Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Tryńcza , 37-204 Tryńcza 127
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Wólce Ogryzkowej.
  2. Zakres rzeczowy robót na zadaniu pn. Remont i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Wólce Ogryzkowej obejmuje m.in.:
  • wykonanie ław fundamentowych żelbetowych, po przełożeniu przyłącza telekomunikacyjnego,
  • wykonanie ścian przyziemia rozbudowy  ścianki kolankowej ( w części rozbudowanej),
  • wykonanie stropu żelbetowego nad rozbudową,
  • zerwanie warstwy papy na dachu pod projektowane wieńce z oczyszczeniem istniejącego podłoża z lepiku,
  • wykonanie wieńców żelbetowych zbrojonych nad rozbudową i istniejącym budynkiem,
  • wykonanie konstrukcji dachowej drewnianej wraz z pokryciem blachodachówką,
  • docieplenie budynku styropianem z wykonaniem tynku cienkowarstwowego akrylowego tj. rozbudowy i wieńców,
  • docieplenie stropów budynku styropianem,
  • rozbudowę wewnętrznych instalacji  c.o, i elektrycznej wg. projektów branżowych,
  • przełożeniu kabla telekomunikacyjnego przebiegającego pod projektowana rozbudową budynku, 
  • roboty posadzkowe, roboty malarskie,
  • zagospodarowanie terenu.

3. Wartość robót według umowy zawartej z Wykonawcą -  wynosi – 321 000,73 zł brutto.

4. Dokumentacja dotycząca postępowania dla w/w zadnia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego:

http://www.bip.tryncza.eu/?c=mdTresc-cmPokazTresc-74-4326

5. Przedmiot umowy obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz wszystkie czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108, poz. 953) i umowy z wykonawcą robót budowlanych.

6. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy m.in.:

  1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
  2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane;
  3.  sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
  4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy (rzeczowe i finansowe);
  5. organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy, zamawiającego, a w zależności od potrzeb- projektanta,
  6. uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.
Kod CPV: 
71520000-9
Termin składania ofert: 
czwartek, Czerwiec 1, 2017 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy składać pisemnie w Urzędzie Gminy Tryńcza, 37-204 Tryńcza 127 (sekretariat – pokój Nr 11) w terminie do dnia 01.06.2017 roku do godz. 11:00 w  zamkniętej oznaczonej kopercie: Pełnienie  nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Wólce Ogryzkowe - NIE OTWIERAĆ przed dniem 01.06.2017 godz. 11:15;
  2. Otwarcie ofert nastąpi w  siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Tryńcza, 37-204 Tryńcza 127, sala  narad (parter) dnia 01.06.2017. roku o godz. 11:15 .
  3. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
  4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  5. UWAGAza termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
  6. Wszystkie elementy oferty powinny być złożone w języku polskim w formie zapewniającej czytelność.
  7. Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione lub upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
  8. Wzór formularza oferty stanowi  załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego;
  9. Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę;
  10. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od upływu terminu skradania ofert.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie  kryterium: cena brutto – znaczenie 100%;

2.Sposób oceny ofert:

   W kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 

        1-100 obliczone według wzoru:

        KC =CN/COB x 100 (maksymalna liczba punktów  w ocenianej pozycji)

Gdzie:

KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów  spośród ofert które nie podlegają odrzuceniu.

4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Listopad 15, 2017
Powiat: 
przeworski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wydłużania się  terminu realizacji umowy o roboty budowlane.