- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zamiennego, w którego zakres wchodzi:
1) wykonanie projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami (architektura, konstrukcja , ) w zakresie pozwalającym na uzyskanie pozwolenia na budowę, w tym elewacja, wewnętrzne roboty wykończeniowe,
2) Wykonanie projektów budowlanych – pozostałe branże,
3) Projekt OZE – fotowoltaika
4) Projekt wymiany oświetlenie LED w całym szpitalu
5) Projekt rozdzielni głównej dla zespołu budynków szpitala
6) projekt zagospodarowania terenu,
7) ekspertyza ppoż z ewentualnym odstępstwem PSP, jeśli będzie wymagane.
8) pełnienie nadzoru autorskiego od dnia odbioru przedmiotu zamówienia do dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
- Założenia projektowe obejmują:
A) KONDYGNACJA -1 – segment C – Zaprojektowanie pomieszczeń stołówki oraz sklepiku szpitalnego
B) KONDYGNACJA 0
w segmencie C i D - pomieszczenia pracowni endoskopii - zgodnie z wymaganiami w tym zakresie, uzgodnie nie funkcji pozostałych pomieszczeń z przeznaczeniem dla Izby Przyjęć, kancelarii i pozostałej kadry Szpitala, POZ oraz lekarza opisującego badania TK,
w segmencie A – przebudowa bloku operacyjnego na zespół 3 sal operacyjnych z pozostałymi niezbędnymi pomieszczeniami
C) KONDYGNACJA 1 –
W segmencie A – przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii – zwiększenie powierzchni i do stosowanie do obecnych wymogów, zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń na potrzeby rehabilita cji szpitalnej
W segmencie C i D– zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w celu dostosowania pomieszczeń Oddziału Chirurgii z Pododdziałem Ortopedii do obowiązujących wymagań
D) KONDYGNACJA 2 -
W segmencie C i D – zmiana sposobu użytkowania części ginekologicznej na potrzeby Oddziału Chorób We wnętrznych z Pododdziałem Kardiologii, dostosowanie pomieszczeń oddziału do obecnie obowiązujących wymagań
E) KONDYGNACJA 3
W segmencie D – zaprojektowanie Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w części ginekologicznej – sala zabiegowa, sale chorych wraz z niezbędnymi pomieszczeniami
W segmencie C – zaprojektowanie pomieszczeń dla oddziału położniczego i neonatologicznego
F) KONDYGNACJA 4 – w segmencie D – zaprojektowanie szatni w części dedykowanej dotychczas dla kaplicy szpitalnej
- W skład dokumentacji objętej zamówieniem wchodzi:
a) projekt budowlany – 5 egzemplarzy
b) kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze
c) przedmiar robót – 2 egzemplarze
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze
Wszystkie ww. części dokumentacji technicznej mają zostać dostarczone również w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia,
1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
- Sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
- Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniu i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o ww zamówienie dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ, 38-100 STRZYŻÓW, UL. DĄBROWSKIEGO 10
- Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu:
A. Cena ( koszt ) – Ranga 90
Ocena za pomocą proporcji matematycznej: (najniższa oferowana cena/cena w ofercie badanej)x90
B. Termin wykonania zamówienia – ranga 10
Ocena punktowa zgodnie z zasadą:
Wykonanie przedmiotu zamówienia do 31.01.2017 – 10 pkt.
Wykonanie przedmiotu zamówienia od 01.02.2017 – 09.02.2017 – 0 pkt.
2. Ocena końcowa oferty jest to suma punktów za wszystkie kryteria.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.