zamówienia nastąpi poprzez przeliczenie wartości pojedynczej niewykonanej instalacji (wg. rodzaju) określonej w ofercie Wykonawcy i ilości niewykonanych instalacji. Okres realizacji projektu: IV kwartał 2019 – IV kwartał 2020 Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego: Pełnienie funkcji Inspektor Nadzoru, zwanego dalej „Inspektorem”, obejmuje: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, jak również zatwierdzenie materiałów przewidzianych do montażu, 3) systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów realizacji inwestycji w ramach zadania zgodnie z dokumentami przetargowymi i z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu wraz z zaproponowaniem programów naprawczych; 4) współpracę z autorami dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania, 5) sporządzanie przy udziale Inwestora protokołów konieczności określających ilość ww. robót dodatkowych i uzupełniających oraz szacowania ich zakresu i wartości, 6) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, 7) kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca robót jest odpowiedzialny, zgodnie z warunkami kontraktu, 8) kontrolowanie terminowości realizacji inwestycji, 9) opiniowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji przedstawionego przez Wykonawcę robót i jego zmian, 10) opiniowanie programów naprawczych przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 11) zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, atestów, oświadczeń, zgłoszeń itp., 12) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów prac zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, przy czym Inspektor nie może zaakceptować prac ulegających zakryciu bez akceptacji Zamawiającego, 13) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nie objętych dokumentacją projektową, zapytaniem ofertowym i zapisami umowy z Wykonawcą, Inspektor jest upoważniony i zobowiązany do: a) niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wykonania takich robót, b) przygotowania dla Zamawiającego protokołu, spisanego przy udziale Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego i Wykonawcy robót, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót, c) przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie tych robót; zakres i wartość robót każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego, d) wydania polecenia wykonania robót wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 14) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji projektu, 15) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzanych w trakcie realizacji prac montażowych, 16) udział w naradach koordynacyjnych, problemowych i innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, Inżynierem Kontraktu i Wykonawcą, a także przygotowywanie protokołów, notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp realizacji zadania, 17) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, 18) stwierdzenie zakończenia robót budowalnych, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej, 19) egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców prac montażowych usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów, 20) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych, w razie potrzeby inicjowanie spotkań w celu rozwiązywania występujących problemów i zagrożeń, 21) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, a także udzielanie wyjaśnień, 22) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadania, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia objętego umową, 23) do obowiązków Inspektora Nadzoru należy przygotowanie dla Zamawiającego następujących raportów: a) raport miesięczny - Inspektor w ciągu 4 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca przedłoży Zamawiającemu „Raport miesięczny”, wyszczególniający wykonane prace oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na dostawę i montaż instalacji objętych zamówieniem. Raport będzie zawierał w szczególności: a. opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu, b. nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem, c. plan robót i finansowania na kolejne miesiące, d. opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, e. fotografie dokumentujące postęp robót, f. wykaz zmian w dokumentacji projektowej, g. wykaz wystąpień Wykonawcy, Inspektora Nadzoru i mieszkańców objętych projektem (ostatecznych Beneficjentów) oraz sposób ich rozpatrzenia. b) raport końcowy - po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym, Inspektor przedłoży Zamawiającemu komplet, sporządzonej przez Wykonawcę robót dokumentacji, która będzie zawierała: a. rozliczenie finansowe zadania projektu (z wyszczególnieniem kosztu na jednego mieszkańca - ostatecznego Beneficjenta), b. opis przebiegu wykonania Kontraktu i sprawozdanie z działalności Inspektora Nadzoru, 24) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji zadania, 25) pomocy w dochodzeniu od Wykonawcy robót należnych kar, odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, 26) dokonywania przeglądów i egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w okresie rękojmi i gwarancji, 27) prowadzenia dokumentacji fotograficznej budowy przed rozpoczęciem prac i po zakończeniu (osobno dla każdej instalacji z opisem lokalizacji), 28) inne niezbędne do prawidłowej realizacji zadania. Obowiązki Inżyniera Kontraktu: Inżynier Kontraktu jako Przedstawiciel Zamawiającego, działa w jego imieniu i na jego rzecz. Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu, zwanego dalej „Inżynierem”, obejmuje sprawowanie kontroli prawidłowości stosowania procedur unijnych oraz dopełnienie w tym zakresie wszelkich formalności, w tym: 1) sprawowanie kontroli prawidłowości stosowania procedur unijnych oraz dopełnienie w tym zakresie wszelkich formalności, w tym przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem pn.: „Poprawa jakości powietrza w gminie Kolbuszowa – montaż ekologicznych kotłów centralnego ogrzewania” realizowany w ramach osi priorytetowej III Czysta energia, działania 3.3 Poprawa jakości powietrza, poddziałania 3.3.1 Realizacja planów niskoemisyjnych - wymiana źródeł ciepła, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków UE, w tym: a) oszacowanie wartości zamówienia z uwzględnieniem wartości robót udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy Pzp (jeżeli są przewidziane), b) opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z wszystkimi formularzami, załącznikami (w tym opracowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla każdego rodzaju instalacji jako załącznika technicznego do SIWZ oddzielnie dla każdej części realizowanego postępowania przetargowego), c) przygotowanie i opublikowanie ogłoszeń w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (w siedzibie zamawiającego – Zamawiający nie przekaże hasła dostępu do publikatora DZUE), d) przygotowanie odpowiedzi na pytania i modyfikacji dokumentacji przetargowej, e) uczestnictwo w otwarciu ofert w siedzibie Zamawiającego, f) przygotowanie informacji z otwarcia ofert, g) dokonanie oceny ofert, wyjaśnień, uzupełnień, wniesienia wadium, h) przygotowanie wezwań do uzupełnień ofert, i) przygotowanie informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej, odrzuceniu ofert, wykluczeniu wykonawców, unieważnieniu postępowania, j) przygotowanie umów z wykonawcami wraz z załącznikami, k) przygotowanie ogłoszenia o udzielnie zamówienia / unieważnieniu postępowania. l) przygotowanie protokołów z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na właściwych do tego drukach, w tym wynikające z regulaminu wewnętrznego Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej, m) reprezentowanie Zamawiającego przed organami odwoławczymi oraz sądami i przygotowanie wszelkiej korespondencji związanej ze sprawami w sądach, w tym w ewentualnych postępowaniach protestacyjnych i odwoławczych. n) przygotowanie informacji zamawiającego, czy zainteresowanie postępowaniem wyrazili wykonawcy z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej (np. poprzez złożenie wniosków, zapytań lub próśb o wyjaśnianie treści SIWZ), o) skompletowanie kompletu papierowej dokumentacji w siedzibie Zamawiającego. p) opracowanie innych dokumentów niezbędnych na etapie prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego; 2) w przypadku unieważnienia postępowania Inżynier kontraktu przeprowadzi kolejne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego do momentu wyłonienia ostatecznego Wykonawcy i podpisania umowy; 3) wszystkie przygotowane dokumenty podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego i muszą być przekazane Zamawiającemu do akceptacji ze stosownym wyprzedzeniem umożliwiającym zapoznanie się z ich treścią; 4) postępowanie musi być prowadzone w oparciu o Regulamin powołania i pracy komisji przetargowej Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej przyjęty Zarządzeniem Burmistrza Kolbuszowej nr 608/2017 z dnia 30 października 2017 r. 5) pomoc w opracowaniu dokumentów dla mieszkańców związanych z realizacją Projektu; 6) analiza i wsparcie prawne w zakresie realizacji zadania; 7) organizowanie według potrzeb narad technicznych oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu, Wykonawcy robót, Inspektorowi Nadzoru i uczestnikom; 8) udział w spotkaniach zbiorczych z mieszkańcami będącymi uczestnikami Projektu w miarę uzasadnionych potrzeb w czasie realizacji Projektu, szczególnie w przypadku konieczności wprowadzenia kluczowych zmian dotyczących realizacji Projektu; 9) załatwianie wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich spowodowanych realizacją Kontraktu, w uzgodnieniu z Zamawiającym; 10) koordynowanie działań na styku Zamawiający – Wykonawca – Inspektor Nadzoru – Mieszkaniec, uczestniczenie w okresowych naradach poświęconych realizacji zadania z częstotliwością zależną od bieżących potrzeb; 11) opiniowanie dokumentów składanych przez Wykonawców w trakcie realizacji zadania pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz umową na realizację zadania ze szczególnym uwzględnieniem wniosków materiałowych składanych przez Wykonawców; 12) opiniowanie dokumentów składanych do Instytucji Zarządzającej w toku realizacji Projektu; 13) nadzór organizacyjny nad realizacją Projektu – sygnalizowanie Zamawiającemu przewidywanych i występujących zagrożeń związanych z realizacją Projektu przez Wykonawców: a) przeprowadzenie oceny ofert złożonych przez Wykonawców pod względem formalnym i technicznym, b) opiniowanie harmonogramów realizacji zadania przedstawianych przez Wykonawców, c) przygotowywanie projektów pism do Wykonawców w czasie postępowania przetargowego, d) sprawdzenie zabezpieczeń i dokumentów wymaganych od Wykonawcy przed podpisaniem umowy na wykonanie robót; 14) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w zakresie realizowanego Projektu wyliczanie wskaźników technicznych i ekologicznych w celu przedstawienia zmian Instytucji Zarządzającej RPO WP na lata 2014 – 2020; 15) przygotowanie analiz zakresu rzeczowego na potrzeby aktualizacji kryteriów oceny merytorycznej projektu; 16) przygotowanie rozliczenia Projektu od strony technicznej, wyliczenie wskaźników produktu i rezultatu na każde wezwanie Zamawiającego; 17) inne czynności niezbędne do prawidłowej realizacji projektu wskazane przez Zamawiającego. Dodatkowe informacje: Gmina Kolbuszowa zakłada określenie wartości zamówienia w następujący sposób: Wartość usługi za jedną wykonaną instalację x ilość wykonanych instalacji. W przypadku zmiany ilości wykonanych instalacji w trakcie realizacji zamówienia wartość wynagrodzenia za usługę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru oraz inżyniera kontraktu będzie analogicznie zwiększana lub zmniejszana w zależności od liczby wykonanych instalacji.

