Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0001/18
Zamawiający: 
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku, ul. Kościuszki 1, 37-400 Nisko
Opis przedmiotu zamówienia: 

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja Przychodni Specjalistycznej i Budynku Administracyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku” w następującym zakresie prac:

Termomodernizacja Przychodni Specjalistycznej przy ul. Wolności 54, 37-400 Nisko:

  • Docieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO z tynkiem cienkowarstwowym,
  • Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
  • Wykonanie instalacji solarnej wspomagającej przygotowanie CWU,
  • Wymiana instalacji CO,
  • Wymiana oświetlenia na lampy LED.

Termomodernizacja Budynku Administracyjnego przy ul. Kościuszki 1, 37-400 Nisko:

  • Docieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO z tynkiem cienkowarstwowym,
  • Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
  • Wymiana instalacji CO,
  • Wymiana oświetlenia na lampy LED.

Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia jednego spośród inspektorów nadzoru jako koordynatora, który koordynuje działania pozostałych inspektorów.

Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określa załączony projekt umowy.

Dokumentacja techniczna dotycząca zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja Przychodni Specjalistycznej i Budynku Administracyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku” znajduje się na stronie internetowej www.szpital-nisko.pl w zakładce przetargi.

Termin składania ofert: 
piątek, Kwiecień 5, 2019 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Składanie ofert:

Siedziba Zamawiającego, pokój nr 12 do dnia: 05/04/201 r. do godziny 10.00.

Otwarcie ofert:

Siedziba Zamawiającego, pokój nr 1 dzień: 05/04/201 r. godzina 11.00.

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Wrzesień 15, 2019
Powiat: 
niżański
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Cena (koszt) - 100%

Punkty przyznawane za powyższe kryteria będą liczone według następujących wzorów:

Cena (koszt):

Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga

gdzie:

 - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

 - Cof – cena podana w badanej ofercie

 

 

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.