Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.04.04.00-18-0101/16-00
Zamawiający: 
Gmina Tryńcza , 37-204 Tryńcza 127
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego tj. świadczenie kompleksowych usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą i nadzorem nad wykonywaniem zadań pn. „Remont z elementami przebudowy zabytkowego budynku byłej strażnicy kolejowej ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o charakterze kulturalno-regionalnym wraz z zewnętrzną infrastrukturą towarzyszącą, zbiornikiem szczelnym kanalizacji sanitarnej o poj. do 10 m3, studnią i miejscami postojowymi (do 10 miejsc) wraz z oświetleniem placu”

położonej na działce nr ewid. 449/1 w Chodaczowie, gm. Grodzisko Dolne. Teren inwestycji objęty jest ochroną konserwatorską obejmującą następujące zabytki:

1) ufortyfikowana strażnica kolejowa zw. Tryńcza;

2) fragment muru kamiennego położonego na działce nr 449/1 w Chodaczowie znajdujący się na nasypie pomiędzy strażnicą, a mostem kolejowym na rzece Wisłok w ciągu linii kolejowej nr 068 Lublin – Przeworsk.

Zakres robót objętych nadzorem:

1) Przebudowa i remont budynku byłej strażnicy kolejowej polegających na:

  • wykonaniu izolacji pionowej i poziomej ścian przyziemia budynku,
  • rekonstrukcji zniszczonej attyki ceglanej przedpiersia muru tarasu widokowego z odtworzeniem nieistniejących elementów kamiennych czap piaskowca,
  • wykonaniu izolacji stropodachu tarasu widokowego z okładzinową warstwą żwirową,
  • montażu elementów odwodnienia dachu (rynna i rura spustowa),
  • uzupełnieniu brakujących tynków zewnętrznych,
  • uzupełnieniu brakujących elementów piaskowca występującego w licu kondygnacji przyziemia,
  • remoncie schodów zewnętrznych, polegających na uzupełnieniu czap kamiennej balustrady piaskowca,
  • odtworzeniu i zamontowaniu stolarki okiennej i drzwiowej,
  • robotach wykończeniowych,

2) Wykonanie miejsc postojowych;

3) Wykonanie miejsc gromadzenia odpadów stałych;

4) Wykonanie szczelnego zbiornika na ścieki sanitarne o pojemności 10 m3;

5) Wykonanie studni kopanej  z okręgów betonowych;

6) Wykonanie przyłączy do budynku:

  • kanalizacji sanitarnej do zaprojektowanego zbiornika na ścieki sanitarne,
  • wodociągowego z zaprojektowanej studni,
  • elektrycznego;

7) Wykonanie zewnętrznej instalacji oświetleniowej;

8) Wykonanie monitoringu;

9) Wykonanie tablicy informacyjnej (tablica o wymiarach 1,5 m x 2 m z blachy nierdzewnej, zawierająca opis w języku polskim i angielskim, treść informacji do umieszczenia na tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym).

2. Zamówienie dotyczy projektu pn. „Poprawa oferty kulturalnej i wzmocnienie instytucji kultury Gminy Tryńcza i Parafii pw. Św. Barbary w Grodzisku Dolnym” współfinansowanego z Europejskiego Funduszy Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr IV „Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPPK.04.04.00-18-0101/16-00.

3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (nadzór nad pracami przy obiekcie użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków) Zamawiający prosi o szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową, a w szczególności z wymaganiami zawartymi w pozwoleniach konserwatorskich, pozwoleniu na budowę oraz wszelkich uzgodnieniach, opiniach i warunkach technicznych dotyczących niniejszego zadania.

4. Wartość robót: 1 576 724,40 zł.

5. Termin realizacji zamówienia: 15.10.2018r. W przypadku wydłużenia okresu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi  stanowiące przedmiot zamówienia do czasu faktycznego zakończenia i rozliczenia końcowego zadania.

5. Dokumentacja dotycząca postępowania dla w/w zadania dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego:

http://www.bip.tryncza.eu/?c=mdTresc-cmPokazTrescTytul-74-4755

6. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany m. in. do :

- zapoznania się z dokumentacją dotyczącą inwestycji, przeprowadzenia inspekcji terenu budowy w celu porównania stanu istniejącego z projektowanym, zidentyfikowanie problemów jakie mogą wystąpić podczas realizacji zadania;

- reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;

- sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane;

- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;

- informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów,

- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy (rzeczowe i finansowe);

- organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy, zamawiającego, a w zależności od potrzeb- projektanta;

- weryfikacji kompletności „Dokumentacji odbiorowej” przygotowanej przez Wykonawcę Robót;

- uczestnictwa w odbiorze końcowym robót oraz dokonanie odbioru robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego;

- współpracy przy rozliczeniu rzeczowym i finansowym zadania;

- uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, egzekwowania obowiązków gwarancyjnych.

 

7. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz wszystkie czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108, poz. 953) i umowy z wykonawcą robót budowlanych.

 

 

Termin składania ofert: 
środa, Maj 30, 2018 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty należy składać pisemnie w Urzędzie Gminy Tryńcza, 37-204 Tryńcza 127 w  zamkniętej oznaczonej kopercie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Remont z elementami przebudowy zabytkowego budynku byłej strażnicy kolejowej ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o charakterze kulturalno-regionalnym wraz z zewnętrzną infrastrukturą towarzyszącą, zbiornikiem szczelnym kanalizacji sanitarnej o poj. do 10 m3, studnią i miejscami postojowymi (do 10 miejsc) wraz z oświetleniem placu” lub e-mail: ug.tryncza@data.pl w terminie do dnia 30.05.2018 roku do godz. 10:00

  1. Otwarcie ofert nastąpi w  siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Tryńcza, 37-204 Tryńcza 127, sala  narad (parter) dnia 30.05.2018. roku o godz. 10:15 .
  2. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
  3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  4. UWAGAza termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  5. Wszystkie elementy oferty powinny być złożone w języku polskim w formie zapewniającej czytelność.
  6. Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione lub upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
  7. Wzór formularza oferty stanowi  załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego;
  8. Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę;
  9. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.

 

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Październik 15, 2018
Powiat: 
przeworski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie  kryterium: cena brutto – znaczenie 100%;

2. Sposób oceny ofert:

W kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali

1-100 obliczone według wzoru:

KC =CN/COB x 100 (maksymalna liczba punktów  w ocenianej pozycji)

Gdzie:

KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów  spośród ofert które nie podlegają odrzuceniu.

4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.