Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Kołaczyce, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Zamówienie obejmuje Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Kołaczyce.

Wspólny Słownik Zamówień CPV 73.00.00.00 - 4

  1. Opracowany dokument powinien być zgodny z aktualnymi Wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020, aktualnymi wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 oraz wszelkimi wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie z uwzględnieniem elementów szczególnie ważnych dla obszaru objętego LPR.
  2. Materiałem uzupełniającym do sporządzenia Lokalnego Planu Rewitalizacji (LPR) powinna być sporządzona przez Wykonawcę, analiza uwarunkowań wyjściowych dla przygotowania Lokalnego Planu Rewitalizacji uwzględniająca poza analizą obszarów kryzysowych i zdegradowanych także:
  • wyniki analizy funkcjonalno-użytkowej przestrzeni publicznej w obszarze rewitalizacji;
  • wyniki analizy bezpieczeństwa komunikacyjnego użytkowników w przestrzeni publicznej w obszarze rewitalizacji, dotyczącej głównych ciągów komunikacyjnych obszaru ;
  • wyniki analizy strategicznych dokumentów dotyczących rozwoju Gminy i regionu;
  • propozycję założeń dla planu rewitalizacji;

Wskazane powyżej analizy Wykonawca opracuje lub pozyska we własnym zakresie.

