Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-018/18
Zamawiający: 
GMINA SKOŁYSZYN , Skołyszyn 1238-242 Skołyszyn woj. podkarpackie
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Zamówienie obejmuje pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań pn.:  Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Skołyszynie;.Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Harklowej”.
  2. Zakres prac, nad którymi sprawowany ma być nadzór inwestorski: opiniowanie dokumentacji budowlanej; branża budowlana; branża sanitarna; branża elektryczna.
  3. Zamówienie objęte nadzorem inwestorskim obejmuje wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynków poprzez: docieplenie ścian, stropów, fundamentów, wymianę stolarki okiennej, drzwiowej, modernizację instalacji c.o. oraz inne roboty towarzyszące podczas realizacji zadań.
  4. Terminy wykonywania robót termomodernizacyjnych:Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Skołyszynie: marzec – sierpień 2019 r.  Wykonanie badań ciągłości warstw izolacji termicznej budynku: listopad – grudzień 2019 r.Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Harklowej: marzec – sierpień 2020 r. Wykonanie badań ciągłości warstw izolacji termicznej budynku: listopad –grudzień 2020 r.
  5. Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad całym zadaniem.
  6. Obowiązkiem Inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn.zm.), a w szczególności:
  7. Zapoznanie się z opracowaną dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem.
  8. Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy.
  9. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie  kontroli zgodności jej realizacji z  przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
  10. Ustanowienie Inspektorów Nadzoru we wszystkich branżach występujących
    w realizowanym zadaniu ze wskazaniem Inspektora Nadzoru koordynatora.
  11. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów  budowlanych,a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie  dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową.
  12. Sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie  w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania.
  13. Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę.
  14. Nadzorowanie terminowego wykonania robót przez Wykonawcę robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót.
  15. Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, tablic informacyjnych, odcinków wyłączonych w ruchu.
  16. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad,a także kontrolowanie rozliczenia budowy.
  17. Kontrolowanie w imieniu Zamawiającego, czy pracownicy Wykonawcy realizujący zadanie są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z  późn.zm.).
  18. Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy.
  19. Stała kontrola terenu budowy podczas wykonywania robót budowlanych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb, życzenia Zamawiającego, kierownika budowy Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego, mailowego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego lub niezwłocznie w nagłych przypadkach lub zagrażających bezpieczeństwu na budowie. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. Konieczność pracy Inspektora Nadzoru w dni ustawowo wolne od pracy lub /i/ w godzinach popołudniowych, wieczornych nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.  
  20. Uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych, dostawców mediów.
  21. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego, sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu.
  22. Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę, wypełnianiei podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót.
  23. Opiniowanie projektów aneksów do umowy w Wykonawcą robót za ewentualne roboty dodatkowe, przygotowywanie protokołów konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe.
  24. Udział i nadzór przy wykonywaniu badań ciągłości warstw izolacji termicznej budynków w celu sprawdzenia poprawności wykonania termomodernizacji budynku.
  25. Udział w organizowanych przez Zamawiającego przeglądach okresowych i gwarancyjnych w całym okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót oraz potwierdzanie wykonania prac mających na celu usunięcie wad i nieprawidłowości stwierdzonych przy realizacji robót oraz ich usunięcia w ramach przeglądów okresowych w całym okresie gwarancji/rękojmi.
Termin składania ofert: 
poniedziałek, luty 25, 2019 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Skołyszynie, 38-242 Skołyszyn 12, w godzinach pracy UG (poniedziałek: od 7:30 do 17:00, wtorek-czwartek: od 7:30 do 15:30, piątek: od 7:30 do 14:00) – w terminie do dnia: 
    25 lutego 2019 r.  do godz. 12:00.
  2. Należy złożyć kompletną ofertę wraz z wszystkimi załącznikami i dokumentami wymaganymi w części III ust. 3 zapytania.  Koperta powinna również zawierać nazwę i dane adresowe Wykonawcy.
Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Grudzień 31, 2020
Powiat: 
jasielski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Do oceny ofert Zamawiający przyjął kryteria określone wraz ze wskazaniem jego znaczenia.
  2. Sposób oceny ofert - opis kryteriów:  Cena oferty brutto ogółem  - waga 100%;
  3. Punkty w ramach poszczególnych kryteriów przyznawane będą w następujący sposób:

1)     Cena – (C).

  W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

  Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-100 obliczone wg
  wzoru

 

                      najniższa cena ogółem brutto spośród wszystkich ofert

         C =                                                                                                   x 100 punktów

                                                    cena oferty badanej   

Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Warunki rozliczenia wymaganego podatku określa art. 93 ustawy PZP oraz ustawa z dnia 11 marca 2004 r.
o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174 z późn.zm.).

4.    Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.

5.  Liczba przyznanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.  Jeśli nie będzie można wybrać oferty ze względu na zbliżone ich wartości, liczba punktów będzie zaokrąglana do kolejnych miejsc po przecinku.

6. Jeżeli wybór oferty będzie niemożliwy, z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu, nie załaczy wymaganych załaczników do oferty - zostanie odrzucona.