Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Ustrzyki Dolne, ul. Kopernika 138-700 Ustrzyki Dolne
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje m.in.:
  2. Roboty budowlane istniejącego budynku
  3. Roboty budowlane – dach
  4. Roboty budowlane zewnętrzne
  5. Roboty budowlane wewnętrzne
  6. < >
    Projektowana zabudowa – konstrukcja
  • Roboty budowlane:
    1. Roboty fundamentowe
    2. Roboty budowlane powyżej ław fundamentowych
    3. < >< >
      Dźwig osobowy
    4. Roboty budowlane - wykończeniowe wewnętrzne
    5. Roboty budowlane - wykończeniowe zewnętrzne
      1. Instalacje wewnętrzne
    6. Instalacje kanalizacyjne
    7. Instalacja hydrantowa
    8. Instalacja wodociągowa
    9. Instalacja elektryczna
      1. Instalacja centralnego ogrzewania
      2. Przyłącz wodociągowy
      3. Przyłącz kanalizacji sanitarnej
      4. Kanalizacja deszczowa
      5. Przyłącz teletechniczny
      6. Przyłącz energetyczny
    10. zgodnie załączoną do dokumentacji przetargowej dokumentacją projektową. Kompletna dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót jest do wglądu w Urzędzie Miejskim, ul. Mikołaja Kopernika 1
      w Ustrzykach Dolnych, pokój nr 12 oraz w ogłoszeniu o przetargu na roboty budowlane, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego www.ustrzyki-dolne.pl - Przetargi archiwalne – 2016, Data 2016-06-02 
      1. Podstawowe dane techniczne

        - kubatura obiektu istniejącego: 4.566,00 m3

        - kubatura dodatkowa projektowanego dachu: 816,00 m3

        - kubatura projektowanej rozbudowy: 3.654,00 m3

        - kubatura całości po rozbudowie: 9.036,00 m3

        - liczba kondygnacji nadziemnych: 1 i 2

        - obiekt częściowo podpiwniczony – w istniejącej części i proj. łączniku

        - wysokość max. od głównego wejścia +11,80 m

        - pow. zabudowy istniejącego budynku: 447,72 m2

        - pow. zabudowy proj. rozbudowy: 476,75 m2

        - pow. zabudowy całości po rozbudowie: 954,47 m2

        - pow. użytkowa ogółem po rozbudowie: 1.798,30 m2

        w tym pow. użytkowa w części nowej: 754,40 m2

      2. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru inwestorskiego przy prowadzeniu robót budowlanych na rzecz i we współpracy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami polskiego prawa, w szczególności z przepisami art. 25
        i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j.), polskimi normami, postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, zgodnie z wiedzą techniczną oraz wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją projektu. Wymagana minimalna ilość pobytów Inspektora Nadzoru na budowie - 3 razy w tygodniu.
      3. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji przetargowej.
      4. Wspólny słownik zamówień (CPV):

    71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego

    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
    2. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
    3. Forma wynagrodzenia - wynagrodzenie ryczałtowe.
Termin składania ofert: 
środa, Lipiec 6, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

w Urzędzie Miejskim
w Ustrzykach Dolnych, I piętro, pokój nr 26 (sekretariat), ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne do dnia 06.07.2016 r. do godz. 10:00.

Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 13
tego samego dnia o godz. 10:30

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Marzec 30, 2018
Powiat: 
bieszczadzki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Oferty będą oceniane na podstawie:

  1. Cena oferty– 95% znaczenia
  2. Liczba pobytów–5% znaczenia
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.