Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0047/16-00
Zamawiający: 
Gmina Radymno, ul. Lwowska 38, 37-550 Radymno
Opis przedmiotu zamówienia: 

2.  Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w trzech branżach:

a)     konstrukcyjno-budowlanej

b)     instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

c)      instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych .

przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: „Termomodernizacja trzech budynków użyteczności publicznej wraz z wymianą źródła ciepła oraz montażem odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Radymno”. Zadanie obejmuje łącznie nadzór nad trzema obiektami użyteczności publicznej, w których będzie realizowany niżej wymieniony zakres rzeczowy robót:

2.1 Głęboka termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła na kotłownię gazową kondensacyjną wysokoefektywną energetycznie, wymianą oświetlenia na LED oraz montaż układu fotowoltaicznego PV w Zespole Szkół w Ostrowie, obejmująca roboty polegające między innymi na:

  • wykonanie branżowych projektów wykonawczych
  • wykonanie branżowych projektów powykonawczych
  • wykonanie projektu budowy instalacji fotowoltaicznej PV o mocy nominalnej min. 4,2 kWp (15 szt. ogniw monokrystalicznych x min. 280 Wp),
  • dostarczenie instrukcji obsługi i eksploatacji,
  • dokonanie przeszkolenia personelu eksploatującego obiekt z zakresu wybudowanych instalacji,
  • w okresie gwarancyjnym przeglądy i usługi serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta jednak nie rzadziej niż 1 raz w roku - wymagany czas reakcji na usuniecie awarii - 72 godzin od momentu zgłoszenia.
  • docieplenie ścian zewnętrznych budynku z wykorzystaniem płyt styropianowych o grubości min. 14 cm o współczynniku przewodzenia ciepła min. λ = 0,032 W/mK na powierzchni ok. 1453 m2,
  • docieplenie podłóg na gruncie budynku z wykorzystaniem płyt styropianowych o grubości min. 6 cm i współczynniku przewodzenia ciepła min. λ = 0,032 W/mK o powierzchni ok. 1084 m2,
  • docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem z wykorzystaniem wełny mineralnej o grubości min. 20 cm o współczynniku przewodzenia ciepła min. λ = 0,032 W/mK na powierzchni ok. 473 m2 oraz zabezpieczenie folią paroprzepuszczalną,
  • docieplenie dachów - odpowiednio hala i łącznik o powierzchni ok. 561 m2 min. 14 cm, a kotłowni o powierzchni ok 137 m2  min. 22 cm wełną mineralną o współczynniku przewodzenia ciepła min. λ = 0,032 W/mK oraz wykonanie dodatkowej ochrony przeciwwilgociowej,
  • wymianie okien zewnętrznych na spełniające wymagania warunków technicznych WT2021 czyli o współczynniku przenikania ciepła min. U = 0,9 W/m2K o powierzchni ok. 310 m2,
  • wymianie drzwi zewnętrznych na spełniające wymagania warunków technicznych WT2021 czyli o współczynniku przenikania ciepła min. U = 1,3 W/m2K o powierzchni ok. 13,5 m2,
  • modernizacji lokalnej kotłowni źródła system centralnego ogrzewania C.O. oraz ciepłej wody użytkowej C.W.U. z zastosowaniem wiszących, wysokosprawnych i efektywnych energetycznie gazowych kotłów kondensacyjnych o mocy min. 2 x 100 kW jako źródło dla systemu C.O. i C.W.U. dodatkowo wspomagane instalacją kolektorów słonecznych próżniowych o łącznej mocy min. 6,61 kW,
  • montaż regulacji pogodowej,
  • montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach o zakresie regulacji 16-26oC, zawory z nastawą wstępną do regulacji hydraulicznej układu,
  • wykonanie prac budowlanych w obiekcie czynnym,
  • przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania,
  • sporządzenie bilansu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku wymaganego od Wykonawcy po zakończeniu zadania,

2.2 Głęboka termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła na kotłownię biomasową wysokoefektywną energetycznie, wymianą oświetlenia na LED oraz montaż układu fotowoltaicznego PV w budynku Zespołu Szkół w Łazach, obejmująca roboty polegające między innymi na:

