Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Żeromskiego 12
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane przy realizacji zadania  pn.: „Termomodernizacja budynków mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Ropczycach”.

Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części:

Część 1 – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad Termomodernizacją budynków przy ul. Parkowej 19 oraz Parkowej 21

Zakres obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi o następującym zakresie rzeczowym robót:

- Demontaż okładzin z płyt a-c na ścianach zewnętrznych.

- Wzmocnienie ścian trójwarstwowych.

- Wymiana drzwi zewnętrznych oraz okienek piwnicznych.

- Elewacja.

- Remont ścian bocznych loggii.

- Instalacja odgromowa.

- Wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic - poniżej poziomu gruntu.

- Wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic - nad poziomem gruntu.

- Remont balkonów

- Daszek nad wejściem do budynku.

- Wymiana oświetlenia na częściach wspólnych, regulacja i czyszczenie instalacji c.o.

 

Szczegółowo zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim został opisany w załączniku nr 1.1 oraz 1.2 – dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

 

Część 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad Termomodernizacją budynków przy ul. Piłsudskiego 24, 24a, 26a, 26b,26c

Zakres obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi o następującym zakresie rzeczowym robót:

- Wzmocnienie ścian trójwarstwowych.

- Elewacja.

- Wymiana okienek piwnicznych i okienek wiatrołapów.

- Ściany wiatrołapów.

- Daszek nad wejściem do budynku.

- Instalacja odgromowa.

- Wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic - poniżej poziomu gruntu.

- Wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic - nad poziomem gruntu.

- Remont balkonów

- Wymiana oświetlenia na częściach wspólnych, regulacja i czyszczenie instalacji c.o.

- Stolarka drzwiowa.

Szczegółowo zakres  robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim został opisany w załączniku nr 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 i 1.7 – dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

 

Część 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad Termomodernizacją budynków przy ul. Udzieli 1 oraz Udzieli 3

Zakres obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi o następującym zakresie rzeczowym robót:

- Demontaż okładzin z płyt a-c na ścianach zewnętrznych.

- Wzmocnienie ścian trójwarstwowych.

- Wymiana drzwi zewnętrznych oraz okienek piwnicznych.

- Elewacja.

- Remont ścian bocznych loggii.

- Instalacja odgromowa.

- Wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic - poniżej poziomu gruntu.

- Wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic - nad poziomem gruntu.

- Remont balkonów

- Zadaszenia nad balkonami

- Daszek nad wejściem do budynku.

- Wymiana oświetlenia na częściach wspólnych, regulacja i czyszczenie instalacji c.o.

 

Szczegółowo zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim został opisany w załączniku nr 1.8 i 1.9 – dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

 

Część 4 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad Termomodernizacją budynku przy ul. Żeromskiego 5 oraz Żeromskiego 7

Zakres obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi o następującym zakresie rzeczowym robót:

- Demontaż okładzin z płyt a-c na ścianach zewnętrznych.

- Wzmocnienie ścian trójwarstwowych.

- Wymiana drzwi zewnętrznych oraz okienek piwnicznych.

- Elewacja.

- Remont ścian bocznych loggii.

- Instalacja odgromowa.

- Wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic - poniżej poziomu gruntu.

- Wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic - nad poziomem gruntu.

- Remont balkonów

- Daszek nad wejściem do budynku.

- Wymiana oświetlenia na częściach wspólnych, regulacja i czyszczenie instalacji c.o.

Szczegółowo zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim został opisany w załączniku nr 1.10 i 1.11 – dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

 

Podstawowe obowiązki i prawa Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jako przedstawiciel Zamawiającego upoważniony jest do pełnienia obowiązków zgodnie z ustawą Prawo budowlane, działając w jego imieniu w zakresie przekazanych uprawnień i obowiązków umownych dotyczących sprawowania kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami Umowy.

Do obowiązków Inspektor Nadzoru Inwestorskiego należy miedzy innymi sprawowanie   funkcji   nadzoru   inwestorskiego  dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych, poprzez;

- reprezentowanie Zamawiającego na budowie i nadzorowanie robót,                           

- organizowanie oraz przewodniczenie naradom, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację inwestycji stron oraz inne zainteresowane osoby,

- przekazanie wraz z Zamawiającym terenu budowy,

- rozwiązywanie problemów powstałych w trakcie realizacji robót,

- reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych  z  realizacją  inwestycji,  a w szczególności współpracy z mieszkańcami,

- wizytowanie  budowy,  monitorowanie  postępu  robót,  egzekwowanie jakości robót i materiałów zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, dokonywanie  i  sprawdzanie  obmiarów,  nadzorowanie i odbiór  robót ( zanikających

i ulegających zakryciu).

