Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla n/w zadań:
- Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Miasta i Gminy Kańczuga – Dom Strażaka w Łopuszce Wielkiej;
– wartość inwestorska zadania (netto) – 186 882,92 – zakres robót do wykonania w załączniku nr 4.1. – Przedmiar, przewidywany okres realizacji zamówienia do 31 sierpnia 2017 roku
- Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Miasta i Gminy Kańczuga – Dom Strażaka w Lipniku;
– wartość inwestorska zadania (netto) – 126 996,56 – zakres robót do wykonania w załączniku nr 4.2. – Przedmiar, przewidywany okres realizacji zamówienia do 31 sierpnia 2017 roku
- Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Miasta i Gminy Kańczuga – Dom Strażaka w Sieteszy;
– wartość inwestorska zadania (netto) – 300 939,78 – zakres robót [nadzorowanych] do wykonania w załączniku nr 4.3., 4.4. – Przedmiary, przewidywany okres realizacji zamówienia do 31 sierpnia 2017 roku
- Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Miasta i Gminy Kańczuga – budynek komunalny Biblioteka Krzeczowice;
– wartość inwestorska zadania (netto) – 103 505,87 – zakres robót [nadzorowanych] do wykonania w załączniku nr 4.5., 4.6. – Przedmiary, przewidywany okres realizacji zamówienia do 31 sierpnia 2017 roku
Zakres obowiązków inspektora zgodny z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane z późn. zm.
W szczególności inspektor nadzoru będzie zobowiązany do:
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy.
- wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
- żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
- kontrola ilości i terminowości wykonywania robót
Do obowiązków Zleceniobiorcy należy również:
- kontrolowanie przebiegu prac realizowanych przez wykonawców robót,
- kontrola jakości użytych materiałów instalacyjnych.
- kontrola jakości użytego przez wykonawcę robót sprzętu.
- kontrola jakości urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w miejscu przeznaczenia.
- sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami
- dokonanie czynności odbioru końcowego zadania inwestycyjnego lub jego odpowiednich części określonych w umowie z wykonawcami oraz dokonywanie czynności odbioru ostatecznego,
- dokonywanie sprawdzenia zastosowanych materiałów i urządzeń pod względem zgodności ze specyfikacjami technicznymi.
- dokonywanie czynności sprawdzania kalkulacji oraz kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę lub wykonawców robót.
- niezwłoczne udzielanie wszelkich koniecznych wyjaśnień oraz zawiadamianie Inwestora o zajętym stanowisku,
- przebywanie na budowie minimum 2 razy w tygodniu, dojazd na własny koszt
Propozycję cenowa należy złożyć w terminie do dnia 15.03.2017 godzina 11:00 w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta i Gminy Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga – pokój nr 13 sekretariat
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.03.2017 roku o godzinie 11:05 w siedzibie Zmawiającego.
Kryteria dopuszczające udział w postepowaniu
W postepowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki:
- Dysponują lub będą dysponować na etapie realizacji zamówienia:
- minimum 1 osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na co najmniej dwóch zadaniach polegających na wykonaniu prac termomodernizacyjnych/robót budowalnych [związanych m.in. z dociepleniem ścian zewnętrznych] o wartości zakończonych prac minimum 70 000,00 zł każde.
Kryteria oceny ofert
Cena - 80%
Liczba punktów = (Cmin/Cof) *100* waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert za realizację etapu I
- Cof - cena podana w badanej ofercie
Doświadczenie - 20%
W kryterium tym punktowane będzie doświadczenia osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru
Punktacja:
- posiadanie doświadczenia związanego z wykonaniem 2 zadań polegających na wykonaniu prac termomodernizacyjnych/robót budowalnych [związanych m.in. z dociepleniem ścian zewnętrznych] o wartości zakończonych prac minimum 70 000,00 zł każde – 0,00 pkt
- posiadanie doświadczenia związanego z wykonaniem 3 zadań polegających na wykonaniu prac termomodernizacyjnych/robót budowalnych [związanych m.in. z dociepleniem ścian zewnętrznych] o wartości zakończonych prac minimum 70 000,00 zł każde – 10,00 pkt
- posiadanie doświadczenia związanego z wykonaniem 4 zadań polegających na wykonaniu prac termomodernizacyjnych/robót budowalnych [związanych m.in. z dociepleniem ścian zewnętrznych] o wartości zakończonych prac minimum 70 000,00 zł każde – 20,00 pkt
Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 20 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia pola – doświadczenie – Zamawiający domyślnie ustala minimalne wymagane doświadczenie jako 2 zadania.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.