  • Wykonanie projektu wykonawczego ocieplenia przegród.
  • Wykonanie projektu wykonawczego instalacji PV.
  • Wykonanie projektu wykonawczego kotłowni na biomasę.
  • Wykonanie projektu powykonawczego docieplenia przegród.
  • Wykonanie projektu powykonawczego instalacji PV.
  • Wykonanie projektu powykonawczego kotłowni na biomasę .
  • Wykonanie kotłowni na biomasę.
  • Ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją przez położenie od strony poddasza wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,032 W/(mK)), o grubości 20cm. oraz zabezpieczenie tej izolacji folią paro przepuszczalną 482 m2
  • Ocieplenie podłóg na gruncie z wykorzystaniem Styroporu o grubości 4 cm i współczynniku przenikania λ= 0,032 W/(m K) na powierzchni 482m2
  • Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem ułożonym od zewnątrz i pokryte warstwą kleju zbrojoną siatką oraz tynkiem akrylowym. Grubość warstwy izolacji 14cm i współczynniku przenikania λ= 0,032 W/(m K) na powierzchni 524,6 m2
  • Wymiana stolarki drzwiowej na wielokomorową aluminiową z ciepłą ramką o współczynniku oporu cieplnego całościowym min. U= 1,3W/(m K) na powierzchni 11,6m2
  • Wymiana stolarki okiennej na wielokomorową PCV z ciepłą ramką o współczynniku oporu cieplnego całościowym min. U= 0,9W/(m K) na powierzchni 181,64m2
  • Montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach o zakresie regulacji 16-26oC zawory z nastawą wstępną do regulacji hydraulicznej układu.
  •  Budowę instalacji ogniw PV o mocy nominalnej 3,36 kWp w tym: montaż modułów fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej, wykonanie okablowania i infrastruktury towarzyszącej z pracami towarzyszącymi .
  • Wymianę oświetlenia wewnątrz budynku wraz z niezbędną infrastrukturą na oświetlenie typu LED.
  • wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu. budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.)
  • uruchomienie, wykonanie rozruchu i regulacji oraz przekazanie nowych instalacji.
  • uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów.
  • wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatacje systemu,
  • dostarczenie instrukcji obsługi i eksploatacji,
  • dokonanie przeszkolenia personelu użytkownika wybudowanych instalacji,
  • w okresie gwarancyjnym przeglądy i usługi serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta jednak nie rzadziej niż 1 raz w roku- wymagany czas reakcji na usuniecie awarii - 72 godzin od momentu zgłoszenia.

2.3 Głęboka termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła na kotłownię biomasową wysokoefektywną energetycznie, wymianą oświetlenia na LED oraz montaż układu fotowoltaicznego PV w budynku Zespołu Szkół w Korczowej - budynek szkoły w Młynach, obejmująca roboty polegające między innymi na:

  • Wykonanie projektu wykonawczego ocieplenia przegród.
  • Wykonanie projektu wykonawczego instalacji PV.
  • Wykonanie projektu wykonawczego kotłowni na biomasę.
  • Wykonanie projektu powykonawczego docieplenia przegród.
  • Wykonanie projektu powykonawczego instalacji PV.
  • Wykonanie projektu powykonawczego kotłowni na biomasę .
  • Wykonanie kotłowni na biomasę.
  • Ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją przez położenie od strony poddasza wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,032 W/(m K)), o grubości 20cm. oraz zabezpieczenie tej izolacji folią paro przepuszczalną 443 m2
  • Ocieplenie podłóg na gruncie z wykorzystaniem Styroporu o grubości 6 cm i współczynniku przenikania λ= 0,032 W/(m K) na powierzchni 405,8m2
  • Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem ułożonym od zewnątrz i pokryte warstwą kleju zbrojoną siatką oraz tynkiem akrylowym. Grubość warstwy izolacji 16cm i współczynniku przenikania λ= 0,032 W/(m K) na powierzchni 611,6 m2
  • Wymiana stolarki drzwiowej na wielokomorową aluminiową z ciepłą ramką o współczynniku oporu cieplnego całościowym min. U= 1,3W/(m K) na powierzchni 17,84m2
  • Wymiana stolarki okiennej na wielokomorową PCV z ciepłą ramką o współczynniku oporu cieplnego całościowym min. U= 0,9W/(m K) na powierzchni 112,82m2
  • Montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach o zakresie regulacji 16-26oC zawory z nastawą wstępną do regulacji hydraulicznej układu.
  • Budowę instalacji ogniw PV o mocy nominalnej 3,08 kWp w tym: montaż modułów fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej, wykonanie okablowania i infrastruktury towarzyszącej z pracami towarzyszącymi
  • Wymianę oświetlenia wewnątrz budynku wraz z niezbędną infrastrukturą na oświetlenie typu LED.
  • wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.)
  • uruchomienie, wykonanie rozruchu i regulacji oraz przekazanie nowych instalacji.
  • uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatacje systemu,
  • dostarczenie instrukcji obsługi i eksploatacji,
  • dokonanie przeszkolenia personelu użytkownika wybudowanych instalacji,

·         w okresie gwarancyjnym przeglądy i usługi serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta jednak nie rzadziej niż 1 raz w roku- wymagany czas reakcji na usuniecie awarii - 72 godzin od momentu zgłoszenia.