Kod CPV: 
71247000
71318000
Warunki udziału w postępowaniu : 

Warunki udziału w postępowaniu: Doświadczenie wykonawcy - nadzór inwestorski Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie wykaże, że wykonywał: minimum 1 usługę polegającą na świadczeniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej polegającej na nadzorze nad robotami budowlano-montażowymi w zakresie wymiany dotychczasowych źródeł ciepła (pieców, kotłów na paliwa stałe) o wartości (robot i montażu) nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto (robót budowlanych). Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Kwalifikacje zawodowe wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia. Inspektor nadzoru powinien posiadać następujące kwalifikacje: doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru robót w branży instalacyjnej na co najmniej jednej robocie budowalnej polegającej na nadzorze budowy/przebudowy/rozbudowy sieci kanalizacyjnych o wartości (zadania inwestycyjnego: robót budowlanych, montażu) minimum 700.000,00 zł. Poniższe punkty dotyczą osoby wykonującej nadzór w miejscu realizacji projektu: Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.2019.1168 ze zm.) oraz rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j.Dz.U.2019.831 ze zm.). Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, od których wymagane są stosowane uprawnienia budowalne, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z Ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskich (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272), z zastrzeżeniem punktu d). Osoby, jeżeli posiadają kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa i prowadzą zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim UE, mają prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu inżyniera budownictwa tj. do świadczenia usług transgranicznych, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, po złożeniu pisemnego oświadczenia o zamiarze świadczenia danej usługi wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskaniu tymczasowego wpisu do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; świadczenie usług transgranicznych podlega każdorazowo indywidualnej ocenie dokonywanej przez właściwy organ samorządu zawodowego w Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie wymienione powyżej, osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiającego dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza jeżyka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wymienione powyżej osoby nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i winny być traktowane jako minimalne wymogi Zamawiającego. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019, poz. 1168 tj. z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2018 r. poz. 2272); które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie objętym umową; Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z Ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U z 2019 r., poz. 1117 t.j.). Doświadczenie wykonawcy - inżynier kontraktu: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie wykaże, że wykonywał: minimum 3 usługi polegające na świadczeniu kompleksowego usługi inżyniera kontraktu / koordynatora projektu współfinansowanych ze środków EU dotyczących robót budowlano-montażowych w zakresie wymiany dotychczasowych źródeł ciepła (pieców, kotłów na paliwa stałe) o wartości (robot i montażu) nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego doświadczenia wykonawcy (nadzór inwestorski) zamawiający żąda od wykonawcy: wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Propozycja wykazu stanowi załącznik nr 3 do oferty wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za nadzorowanie nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do nadzorowania robót budowlanych) i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Propozycja wykazu stanowi rozdział II załącznik nr 2 do oferty Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Termin składania ofert: 
czwartek, Październik 17, 2019 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty w papierowej formie pisemnej należy przesłać na adres: Urząd Miejski w Kolbuszowej,
ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa
lub  złożyć w Urzędzie Miejskim w Kolbuszowej,
ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa – pokój nr 13 (sekretariat)

