1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na przeprowadzeniu termomodernizacji 6 budynków tj.:
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Chmielniku, Remiza OSP w Błędowej Tyczyńskiej, Szkoła Podstawowa w Woli Rafałowskiej, Dom Ludowy w Woli Rafałowskiej, Szkoła Podstawowa w Zabratówce, Dom Strażaka w Zabratówce poprzez ocieplenie ścian, stropów, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej. Ponadto w ramach prowadzonej termomodernizacji zostanie przeprowadzona modernizacja kotłowni poprzez remont pomieszczenia i wymianę kotłów c.o i c.w jak również wymiana grzejników i instalacji c.o, wymiana opraw oświetleniowych i części instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji fotowoltaicznych oraz roboty towarzyszące.
Zamówienie obejmuje kompleksową obsługę realizacji w/w inwestycji w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego. Jako branżę wiodącą przewiduje się branżę budowlaną z zapewnieniem nadzoru w branży instalacyjnej i elektrycznej – na potwierdzenie spełnienia wymagania do oferty należy dołączyć wypełniony zał. nr 2.
2 Sposób realizacji zamówienia:
- Inspektor nadzoru powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz spełniać pozostałe wymagania wynikające z prawa budowlanego.
- Inspektor nadzoru będzie reprezentował Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należy:
- kontrola nad właściwą i terminową realizacją inwestycji,
- administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie,
- reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji,
- monitorowanie postępu prac, utrzymanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji,
- zapewnienie min 1 raz w tygodniu nadzoru na placu budowy, udział w zorganizowanych naradach budowy z udziałem zamawiającego i wykonawcy min 1 raz w miesiącu oraz na każde uzasadnione wezwanie zamawiającego, przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów spotkań
- nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób wytrzymałościowych i ulegających zakryciu potwierdzanych odpowiednim wpisem do dziennika budowy,
- zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót,
- zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną,
- rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy,
- zachowanie poufności informacji,
- rozliczenie materiałów pozyskanych w wyniku demontażu,
- sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane,
- kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującymi w trakcie realizacji harmonogramem robót,
- rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót,
- rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych,
- szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych lub zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych,
- uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót,
- negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu,
- sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie,
- sprawdzanie wykonania robót zanikowych,
- uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych konstrukcji,
- kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym,
- potwierdzenie gotowości do odbioru robót,
- uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania,
- pełnych rozliczeń końcowych budowy,
- informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonych przez zleceniodawcę harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów,
- informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (robót ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez Wykonawcę,
- współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane,
- ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom o opóźnieniom, gdy jest to wykonalne,
- sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót, w formie uzgodnionej z Zamawiającym,
- organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu odbioru, listy usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu.
- inne obowiązki wynikające z ustawy Prawo Budowlane.
3 Zakres robót objętych nadzorem określono w Projektach budowlanych na zadanie pn: „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Chmielnik” umieszczonej na stronie - link http://www.bip.chmielnik.pl/233,15487/15487/art9307.html
4 Kod CPV – 71.52.00.00-9 – Usługi nadzoru budowlanego
Urząd Gminy Chmielnik, 36-016 Chmielnik 50 w pok. Nr 23
1 Wykonawca zostanie wyłoniony po wyborze najkorzystniejszej ofert. Jako kryterium wyboru zostanie zastosowane kryterium najniższa cena – 100%.
Cena (znaczenie w ocenie 100% =100 pkt)
Sposób dokonywania oceny wg wzoru:
C = Cn / Cb x 100 pkt
gdzie Cn – cena najniższa, Cb – cena badanej oferty.
2 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym Zapytaniu oraz otrzyma największą liczbę punktów w kryterium Cena.
3 Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.