Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.06.02.02-18-0013/16
Zamawiający: 
Gmina Nozdrzec, 36-245 Nozdrzec 224
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu  przepisów art. 25 i 26 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), a ponadto:

  1.   Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych  objętych nadzorem – niezwłocznie tj. w ciągu 24  godzin;
  2.   Bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania
    z Dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;

Każdorazowa obecność inspektora nadzoru na budowie winna być odnotowana w dzienniku budowy. Inspektor branży budowlanej będzie zobowiązany przyjąć funkcje koordynatora nad całością realizacji w/w przedmiotu zamówienia.

  1.   Egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy;
  2.   Prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót;
  3.   Sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych
    do stosowania w budownictwie;
  4.   Prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;
  5.   Stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach
    i odbiorach technicznych;
  6.   Wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
  7.   Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z Dokumentacja projektową;
  8. Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych;
  9. Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;
  10. Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP;
  11. Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy;
  12. Sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań
    w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim:
  1. akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji technicznych ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł;
  2. podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta;
  3. kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia  dodatkowych badań materiałów budzących  wątpliwości co do ich jakości;
    1. Poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju
      i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
    2. Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej Dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego;
    3. Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót.

2. Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawierają:

  1.   Dokumentacja techniczna;
  2.   Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
  3.   Przedmiary robót

które to dokumenty stanowią integralne części niniejszej umowy.

Część nr 1: Branża budowlana: roboty budowlane i zagospodarowanie terenu

- wartość zadania1 086 499,50 zł /netto/

Część nr 2: Branża instalacje elektryczne: instalacja elektryczna wewnętrzna, instalacja elektryczna  telekomunikacyjna

- wartość zadania159 038,95 zł /netto

Część nr 3: Branża instalacje sanitarne: instalacja co, kotłownia, instalacja wod.-kan., sieci zewnętrzne

- wartość zadania192 682,39 zł/ netto

Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane – art. 25 i art. 26 ustawy (tekst. jedn. Dz.U.2006r. Nr 156, poz. 1118) oraz przepisów wykonawczych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby, które posiadają wymagane w tym zakresie uprawnienia budowlane oraz przynależą do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.

Termin składania ofert: 
czwartek, luty 23, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Urząd Gminy Nozdrzec, 36-245 Nozdrzec 224

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Marzec 15, 2018
Powiat: 
brzozowski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie jednym kryterium :

„cena – 100%” , która  dokonywana będzie w niżej określony sposób:

  1.  maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: C = 100 pkt.;
  2.  oferta z najniższą oferowaną ceną „CN” otrzyma 100 pkt.;
  3.  każda inna oferta „COB” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
  4. 100 (max liczba punktów  w ocenianej pozycji)
  5. Gdzie:
  6. C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
  7. CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
  8. COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Uwaga:

Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.