Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0040/16
Zamawiający: 
Gmina Rymanów, 38-480 Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a
Opis przedmiotu zamówienia: 

Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

71.24.70.00-1 – nadzór nad robotami budowlanymi,

71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w trzech branżach:

  • konstrukcyjno-budowlanej,
  • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Rymanów.

Zadanie obejmuje łącznie nadzór nad robotami budowlanymi prowadzonymi na dziesięciu obiektach użyteczności publicznej, w których będzie realizowany następujący zakres rzeczowy robót:

w budynku użyteczności publicznej przy Ośrodku Kultury Fizycznej w Rymanowie:

  • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 10cm na powierzchni 296,27m2;
  • docieplenie stropodachu wełną mineralną o gr. 12cm na powierzchni 131,00m2;
  • wymiana okien zewnętrznych na PCV o powierzchni 4,74m2;
  • wymiana drzwi zewnętrznych stalowych na PCV o powierzchni 2,47m2;
  • wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na PCV o powierzchni 2,61m2;
  • modernizację istniejącego systemu c.w.u obejmującą montaż kolektorów słonecznych (3szt.) z grupą pompową i do przygotowywania ciepłej wody;
  • modernizację istniejącego systemu c.o. obejmującą: montaż kotła CO gazowego
    z zamkniętą komorą spalania, wykonanie nowej instalacji CO, montaż nowych grzejników panelowych stalowych z zaworami termostatycznymi (26szt.),
  • wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących,

w budynku Szkoły Podstawowej w Głębokiem:

  • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 15cm na powierzchni 550,70m2;
  • docieplenie ściany na gruncie płytami styropianowymi o gr. 10cm na powierzchni 82,03m2;
  • wymiana okien metalowych na PCV o powierzchni 0,61m2;
  • wymiana drzwi zewnętrznych na PCV o powierzchni 2,00m2;
  • wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących,

w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Milczy:

  • docieplenie stropu płytami z wełny mineralnej grubości 16cm na powierzchni 97,36m2;
  • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 15cm, na powierzchni 956,97m2;
  • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 8cm na powierzchni 53,21m2;
  • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 10cm na powierzchni 158,50m2;
  • wymianę drzwi zewnętrznych o powierzchni 3,71m2;
  • modernizację istniejącego systemu grzewczego obejmującą wymianę istniejących grzejników na nowe stalowe panelowe wyposażone w głowice termostatyczne - 83szt.;
  • wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących,

w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Króliku Polskim:

  • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 12cm na powierzchni 826,73m2;
  • modernizację istniejącego systemu grzewczego obejmującą wymianę istniejących grzejników na nowe stalowe panelowe wyposażone w głowice termostatyczne - 73szt.;
  • wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących,

w budynku użyteczności publicznej, gdzie swoją siedzibę ma Przedszkole Sióstr Miłosierdzia w Rymanowie Zdroju:

  • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 15cm na powierzchni 460,01m2;
  • modernizację istniejącego systemu c.w.u obejmującą montaż kolektorów słonecznych (4szt.) z grupą pompową i wymiennikiem płytkowym do przygotowywania ciepłej wody;
  • wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących,

w budynku użyteczności publicznej, gdzie swoją siedzibę ma Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Rymanowie Zdroju–Desznie:

  • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 15cm na powierzchni 296,13m2;
  • wymianę okien drewnianych na PCV o powierzchni 0,45m2;
  • wymianę drzwi zewnętrznych na PCV o powierzchni 2,37m2;
  • modernizację istniejącego systemu grzewczego obejmującą montaż kotła c.o.
    z zamkniętą komorą spalania i dwupłaszczowym zestawem kominowym,
  • wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących,

w budynku Domu Ludowego w Ladzinie:

  • docieplenie stropu wełną mineralną o grubości 14cm, na powierzchni 208,00m2;
  • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 12cm na powierzchni 454,46m2;
  • wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących,

w budynku Domu Ludowego w Domu Ludowym w Króliku Polskim:

  • docieplenie stropu wełną mineralną o grubości 12cm, na powierzchni 120,25m2;
  • docieplenie ścian zewnętrznych murowanych płytami styropianowymi o grubości 12cm, na powierzchni 170,89m2;
  • docieplenie ścian zewnętrznych drewnianych wełną mineralną o grubości 12cm, na powierzchni 263,74m2;
  • docieplenie ścian wewnętrznych z desek drewnianych wełną mineralną o grubości 13cm, na powierzchni 50,73m2;
  • docieplenie ścian wewnętrznych z bali drewnianych wełną mineralną grubości 12cm, na powierzchni 49,34m2;
  • wymianę okien drewnianych na PCV o powierzchni 2,56m2;
  • wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących,

w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bałuciance:

  • docieplenie stropu strychu wełną mineralną o grubości 10cm, na powierzchni 117,00m2;
  • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o grubości 12cm, na powierzchni 313,11m2;
  • docieplenie ścian poddasza wełną mineralną o grubości 10cm, na powierzchni 35,72m2;
  • wymianę okien drewnianych na PCV o powierzchni 33,79m2;
  • modernizację istniejącego systemu c.w.u obejmującą montaż dwufunkcyjnego kotła c.o. oraz wykonanie instalacji podłączeniowej;
  • modernizację istniejącego systemu grzewczego obejmującą montaż pieca c.o., wykonanie instalacji c.o. oraz montaż grzejników stalowych panelowych z głowicami termostatycznymi (20szt.);
  • wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących,

w budynku Domu Ludowego w Rymanowie ul. Mickiewicza:

  • docieplenie dachu wełną mineralną o grubości 17cm, na powierzchni 115,58m2;
  • docieplenie ścian zewnętrznych styropianem grubości 12cm na powierzchni 454,03m2;
  • wymiana okien drewnianych na PCV o powierzchni 3,85m2;
  • wymiana drzwi zewnętrznych na PCV o powierzchni 2,00m2;
  • wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących.

Podane powyżej ilości są orientacyjne.

Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ na realizację robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Rymanów” (dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne, przedmiary) - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.

2. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród Inspektorów nadzoru jako Inspektora wiodącego, który koordynuje działania pozostałych Inspektorów.

3. Dopuszcza się pełnienie przez jedną osobę funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w więcej niż jednej branży, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień.

4. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016r., poz. 290), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2002r. Nr 108 poz. 953 z późn. zm.) i umowy z Wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności:

  • reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej,
  • sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania,
  • sprawdzanie, odbiór (częściowy/końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania,
  • potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót zgodnie z wytycznymi dotyczącymi rozliczania otrzymanych dofinansowań

5. Inspektor nadzoru inwestorskiego (Inspektor wiodący) ma prawo:

  • wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
  • żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem,
  • bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych,
  • zakres robót i wymagania jakościowe, określa dostarczona dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem budowlanym, obowiązujące przepisy prawa oraz zawarta umowa o roboty budowlane.

6. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy min.:

  • merytoryczny nadzór nad wykonywaniem robót i konsultacja korekt projektów wdrażanych do realizacji,
  • koordynowanie wszystkich specjalności branż w zakresie odbioru poszczególnych rodzajów robót wynikających z dokumentacji projektowej,
  • pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016r., poz. 290), a szczególności czynności wymienione w art. 25 ustawy,
  • protokolarne przekazanie placu budowy Wykonawcy,
  • dokładne zapoznanie się z warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów,
  • nadzór nad kompletowaniem i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych koniecznych do odbioru,
  • właściwa dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Inwestora – Zamawiającego niezwłoczne od powiadomienia stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót,
  • uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego,
  • pełna koordynacja działań, w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzania rozwiązań zamiennych,
  • nadzór nad terminowością realizacji zadania w szczególności w zakresie dotrzymywania terminu zakończenia prac,
  • pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn,
  • rozliczenie finansowe Wykonawcy robót zgodnie z umową wykonawczą,
  • bez zgody Zamawiającego, Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych,
  • Inspektor nadzoru dokonuje rozliczeń budowy pod względem ilościowym tzn. w zakresie zgodności rachunków wystawionych Zamawiającemu z rzeczywistym wykonaniem zakresu robót oraz pod względem ilościowym i jakościowym wykonanych robót,
  • zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami,
  • ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wyjaśnień i udzielenia odpowiedzi przy składaniu przez Zamawiającego wniosków o płatność oraz kontroli projektu,
  • Inspektor nadzoru będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu oraz na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca zapewni ponadto, że na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie cierpiących zwłoki, zobowiązany będzie do stawienia się na budowie w przeciągu 3 godzin od chwili otrzymania wiadomości o potrzebie jego obecności i podjęcia czynności objętych umową.

7. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty.

8. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP, sztuką budowlaną oraz przepisami szczegółowymi.

 

Termin składania ofert: 
piątek, luty 17, 2017 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Urząd Gminy w Rymanowie, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów - Biuro Obsługi (pok. 101).

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 17.02.2017r. o godz. 11:10 w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy w Rymanowie, ul. Mitkowskiego 14a,
38-480 Rymanów – Sala narad (mała).

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Październik 31, 2017
Powiat: 
krośnieński
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.

Waga kryterium – 100%

2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o najniższej cenie.

3. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100pkt.

Liczba punktów zostanie wyliczona według następującego wzoru:

Ilość punktów = Cmin/Cb x 100 x 100%

gdzie:

Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach

Cb – cena brutto badanej oferty

100 - wskaźnik stały

100% - procentowe znaczenie kryterium ceny

W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.