2.4 Wartość robót budowlanych objętych nadzorem wynosi – 2 378 721,50 zł (netto).

 

3. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród Inspektorów nadzoru jako Inspektora wiodącego (Inżyniera kontraktu), który koordynuje działania pozostałych Inspektorów.

4. Dopuszcza się pełnienie przez jedną osobę funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w więcej niż jednej branży, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień.

5. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego  we wszystkich branżach robót wynikających z umowy na roboty budowlano-montażowe nr ZP.271.8.2016.TM z dnia 24.01.2017 r., oraz z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tjDz. U. z 2016 r., poz. 290), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108 poz. 953 z późn. zm.) i umowy z Wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności:

a)       reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej,

b)       sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania,

c)        sprawdzanie, odbiór (częściowy/końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania,

d)       potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót zgodnie z wytycznymi dotyczącymi rozliczania otrzymanych dofinansowań.

6. Inspektor nadzoru inwestorskiego (Inżynier kontraktu)  ma prawo:

a)   wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,

b)   żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego   wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem,

c)   bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych,

d)   zakres robót i wymagania jakościowe, określa dostarczona dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem budowlanym, obowiązujące przepisy prawa oraz zawarta umowa o roboty budowlane. 

 

7. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy min.:

a)     merytoryczny nadzór nad wykonywaniem robót i konsultacja korekt projektów wdrażanych do realizacji,

b)     koordynowanie wszystkich specjalności branż w zakresie odbioru poszczególnych rodzajów robót wynikających z dokumentacji projektowej,

c)      pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), a szczególności czynności wymienione w art. 25 ustawy,

d)     protokolarne przekazanie placu budowy Wykonawcy,

e)     dokładne zapoznanie się z warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów,

f)      nadzór nad kompletowaniem i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych koniecznych do odbioru,

g)     właściwa dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Inwestora – Zamawiającego niezwłoczne od powiadomienia stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót,

h)     uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego,

i)        pełna koordynacja działań, w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzania rozwiązań zamiennych,

j)       nadzór nad terminowością realizacji zadania w szczególności w zakresie dotrzymywania  terminu zakończenia prac,

k)     pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn,

l)        rozliczenie finansowe Wykonawcy robót zgodnie z umową wykonawczą,

m)   bez zgody Zamawiającego, Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych,

n)     Inspektor nadzoru dokonuje rozliczeń budowy pod względem ilościowym tzn. w zakresie zgodności rachunków wystawionych Zamawiającemu z rzeczywistym wykonaniem zakresu robót oraz pod względem ilościowym i jakościowym wykonanych robót,

o)     zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami,

p)     ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wyjaśnień i udzielenia odpowiedzi przy składaniu przez Zamawiającego wniosków o  płatność oraz kontroli projektu,

q)     Inspektor nadzoru będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego. Wykonawca zapewni ponadto, że na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie cierpiących zwłoki, zobowiązany będzie do stawienia się na budowie w przeciągu 6 godzin od chwili otrzymania wiadomości o potrzebie jego obecności i podjęcia czynności objętych umową.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, luty 6, 2017 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 06.02.2017 r., do godz. 11:00 w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Radymno  ul. Lwowska 38, miejsce:  pok. nr 11 Sekretariat. 

2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 06.02.2017 r., o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Radymno przy ul. Lwowskiej 38 w Radymnie, miejsce: pok. nr 8   – sala narad.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Listopad 30, 2017
Powiat: 
jarosławski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1.      Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.  Waga kryterium – 100%

2.      Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o najniższej cenie.

3.      Maksymalna  liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt. Liczba punktów zostanie wyliczona według następującego wzoru:

                                  Cmin

Ilość punktów =  -------------- x 100 x 100%

                                    Cb

gdzie:

Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach

     Cb – cena brutto badanej oferty

     100 - wskaźnik stały

     100% - procentowe znaczenie kryterium ceny

4.      W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

1. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1)     uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2)     posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

3)     pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4)     pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Wykonawcą robót budowlano-montażowych. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wykonawcą robót budowlano-montażowych a Inżynierem kontraktu/inspektorem nadzoru, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

3. Wykonawcą robót budowlano-montażowych jest firma: NOVUM Centrum Techniki Grzewczej i Sanitarnej Stanisław Markiewicz, ul. Michała Mięsowicza 2, 38-400 Krosno.