Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Zarzecze, Gmina Zarzecze, 37-205 Zarzecze 175
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Rodzaj zamówienia: usługa

2. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie studium wykonalności oraz specyfikacji dotyczycącej kryteriów oceny merytorycznej dla przedsięwzięcia „Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Zarzecze”, w ramach którego Gmina Zarzecze planuje ubiegać się o dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 3 Czysta Energia Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.

Termomodernizacją zamierzamy objąć 11 budynków użyteczności publicznej:

2.1). Urząd Gminy Zarzecze

Zakres prac objętych termomodernizacją:

  • ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14cm (435,5m2),
  • ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełna mineralna gr. 15cm (226,6m2),
  • docieplenia stropu zewnętrznego styropianem gr.16cm (6m2),
  • montaż zaworów termostatycznych (29 szt.),
  • wymiana wyeksploatowanego kotła gazowego na nowy kocioł gazowy kondensacyjny
    o mocy 30kW,
  • wymiana rurarzu i grzejników na piętrze,
  • modernizacja instalacji elektrycznej w zakresie zmiany zwykłych żarówek i świetlówek na oświetlenie energooszczędne.

2.2). Ośrodek Zdrowia w Żurawiczkach

Zakres prac objętych termomodernizacją:

  • ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14cm (225m2),
  • ocieplenie stropodachu styropapą gr. 16cm (93,2m2),
  • wymiana 9 szt grzejników + zawory termostatyczne,
  • wymiana wyeksploatowanego kotła gazowego  na nowy kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 15kW,

2.3). Środowiskowy Dom Samopomocy w Zalesiu

Zakres prac objętych termomodernizacją:

  • wymiana okien piwnic (szt. 3),
  • wymiana okien parteru (szt. 19),
  • ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14cm (340m2),
  • ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic styropianem gr. 14cm (21m2)
  • modernizacja instalacji elektrycznej w zakresie zmiany zwykłych żarówek i świetlówek na oświetlenie energooszczędne.

2.4). Szkoła Filialna im. Orła Białego w Pełnatyczach

Zakres prac objętych termomodernizacją:

  • ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm (600m2),
  • ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną gr. 22cm (502 m2),
  • modernizacja C.O. poprzez montaż 40 szt. zaworów termostatycznych.

2.5). Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Siennowie

Zakres prac objętych termomodernizacją:

  • przebudowa instalacji CO w tym: wymiana 49 grzejników + zawory termostatyczne, wymiana rurarzu (ok.200 mb), wymiana kotła C.O.,
  • ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm (547m2),
  • ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic styropianem gr. 14 cm (23m2),
  • ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną granulat gr.14cm (393 m2),
  • modernizacja instalacji elektrycznej w zakresie zmiany zwykłych żarówek i świetlówek na oświetlenie energooszczędne

2.6).  Szkoła Filialna im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Rożniatowie

Zakres prac objętych termomodernizacją:

  • modernizacja C.O. poprzez montaż 39 szt. zaworów termostatycznych,
  • ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną gr. 22cm (360 m2),
  • ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm (611,3m2)
  • modernizacja instalacji elektrycznej w zakresie zmiany zwykłych żarówek i świetlówek na oświetlenie energooszczędne.

2.7).  Zespół Szkół w Zarzeczu

Zakres prac objętych termomodernizacją:

  • modernizacja C.O. poprzez montaż 165 szt. zaworów termostatycznych,
  • ocieplenie ścian zewnętrznych  prefabrykowanych „wielka płyta” styropianem gr. 14 cm (300m2),
  • ocieplenie ścian zewnętrznych z gazobetonu styropianem gr. 14 cm (695m2),
  • ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic styropianem gr. 14 cm (532m2),
  • ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną gr. 12cm (900 m2),
  • wymiana zewnętrznych drzwi w części gimnazjum (2 szt.),
  • modernizacja instalacji elektrycznej w zakresie zmiany zwykłych żarówek i świetlówek na oświetlenie energooszczędne.

2.8).  Zespół Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach

Zakres prac objętych termomodernizacją:

  • montaż zaworów termostatycznych i wymiana grzejników żeliwnych na aluminiowe (96 szt.),
  • wymiana rurarzu instalacji C.O.,
  • wymiana kotła gazowego na nowy kondensacyjny mocy 60kW,
  • ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm (546m2),
  • ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic styropianem gr. 14 cm (23m2),
  • ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną gr. 14cm (393 m2),
  • wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych (1 szt.),
  • wymiana rurarzu CO i grzejników,
  • modernizacja instalacji elektrycznej w zakresie zmiany zwykłych żarówek i świetlówek na oświetlenie energooszczędne.

2.9).  Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Kisielowie

Zakres prac objętych termomodernizacją:

  • wykonanie instalacji CO w tym: wykonanie przewodów PE-Xc-Al (120mb), montaż grzejników płytowych (20 szt.) montaż kotła gazowego kondensacyjnego o mocy 35 kW,
  • ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm (346m2),
  • ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną gr. 22cm (220 m2),
  • wymiana drzwi zewnętrznych frontowych na ALU (szt. 1),
  • wymiana bramy garażowej,
  • wymiana okien drewnianych na PVC (szt.3).