  1. Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Kołaczyce powinien zawierać co najmniej:
  1. opis powiązań programu z dokumentami strategicznymi i planistycznymi gminy,
  2. diagnozę czynników i zjawisk kryzysowych oraz skalę i charakter potrzeb rewitalizacyjnych,
  3. zasięgi przestrzenne obszaru/ów rewitalizacji, tj. określenie, w oparciu o inne dokumenty strategiczne gminy lub diagnozę i identyfikację potrzeb rewitalizacyjnych, terytorium/ów najbardziej wymagających wsparcia,
  4. wizję stanu obszaru po przeprowadzeniu rewitalizacji (planowany efekt rewitalizacji),
  5. cele rewitalizacji oraz odpowiadające zidentyfikowanym potrzebom rewitalizacyjnym kierunki działań mające na celu eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk,
  6. listę planowanych, podstawowych projektów i przedsięwzięć rewitalizacyjnych wraz z ich opisami zawierającymi, w odniesieniu do każdego projektu/przedsięwzięcia rewitalizacyjnego, co najmniej:
  1. nazwę i wskazanie podmiotów go realizujących,
  2. zakres realizowanych zadań,
  3. lokalizację (miejsce przeprowadzenia danego projektu),
  4. szacowaną wartość,
  5. prognozowane rezultaty wraz ze sposobem ich oceny i zmierzenia w odniesieniu do celów rewitalizacji,
  1. charakterystykę pozostałych rodzajów przedsięwzięć rewitalizacyjnych realizujących kierunki działań, mających na celu eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk powodujących sytuację kryzysową,
  2. mechanizmy zapewnienia komplementarności między poszczególnymi projektami, przedsięwzięciami rewitalizacyjnymi oraz pomiędzy działaniami różnych podmiotów i funduszy na obszarze objętym programem rewitalizacji,
  3. indykatywne ramy finansowe w doniesieniu do przedsięwzięć, o których mowa w ppkt 6 oraz 7 z indykatywnymi wielkościami środków finansowych z różnych źródeł (także spoza funduszy polityki spójności na lata 2014-2020 – publiczne i prywatne środki krajowe w celu realizacji zasady dodatkowości środków UE),
  4. mechanizmy włączenia mieszkańców, przedsiębiorców i innych podmiotów i grup aktywnych na terenie gminy w proces rewitalizacji,
  5. system wdrożenia (realizacji) programu rewitalizacji,
  6. system monitoringu i oceny skuteczności działań i system wprowadzenia modyfikacji w reakcji na zmiany w otoczeniu programu.
  1. Na dzień odbioru LPR ma być zgodny z aktualnym stanem prawnym, w zakresie prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznymi do programów, w ramach których możliwe będzie pozyskanie środków zewnętrznych na realizację działań naprawczych ujętych w LPR.
  2. Wykonawca zobowiązanych jest do:
  1. udziału w spotkaniach konsultacyjnych LPR dla Gminy Kołaczyce,
  2. uwzględnienia uwag zgłaszanych przez zamawiającego, dotyczących zawartości opracowania i przyjmowanych kierunków rozwiązań oraz przedłożenia poprawionej wersji wykonanego LPR,
  3. przeprowadzenia prezentacji LPR na komisji i sesji Rady Miejskiej w Kołaczycach – jeżeli zamawiający zgłosi taką potrzebę.
  1. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej korekty dokumentu w sytuacji, gdy podmioty dokonujące oceny opracowań (np. WFOŚiGW, NFOŚiGW, RDOŚ, WIOŚ IZ RPO WP) zgłoszą zastrzeżenia i uwagi.
  2. Wykonawca przekaże zamawiającemu wyniki realizacji przedmiotu umowy w następującej postaci:
  1. wstępny projekt LPR – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (plik pdf oraz plik umożliwiający edycję treści) przekazane na nośnikach CD/DVD,
  2. ostateczna wersja LPR – 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej (plik pdf oraz plik umożliwiający edycję treści) przekazane na nośnikach CD/DVD
  1. Zamawiający uzna wykonanie przedmiotu zamówienia za fakt w sytuacji przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Kołaczyce uchwałą Rady Miejskiej w Kołaczycach.
  2.  W przypadku obowiązku przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko – wykonawca odpłatnie (zgodnie z ceną zawartą w formularzu ofertowym) wykona opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko.
  3. W ramach wynagrodzenia Wykonawca:
  1. przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności takich jak: raporty, mapy, wykresy, rysunki, plany, dane statystyczne, ekspertyzy, obliczenia i inne dokumenty powstałe przy realizacji przedmiotu umowy, zwanych dalej utworami;
  2. zezwala Zamawiającemu na korzystanie z opracowań utworów oraz ich przeróbek oraz na rozporządzanie tymi opracowaniami wraz z przeróbkami, tj. udziela Zamawiającemu praw zależnych;
  3. Nabycie przez Zamawiającego praw, o których mowa w pkt. 1, następuje z chwilą faktycznego wydania przedmiotu umowy Zamawiającemu oraz bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w zakresie następujących pól eksploatacji:
  1. użytkowania utworów na własny użytek, użytek swoich jednostek organizacyjnych oraz użytek osób trzecich w celach związanych z realizacją zadań Zamawiającego,
  2. utrwalenie utworów na wszelkich rodzajach nośników,
  3. zwielokrotnianie utworów dowolną techniką w dowolnej ilości,
  4. wprowadzania utworów do pamięci komputera na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych oraz do sieci multimedialnej, telekomunikacyjnej, komputerowej, w tym do Internetu,
  5. wyświetlanie i publiczne odtwarzanie utworu,
  6. wprowadzanie zmian, skrótów,
  7. publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez niego wybranym.
  1. Równocześnie z nabyciem autorskich praw majątkowych do utworów Zamawiający nabywa własność wszystkich egzemplarzy, na których utwory zostały utrwalone.

Wykonawca zobowiązuje się, że wykonując umowę będzie przestrzegał przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. – o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U.z 2006 r. Nr 90, poz. 631, ze. zm.) i nie naruszy praw majątkowych osób trzecich, a utwory przekaże Zamawiającemu w stanie wolnym od obciążeń prawami tych osób

Termin składania ofert: 
czwartek, Listopad 12, 2015 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, luty 25, 2016
Powiat: 
jasielski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert: 1) Cena oferty (C) - 100% 2) Punkty będą przyznawane według wzoru: C = Cn/Cb x 100 % x 100 gdzie: C – ilość punktów uzyskanych w kryterium Cn – cena brutto oferty najniższej Cb – cena brutto oferty badanej 2. O wyborze oferty najkorzystniejszej zadecyduje najwyższa liczba uzyskanych punktów. Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.