Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.06.04.03-18-0066/16
Zamawiający: 
Gmina Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia będzie pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pt.:  „Rozbudowa infrastruktury sportowej w ZSP Wielkie Oczy oraz ZSP Łukawiec”

Usługa nadzoru inwestorskiego związana jest z  budową dwóch kompleksów   sportowych, ogólnodostępnych przeznaczonych dla młodzieży szkolnej  Zespołu Szkół Publicznych
w Wielkich Oczach i Zespołu Szkół Publicznych w Łukawcu. Każdy z obiektów wyposażony
zostanie w:

- boisko wielofunkcyjne ogrodzone z bramą i furtkami,

- bieżnię okólną,

- skocznię do skoków w dal,

- rzutnię do pchnięcia kulą,

- elementy małej architektury

- inne urządzenia sportowe.

       Szczegółowy opis i rozmiar robót budowlanych określa załączony do niniejszego zapytania przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.wielkieoczy.pl/index.php?id=415&a=135&n_id=2571.

     Wartość szacunkowa robót  – wg kosztorysu inwestorskiego - wynosi: 1.694.200,05 zł brutto.

Termin składania ofert: 
czwartek, Grudzień 1, 2016 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w terminie do 01 grudnia 2016 r. do godz. 12:00 na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania:

  • osobiście w Urzędzie Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy;
  • za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2,
    37-627 Wielkie Oczy, z dopiskiem: Oferna na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pt.:  „Rozbudowa infrastruktury sportowej w ZSP Wielkie Oczy oraz ZSP Łukawiec”

W przypadku składania ofert drogą pocztową (kurierską), decyduje chwila otrzymania oferty przez Zamawiającego.

Przed upływem terminu składania ofert, oferent może zmienić lub  wycofać swoja ofertę.

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 01.12.2016 r. o godzinie 1210 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy, pokój nr 9.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Lipiec 20, 2017
Powiat: 
lubaczowski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną brutto za pełny przedmiot zamówienia.   Cena ma zawierać wszelkie koszty związane z przygotowaniem i wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:

 

C n = [C min / C r] x 100

 

gdzie:

C n  - liczba punktów w kryterium cena

C min  - najniższa cena ofertowa spośród ofert rozpatrywanych

C r  - cena oferty rozpatrywanej

100 – wskaźnik stały

 

Opis :

Cena oferty winna być liczona do dwóch miejsc po przecinku według zasady: wartości równe lub wyższe od 5 - w górę, wartości mniejsze od 5 – w dół.

 

Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową, bez względu na sposób obliczenia ceny.

Wynagrodzenie zostanie wypłacone na podstawie faktury (rachunku) wystawionego po wykonaniu
i bezusterkowym odbiorze robót budowlanych.

Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na rachunek Wykonawcy przy zastosowaniu odroczonego terminu płatności, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).

W przypadku Wykonawcy nieprowadzącego działalności gospodarczej
z wynagrodzenia, Zamawiający dokona odpowiednich potraceń z tytułu należnych składek ZUS, podatku dochodowego oraz ewentualnych innych narzutów na wynagrodzenia, w przypadkach
i w wysokości prawem przewidzianych (w tym koszty szkolenia BHP i badań lekarskich).

800x600

Opis wymagań:

    Uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót.

Najważniejsze obowiązki Wykonawcy:

  1. Reprezentowanie inwestora na budowie w zakresie sprawowania kontroli zgodności inwestycji
    z projektem, decyzjami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  2. Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów a w szczególności:

             -   nadzór nad terminowością realizacji zadania w zakresie dotrzymania terminów umownych zakończenia zadania.

             -   kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót koniecznych do odbioru.

  1. Sprawdzanie i odbiory robót ulegających zakryciu lub zanikających,
  2. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
  3. Potwierdzanie faktur wykonawcy do zapłaty,
  4. Uczestnictwo w naradach budowlanych organizowanych przez Zamawiającego,
  5. Rozwiązywanie problemów technicznych wynikłych na budowie, współpraca
    z Projektantem,

8.   Obsługa okresu rękojmi, przygotowanie i udział w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbioru pogwarancyjnego,

9.   Wykonywanie innych czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru w przepisach ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.).

10. Wykonawca pełniąc czynności inspektora nadzoru inwestorskiego działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego,

11. Wykonawca odpowiada za wyrządzone Zamawiającemu szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania czynności.

 

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman",serif;}

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.