2.10).  Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Maćkówce

Zakres prac objętych termomodernizacją:

  • ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną gr. 22cm (212 m2)
  • ocieplenie stropodachu wełną mineralną gr. 20cm wraz z wymianą pokrycia dachu (35m2)
  • ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm (482m2)
  • ocieplenie ścian piwnic (ściany przy gruncie) wraz z izolacją przeciwwilgociową pionową i poziomą (iniekcyjna) styroporem gr. 10cm (80m2)

2.11).  Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Zalesiu

Zakres prac objętych termomodernizacją:

  • ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm (180 m2) wraz z wymianą parapetów okiennych, instalacji odgromowej oraz rynien spustowych.

 

Dla wskazanych budynków zostały opracowane dokumentacje projektowe zawierające przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz audyty energetyczne.

Studium wykonalności oraz specyfikację dotyczącą kryteriów oceny merytorycznej projektu należy przygotować zgodnie z obowiązującymi wytycznymi ogłoszonego przez  Zarząd Województwa Podkarpackiego, jako Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 nabór wniosków o dofinansowanie realizacji projektów w procedurze konkursowej, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 w ramach Osi priorytetowej III. Czysta Energia, Działania 3.2 Modernizacja energetyczna budynków m.in.:

3. Studium wykonalności należy sporządzić:

-  w formie papierowej w trzech egzemplarzach w formacie A4,

- do wersji papierowej w dwóch egzemplarzach należy załączyć jego wersję elektroniczną wraz z analizą finansową i ekonomiczną w aktywnym arkuszu kalkulacyjnym w formacie zgodnym z pakietem Microsoft Office oraz zeskanowane w formacie odczytywalnym przez program Acrobat Reader (PDF). W przypadku przekazania dokumentu w formacie zgodnym z Excel (xls), formuły muszą być aktywne.

Studium wykonalności musi zawierać informację o autorze i firmie, która je wykonała.

Studium wykonalności musi być w pełni zgodne i spójne ze złożonym wnioskiem. Należy zwrócić szczególną uwagę na staranne opracowanie studium wykonalności we wszystkich rozdziałach w szczególności dotyczących opisu zakresu rzeczowego, wskaźników produktu i rezultatu oraz analizy finansowej i ekonomicznej. Wymagane jest przedstawienie kompletnego studium wykonalności.

4. Specyfikacja dotycząca kryteriów oceny merytorycznej projektu jest jednym
z najważniejszych dokumentów projektu, gdyż na podstawie zawartych w niej informacji dokonywana jest ocena merytoryczna i tworzona jest lista rankingowa projektów. Kompletność i rzetelność wskazanych informacji jest niezbędna dla możliwości dokonania prawidłowej oceny.

W niniejszym załączniku należy bardzo konkretnie odnieść się do wszystkich kryteriów jakościowych oceny merytorycznej obowiązujących dla danego naboru, ze szczególnym uwzględnieniem odpowiednich wyjaśnień do kryteriów oceny merytorycznej – jakościowej, stanowiących załącznik nr 8 do Regulaminu konkursu.

Wskazane przez wnioskodawcę informacje, wartości, kwoty, współczynniki muszą bazować na konkretnych danych źródłowych i być zgodne z wnioskiem, dokumentacją techniczną, studium wykonalności oraz załączanymi oświadczeniami i dokumentami.

Specyfikację dotycząca kryteriów oceny merytorycznej projektu należy sporządzić zgodnie
z wzorem specyfikacji przedstawionym w załączniku do Instrukcji wypełniania załączników niniejszego konkursu. Dokument należy sporządzić w formie papierowej w trzech egzemplarzach w formacie A4 oraz w dwóch egzemplarzach wersji elektronicznej
w formacie zgodnym z pakietem Microsoft Office oraz zeskanowane w formacie odczytywalnym przez program Acrobat Reader (PDF). W przypadku przekazania dokumentu w formacie zgodnym z Excel (xls), formuły muszą być aktywne.

5. Inne warunku realizacji zamówienia:

- Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego uzupełnienia, poprawienia i aktualizacji Studium wykonalności oraz specyfikacji dotyczącej kryteriów oceny merytorycznej projektu do momentu uzyskania pozytywnej opinii z Instytucji Zarządzającej Programem oraz aktualizacji danych w trakcie realizacji zadania gdy będzie to niezbędne i zalecane przez Instytucję Zarządzającą we wskazanym przez Zamawiającego terminie od otrzymania powiadomienia o konieczności uzupełnienia, poprawienia lub aktualizacji. Opracowanie musi być aktualne na dzień przekazania go do Zamawiającego.

Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. W ramach gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania korekty i uzupełnień Przedmiotu zamówienia w zakresie
w jakim zażąda Instytucja przyznająca dofinasowanie oraz będzie udzielał niezbędnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia.

- Wykonawca będzie zobowiązany przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe dla przedmiotowego opracowania. Zamawiający przewiduje kary umowne za: opóźnienie
w wykonaniu umowy, nieterminowe usunięcie wad i zastrzeżeń, odstąpienie od umowy.

6. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, w okresie
3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień publicznych uzupełniających,
w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej
w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.

Termin składania ofert: 
środa, Grudzień 23, 2015 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Urząd Gminy Zarzecze, 37-205 Zarzecze 175

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, luty 19, 2016
Powiat: 
przeworski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.  Waga kryterium – 100%

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o najniższej cenie.

Maksymalna  liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt. Liczba punktów zostanie wyliczona według następującego wzoru:

                                  Cmin

Ilość punktów =  -------------- x 100 x 100%

                                    Cb

gdzie:

Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach

     Cb – cena brutto badanej oferty

     100 - wskaźnik stały

     100% - procentowe znaczenie kryterium ceny

W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.