- sprawdzanie  i  odbieranie  oznakowania  i  zabezpieczenia  robót  w czasie budowy

i kontrola przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów bezpieczeństwa,

- wykonanie zdjęć w czasie prowadzenia robót i przekazanie ich Zamawiającemu po realizacji inwestycji,

- wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy,

- zatwierdzanie materiałów do wbudowania, (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów),

- kontrola dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót,

- analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach,

- rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim wynikającym z prawa budowlanego,

- egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji,

- sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez wykonawcę robót,

- kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego,

- zatwierdzenie wartości do wypłaty dla wykonawcy robót, sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z wystawieniem dokumentów do płatności przejściowych jak i końcowej, oraz zgłaszanie Zamawiającemu gotowości do zakończenia robót, organizowanie narad technicznych, udział w komisjach oraz uczestnictwo w odbiorze inwestycji,

- obecność na budowie minimum w dwóch  dniach w tygodniu oraz dodatkowo stawiennictwo na każdorazowe wezwanie Inwestora lub wykonawcy robót. Każdorazowo obecność na budowie powinna być potwierdzona wpisem   w rejestrze obecności Inspektora nadzoru w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej w Ropczycach,

- przygotowanie do odbioru częściowego i ostatecznego, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, poświadczenie terminu zakończenia robót;

- zatwierdzanie wartości wykonanych robót;

- rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia;

- po zakończeniu robót Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wystawi świadectwo przejęcia - zakończenia robót,

 

Wymagania stawiane inspektorom nadzoru:

  1. 1 Inspektor nadzoru winien posiadać:
  1. co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu /nadzorowaniu robotami budowlanymi oraz przynależeć do właściwej izby inżynierów budownictwa,
  2. w zakresie nadzoru nad robotami ogólnobudowlanymi – uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
  3. w zakresie nadzoru nad robotami instalacji c.o. – uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych  lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
  4. w zakresie nadzoru nad robotami elektrycznymi – uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych   lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
  1. 2. Koordynatorem nadzoru wszystkich branż będzie inspektor w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.                        

   

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, na kilka lub na wszystkie wybrane przez siebie części zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia podano w polu "Termin realizacji zamówienia" jako graniczny ostatni termin, z uwagi na możliwośc skałdania ofert częściowych i różnych terminów dla poszczególnych części Zamawiający podaje poniżej terminy dla poszczególnych części zamówienia:

 

Zakończenie:

Część 1 i 2 31.08.2017r.

Część 3 i 4 – 29.10.2017r.

 

Przewiduje się, że Inspektor Nadzoru będzie pełnił swoje funkcje od dnia podpisania umowy do dnia określonego jako termin zakończenia robót budowlanych dla wykonawcy tych robót, tj. nie krócej niż do dnia sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót.

W stosunku do terminu określonego jako zakończenie robót budowlanych dla wykonawcy robót przyjęto dodatkowe 30 dni na dokonanie odbiorów oraz innych czynności związanych z odbiorem i rozliczeniem tych robót.

 

Zamawiający informuje, że z uwagi na przyjęty harmonogram rozliczeń finansowych i składania wniosków o płatność w ramach realizacji projektu przekazanie placu budowy wykonawcy robót budowlanych będzie realizowane w następujący sposób:

-  dla części 1 i 2 nastąpi w terminie nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych

- dla części 3 i 4 w terminie od 3 do 7 lipca 2017r.

Kod CPV: 
71520000-9
Warunki udziału w postępowaniu : 

1 .     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące;

 

1.1   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

1.2   posiadania wiedzy i doświadczenia,

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio    udokumentuje, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi nadzoru inspektorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi swym zakresem docieplenie ścian budynków o wartości  nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda. (Podana wartość dotyczy wartości robót budowlanych). Zamawiający uzna dane zamówienie, jeżeli zostanie ono poparte dokumentem potwierdzającym, że w/w usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru).

1.3   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio  udokumentuje, że dysponuje:

- co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu robotami budowlanymi,

- co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

- co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia   w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

1.4   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu.

2  O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Z postępowania wyklucza się wykonawców:

- którzy w ciągu ostatnich pięciu lat wyrządzili szkodę Zamawiającemu, nie wykonując zamówienia lub wykonując je wadliwie,

- w stosunku do których wszczęto postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe,

- którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik przetargu,

- którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1

 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych     w pkt  6 SIWZ, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.

Termin składania ofert: 
piątek, Kwiecień 21, 2017 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego w Ropczycach przy ul. Żeromskiego 12, Sekretariat,

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Ropczycach, przy ul. Żeromskiego 12 w  Pokoju Prezesa Spółdzielni

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową w oparciu o kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt)

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie poniższe kryteria oceny ofert:

Cena (C)   - waga: 100 %;

Ocenie w kryterium cena zostanie poddana cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawai podanaw ofercie Wykonawcy

 

Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.  Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg   następującej zasady:

C = (Cmin / Cx) x 100 pkt

 gdzie:

C – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium  cena brutto za   realizację zamówienia,

Cmin – najniższa cena brutto w ofertach złożonych na realizację zamówienia,

 Cx – cena brutto oferty ocenianej złożonej na realizację zamówienia.

 

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryterium cena.

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Październik 29, 2017
Powiat: 
ropczycko-sędziszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian w umowie w stosunku do projektu umowy.

Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0126/16