Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Urząd Miasta Łańcut, ul. Pl. Sobieskiego 1837-100 Łańcut
Opis przedmiotu zamówienia: 

 

1. Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. ”Przebudowa i rozbudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Łańcucie” w ramach Osi Priorytetowej nr IV „Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego” Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

 

2. Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży:

- konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń

- sanitarne bez ograniczeń,

- elektryczne bez ograniczeń

 

3. Zamówienie obejmuje:

  1. nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych zgodnie z zakresem umowy dotyczącej realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego,
  2. nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy,
  3. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz urządzeń technicznych,
  4. żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacja techniczną,
  5. kontrola ilości i terminowości wykonywanych robót,
  6. zatwierdzenie materiałów przeznaczonych do wbudowania, kontrola jakości użytych materiałów budowlanych,
  7. udzielanie na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót,
  8. niezwłoczne udzielanie wszelkich koniecznych wyjaśnień oraz zawiadamianie Inwestora o zajętym stanowisku,
  9. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych  i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia,
  10. działanie we współpracy z Zamawiającym i na rzecz Zamawiającego w całym okresie realizacji przedsięwzięcia,
  11.  dokonywanie bieżącej analizy kosztów budowy oraz sporządzanie stosownych raportów wg wymagań Zamawiającego,
  12. sprawdzanie i akceptacja dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym,
  13. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej do jego ostatecznej akceptacji,
  14. organizowanie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy z udziałem Zamawiającego, oraz w razie potrzeby biura projektowego i innych niezbędnych instytucji i sporządzanie protokołów  raz na dwa tygodnie.
  15. przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń częściowych realizacji budowy,
  16. przygotowanie materiałów do odbioru końcowego budowy, powiadomienie wszystkich uczestników budowy, właściwych urzędów i instytucji o terminie odbioru końcowego oraz dokonanie odbioru końcowego budowanego obiektu przy udziale Zamawiającego i biura projektowego,
  17. rozliczenie końcowe budowy wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym poniesionych nakładów finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Zamawiającego, wraz z podziałem kosztów na grupy środków trwałych,
  18. przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania,
  19. występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami,
    w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw,
  20.  naliczanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wymagalnych, zgodnie z warunkami umownymi, kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców,
  21. archiwizację wszelkiej korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji,
  22.  bieżąca współpraca z Zamawiającym, udostępnienie Zamawiającemu na każde żądanie wszelkich dokumentów związanych z realizacją budowy,
  23. prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu budowlanego i przekazanie go Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót,
  24.  uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych (przez cały okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę),
  25.  na wniosek  Zamawiającego prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością oraz potwierdzanie wykonanych robót np. poświadczenie robót do czasu zakończenia gwarancji.
  26. codzienną obecność na budowie wraz z jej potwierdzeniem w formie wymaganej przez Zamawiającego.
Kod CPV: 
71247000-1
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. Warunki udziału w postępowaniu.
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki :
  1. posiadania wiedzy i doświadczenia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej 1 (jedną ) usługę nadzoru nad realizacją roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku o wartości tych robót budowlanych co najmniej 1 000 000 zł brutto.

  1. dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował łącznie:

  1. co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz wykonała co najmniej 1 usługę nadzoru nad realizacją roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy o wartości co najmniej 500 000 zł brutto,

 

 

  1. co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do nadzorowania w specjalności sanitarnej bez ograniczeń,
  2. co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do nadzorowania w specjalności elektrycznej bez ograniczeń.
Termin składania ofert: 
poniedziałek, Grudzień 7, 2020 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Urząd Miasta Łańcut

ul. Pl. Sobieskiego 18, Łańcut

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Kryteria oceny ofert z określeniem ich wagi:   
  1. cena 100 %

                                               najniższa cena ofertowa

                       Cena = -------------------------------        x 100   %

                                                    cena oferty badanej

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Marzec 31, 2022
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Numer projektu: 
RPPK.04.04.00-18-0084/16-00