Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Gorzyce, ul. Sandomierska 75,39-432 Gorzyce
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznych dla budynków Stacji Uzdatniania Wody oraz Oczyszczalni Ścieków w Gorzycach” w zakresie prowadzonych robót budowlanych w branżach:
  1. konstrukcyjno-budowlanej,
  2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  1. Inwestor oświadcza, iż posiada tytuł prawny do nieruchomości na których prowadzona będzie przedmiotowa inwestycja.
  2. Inwestor wymaga aby Inspektor nadzoru nadzorował budowę codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach zapewniających skuteczność nadzoru.
  3. Zakres obowiązków Inspektora nadzoru obejmuje:
    1. zapewnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    2. wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych,
    3. przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o wykonywanych pracach, opiniowanie i przedstawienie do akceptacji przez Inwestora,
    4. prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy,
    5. kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
    6. żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac,
    7. dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
    8. stwierdzenia gotowości do odbioru,
    9. dbanie o interesy Inwestora oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
    10. sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
    11. sygnalizowanie Inwestorowi o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
    12. bieżące nadzorowanie prowadzenia dziennika budowy oraz potwierdzanie swoich czynności wpisem w dzienniku budowy,
    13. przejęcie od kierownika budowy i przekazanie Inwestorowi dokumentacji powykonawczej i dziennika budowy,
    14. wykonywanie innych czynności wynikających z art 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017, poz. 1332 z późn. zm.
Termin składania ofert: 
piątek, Marzec 30, 2018 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy składać do dnia: 30.03.2018 r. do godziny 9:00 na adres Urzędu Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, pokój nr 4 (sekretariat).
  2. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie nie będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu do Zamawiającego.
  3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
  4. Oferty zostaną otwarte dnia: 30.03.2018 r., o godz. 9.10 w budynku Urzędu Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, pokój nr 17.
Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Wrzesień 30, 2018
Powiat: 
tarnobrzeski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100 pkt.

Ocena kryterium: najniższa cena ofertowa (PC)

PC = (CN/CB) x 100 pkt x 0,60

gdzie:

PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium najniższa cena ofertowa

CN – najniższa zaoferowana cena

CB – cena oferty badanej

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.