Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Urząd Miejski w Mielcu, Urząd Miejski w Mielcuul. Żeromskiego 2639-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Nazwa zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: „Inteligentny Mielec - eMiasto Przyszłości”, nazywanego dalej „Projektem”.
  2. Celem zamówienia jest zapewnienie właściwego nadzoru nad realizacją Projektu, tj. zapewnienie zgodności wykonywanych zadań z warunkami realizacji projektu nr: RPPK.02.01.00-18-0001/16-01, zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WP 2014-2020.
  3. Zadaniem Wykonawcy jest prowadzenie i sterowanie realizacją Projektu, monitoring realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, nadzór merytoryczny nad sposobem wykonywania zadań, czynności, usług i dostaw w ramach Projektu, o których mowa w załączniku nr 1 do Umowy oraz koordynacja współpracy podmiotów zaangażowanych w realizację projektu w celu osiągnięcia zaplanowanych rezultatów Projektu, przy zachowaniu zapisów umów o dofinansowanie Projektu, umów z wykonawcami i pozostałych umów związanych z realizacją Projektu zawartych przez Zamawiającego, pod warunkiem ich przekazania Wykonawcy oraz pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność. W razie wykrycia ryzyka związanego z realizacją Projektu (w szczególności brak możliwości jego realizacji zgodnie z zapisami wskazanych powyżej dokumentów, wadliwa realizacja Projektu przez wykonawców itp.) Wykonawca jest także zobowiązany do raportowania Zamawiającemu i wskazania możliwych do podjęcia działań zaradczych. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
Kod CPV: 
79421000-1
79421100-2
72100000-6
72220000-3
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają minimalne warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
    1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 zł oraz przedłożył dokument potwierdzający spełnienie tego warunku lub stosowne oświadczenie w tym zakresie;
    2. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i która w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert zarządzała lub zarządza minimum 1 projektem telekomunikacyjnym lub informatycznym o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł, oraz przedłożył oświadczenie w tym zakresie wskazujące dane tej osoby, oraz projekt którym zarządzała i jego wartość.
  2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował poniżej wskazanymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług i posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:
    1. Kierownik projektu – odpowiedzialny ze nadzór realizacji wszystkich zadań projektowych oraz wdrażanie e-usług, posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych lub telekomunikacyjnych i uczestniczył w ciągu ostatnich 5 lat w realizacji co najmniej dwóch projektów polegających na rozbudowie, budowie lub modernizacji systemów informatycznych lub sieci telekomunikacyjnych.
    2. Specjalista ds. wdrożeń – odpowiedzialny za nadzór nad wdrożeniem systemów informatycznych i e-usług w ramach Projektu, posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych, w tym w zakresie wdrażania i integracji systemów informatycznych lub telekomunikacyjnych.
    3. Specjalista ds. projektów unijnych – odpowiedzialny za rozliczenie Projektu, posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych lub telekomunikacyjnych dofinansowanych ze środków UE.
    4. Specjalista ds. IT w zakresie sprzętu komputerowego:
      a) Min. 3-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania i wdrażania rozwiązań sprzętowych w zakresie:
      • Serwery,
      • Macierze,
      • Systemy wirtualizacji zasobów IT,
      • Systemy Backupu i archiwizacji danych,
      • Telefonii IP,
      • Sieci LAN – przełączniki sieciowe,
      • Sieci LAN – firewall,
      • Sieci bezprzewodowe,
      • Systemu domenowe,
      • Systemy pocztowe;
      b) Doświadczenie w zakresie przygotowywania i uruchamiania e-usług.
    5. Prawnik – odpowiedzialny za nadzorowanie realizacji Projektu pod kątem przestrzegania zapisów umownych i zapisów umowy o dofinansowanie posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje: a) Wykształcenie wyższe prawnicze; b) Min. 3-letnie doświadczenie w zakresie doradztwa w obszarze prawidłowości realizacji umów projektowych zawierających zewnętrzne źródła finansowania lub doradztwa w branży telekomunikacyjnej.
    6. Specjalista ds. sieci światłowodowych - odpowiedzialny za nadzorowanie realizacji Projektu pod kątem wykonania połączeń siecią światłowodową:
      a) Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne lub informatyczne;
      b) Uprawnienia budowlane w telekomunikacji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej lub min. 5 letnie doświadczenie w budowaniu lub nadzorowaniu budowy ww. sieci.

    Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji, o których mowa w ust. 2. Zamawiający wymaga aby na potwierdzenie doświadczenia i kompetencji personelu złożone były stosowne oświadczenia.

  3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zasobach (tj. wiedzy i doświadczeniu oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
  4. Wykonawca polegający na zdolnościach innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, lub inne dokumenty, potwierdzające udostępnienie zasobów przez te podmioty na rzecz Wykonawcy. Z treści powyższego zobowiązania lub dokumentów musi wynikać w szczególności:
    1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
    2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
    3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
    4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zasoby dotyczą.
  5. Jeżeli zasoby podmiotu, o którym mowa w ust. 3 nie potwierdzą spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub będą zachodzić wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
    1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub
    2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże samodzielne dysponowanie zasobami, o których mowa w ust. 4.
  6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zostanie dokonana zgodnie z formułą „SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA”, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w Warunkach udziału w postępowaniu.
Termin składania ofert: 
środa, Grudzień 27, 2017 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Sposób przygotowania oferty:

  1. ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „Oferta”,
  2. oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną,
  3. ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na kopercie należy umieścić napis „Oferta na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: „Inteligentny Mielec - eMiasto Przyszłości” oraz „nie otwierać do 27 grudnia 2017 r. do godz. 9:00”.

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27 grudnia 2017 r. do godz. 9:00:

  1. listownie na adres: Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26; 39-300 Mielec
  2. osobiście: w siedzibie Zamawiającego w Mielcu, przy ul. Żeromskiego 26, pok. nr 20

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 grudnia 2017 r. o godz. 9:15 w pok. nr 20. Otwarcie ofert jest jawne.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:

C - CENA (podstawą wyliczeń będzie cena brutto) – 90% (max. 90 pkt.);

P – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTUR – 10% (max. 10 pkt.);

 

Sposób oceny ofert w kryterium CENA:

Ilość punktów dla każdej oferty w tym kryterium zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:

        C min.

 C = ------------ x 90 %                     1 % - 1 punkt

        C bad.

Gdzie:

C – ilość punktów oferty badanej

C min. – cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

C bad. – cena oferty badanej

Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.

 

Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 90 punktów.

 

Sposób oceny ofert w kryterium TERMIN PŁATNOŚCI FAKTUR:

Ilość punktów dla każdej oferty w tym kryterium przyznana będzie wg następujących zasad:

 

Termin płatności faktur

Liczba punktów P

7 dni (wartość minimalna) od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT

0 (zero)

14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT

5 (pięć)

21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT

10 (dziesięć)

Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 10 punktów.

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Zapytaniu ofertowym, oraz uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną wg wzoru:

 

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = C + P

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Grudzień 31, 2018
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się ponadto Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w szczególności:

  1. Wykonawcę, który - w terminie określonym przez Zamawiającego - nie uzupełnił brakujących albo wadliwych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, a także nie złożył wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw;
  2. Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
  3. Wykonawcę, który celowo przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  4. Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskał informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  5. Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie podlega wykluczeniu z postępowania, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów.
Warunki zmiany umowy: 

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu (numerowanego kolejnym numerem) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian zastrzeżonych w treści umowy, dla których nie jest wymagana forma pisemna w postaci aneksu.

Numer projektu: 
RPPK.02.01.00-18-0001/16-01