Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego tj. świadczenie kompleksowych usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą i nadzorem nad wykonywaniem zadań pn. „Remont z elementami przebudowy zabytkowego budynku byłej strażnicy kolejowej ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o charakterze kulturalno-regionalnym wraz z zewnętrzną infrastrukturą towarzyszącą, zbiornikiem szczelnym kanalizacji sanitarnej o poj. do 10 m3, studnią i miejscami postojowymi (do 10 miejsc) wraz z oświetleniem placu”
położonej na działce nr ewid. 449/1 w Chodaczowie, gm. Grodzisko Dolne. Teren inwestycji objęty jest ochroną konserwatorską obejmującą następujące zabytki:
1) ufortyfikowana strażnica kolejowa zw. Tryńcza;
2) fragment muru kamiennego położonego na działce nr 449/1 w Chodaczowie znajdujący się na nasypie pomiędzy strażnicą, a mostem kolejowym na rzece Wisłok w ciągu linii kolejowej nr 068 Lublin – Przeworsk.
Zakres robót objętych nadzorem:
1) Przebudowa i remont budynku byłej strażnicy kolejowej polegających na:
- wykonaniu izolacji pionowej i poziomej ścian przyziemia budynku,
- rekonstrukcji zniszczonej attyki ceglanej przedpiersia muru tarasu widokowego z odtworzeniem nieistniejących elementów kamiennych czap piaskowca,
- wykonaniu izolacji stropodachu tarasu widokowego z okładzinową warstwą żwirową,
- montażu elementów odwodnienia dachu (rynna i rura spustowa),
- uzupełnieniu brakujących tynków zewnętrznych,
- uzupełnieniu brakujących elementów piaskowca występującego w licu kondygnacji przyziemia,
- remoncie schodów zewnętrznych, polegających na uzupełnieniu czap kamiennej balustrady piaskowca,
- odtworzeniu i zamontowaniu stolarki okiennej i drzwiowej,
- robotach wykończeniowych,
2) Wykonanie miejsc postojowych;
3) Wykonanie miejsc gromadzenia odpadów stałych;
4) Wykonanie szczelnego zbiornika na ścieki sanitarne o pojemności 10 m3;
5) Wykonanie studni kopanej z okręgów betonowych;
6) Wykonanie przyłączy do budynku:
- kanalizacji sanitarnej do zaprojektowanego zbiornika na ścieki sanitarne,
- wodociągowego z zaprojektowanej studni,
- elektrycznego;
7) Wykonanie zewnętrznej instalacji oświetleniowej;
8) Wykonanie monitoringu;
9) Wykonanie tablicy informacyjnej (tablica o wymiarach 1,5 m x 2 m z blachy nierdzewnej, zawierająca opis w języku polskim i angielskim, treść informacji do umieszczenia na tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym).
2. Zamówienie dotyczy projektu pn. „Poprawa oferty kulturalnej i wzmocnienie instytucji kultury Gminy Tryńcza i Parafii pw. Św. Barbary w Grodzisku Dolnym” współfinansowanego z Europejskiego Funduszy Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr IV „Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPPK.04.04.00-18-0101/16-00.
3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (nadzór nad pracami przy obiekcie użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków) Zamawiający prosi o szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową, a w szczególności z wymaganiami zawartymi w pozwoleniach konserwatorskich, pozwoleniu na budowę oraz wszelkich uzgodnieniach, opiniach i warunkach technicznych dotyczących niniejszego zadania.
4. Wartość robót: 1 576 724,40 zł.
5. Termin realizacji zamówienia: 15.10.2018r. W przypadku wydłużenia okresu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi stanowiące przedmiot zamówienia do czasu faktycznego zakończenia i rozliczenia końcowego zadania.
5. Dokumentacja dotycząca postępowania dla w/w zadania dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego:
http://www.bip.tryncza.eu/?c=mdTresc-cmPokazTrescTytul-74-4755
6. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany m. in. do :
- zapoznania się z dokumentacją dotyczącą inwestycji, przeprowadzenia inspekcji terenu budowy w celu porównania stanu istniejącego z projektowanym, zidentyfikowanie problemów jakie mogą wystąpić podczas realizacji zadania;
- reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
- informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów,
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy (rzeczowe i finansowe);
- organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy, zamawiającego, a w zależności od potrzeb- projektanta;
- weryfikacji kompletności „Dokumentacji odbiorowej” przygotowanej przez Wykonawcę Robót;
- uczestnictwa w odbiorze końcowym robót oraz dokonanie odbioru robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego;
- współpracy przy rozliczeniu rzeczowym i finansowym zadania;
- uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, egzekwowania obowiązków gwarancyjnych.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz wszystkie czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108, poz. 953) i umowy z wykonawcą robót budowlanych.
Oferty należy składać pisemnie w Urzędzie Gminy Tryńcza, 37-204 Tryńcza 127 w zamkniętej oznaczonej kopercie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Remont z elementami przebudowy zabytkowego budynku byłej strażnicy kolejowej ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o charakterze kulturalno-regionalnym wraz z zewnętrzną infrastrukturą towarzyszącą, zbiornikiem szczelnym kanalizacji sanitarnej o poj. do 10 m3, studnią i miejscami postojowymi (do 10 miejsc) wraz z oświetleniem placu” lub e-mail: ug.tryncza@data.pl w terminie do dnia 30.05.2018 roku do godz. 10:00
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Tryńcza, 37-204 Tryńcza 127, sala narad (parter) dnia 30.05.2018. roku o godz. 10:15 .
- Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
- Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Wszystkie elementy oferty powinny być złożone w języku polskim w formie zapewniającej czytelność.
- Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione lub upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Wzór formularza oferty stanowi załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego;
- Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę;
- Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium: cena brutto – znaczenie 100%;
2. Sposób oceny ofert:
W kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali
1-100 obliczone według wzoru:
KC =CN/COB x 100 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów spośród ofert które nie podlegają odrzuceniu.
4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.