w terminie do 17 października 2019r do godziny 10:00. z dopiskiem na kopercie „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej oraz inżyniera kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia pn. „Poprawa jakości powietrza w gminie Kolbuszowa – montaż ekologicznych kotłów centralnego ogrzewania”.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa w pokoju nr 1 (sala narad) w dniu 17 października 2019r. o godzinie 10:15.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria oceny ofert oraz informacja o wagach punktowych do poszczególnych kryteriów oceny: Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował poniższymi kryteriami określonymi w sposób jednoznaczny i zrozumiały, umożliwiający sprawdzenie informacji przedstawianych przez wykonawców. Nazwa kryterium: cena brutto Waga kryterium: 80 % Opis sposobu obliczenia punktów: C= C min X 80 % C bad gdzie C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej C bad cena ofertowa brutto oferty badanej W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 80 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego do stawienia się na Terenie budowy/w siedzibie Zamawiającego Waga kryterium: 20 % Opis sposobu obliczenia punktów: W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Minimalny wymagany czas reakcji na wezwanie Zamawiającego do stawienia się na placu budowy/ w siedzibie Zamawiającego wynosi 24 godziny. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w kryterium „Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego do stawienia się na placu Terenie budowy/w siedzibie Zamawiającego" w następujący sposób: Wykonawca, który zagwarantuje stawienie się na Terenie budowy/w siedzibie Zamawiającego osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie do 6 godzin roboczych od wezwania telefonicznego/fax/e-mail - 20 pkt.; Wykonawca, który zagwarantuje stawienie się na Terenie budowy/w siedzibie Zamawiającego osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie powyżej 6 godzin do 12 godzin roboczych od wezwania telefonicznego/fax/e-mail - 10 pkt.; Wykonawca, który zagwarantuje stawienie się na Terenie budowy/w siedzibie Zamawiającego osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie powyżej 12 godzin do 24 godzin roboczych od wezwania telefonicznego/fax/e-mail - 0 pkt. Przez godziny robocze rozumie się czas pracy w godzinach od 6.00 do 22.00 przez 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty włącznie, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W kryteriach można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Opis sposobu obliczenia ceny: Podana cena musi być wyrażona w PLN (polski złoty). Cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Wartość oferty należy podać netto i brutto z wyodrębnieniem podatku VAT.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Grudzień 15, 2020
Powiat: 
kolbuszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Zamawiający wymaga od wykonawcy którego oferta zostanie wybrana, aby zawarł
z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

Zamawiający przewiduje w niniejszym zapytaniu ofertowym  możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian.

Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie.

Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:

zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy,

zmianę zakresu przedmiotu Umowy

zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub

zmianę terminu/terminów określonych w umowie,

a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji  zadań  objętych przedmiotem umowy
i osiągnięcia zamierzonych przez Zamawiającego rezultatów/celów;

Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa
w sytuacji gdy:

Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy
w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi,

Wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia
w pierwotnie określony sposób,

Zwiększenie ilości usługi inspektora nadzoru i inżyniera kontraktu będących przedmiotem umowy:

Cena usługi inspektora nadzoru i inżyniera kontraktu pojedynczej instalacji została określona w formularzu ofertowym.

W przypadku konieczności zmiany dopuszcza się możliwość zwiększenia/zmniejszenia ilości usługi inspektora nadzoru i inżyniera kontraktu dla poszczególnych instalacji w przypadku zgłoszeń do projektu dodatkowych uczestników / rezygnacji z projektu uczestników.

 

Wyliczenie wynagrodzenia:

- Zwiększenie wartości zamówienia nastąpi poprzez przeliczenie wartości usługi dla pojedynczej dodatkowej instalacji określonej w ofercie Wykonawcy i ilości dodatkowych instalacji.

 

- Zmniejszenie wartości zamówienia nastąpi poprzez przeliczenie wartości usługi dla pojedynczej niewykonanej instalacji określonej w ofercie Wykonawcy i ilości niewykonanych instalacji.

W przypadku konieczności zmiany umowy powołując się na w/w punkt Gmina Kolbuszowa zawrze aneks do wymowy z Wykonawcą.”

Nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:

danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego,

danych teleadresowych,

danych rejestrowych, numerów NIP, REGON, PESEL

będące następstwem sukcesji uniwersalnej dotyczącej stron Umowy,

zmiany Harmonogramu rzeczowo-finansowego przewidzianego w Umowie.

Wynikające ze zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy,
w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej.

Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego min. istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.

Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.

Numer projektu: 
RPPK.03.03.01-18-0007/18