Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie :

- Audytu energetycznego dla budynku Przychodni nr 1, 38-500 Sanok, ul. Błonie 5

opracowanego zgodnie z wytycznymi do PRO WP 2014-2020 dla działania 3.2.Modernizacja energetyczna budynków  użyteczności publicznej

 - Dokumentacji projektowo – kosztorysowej (na podstawie audytu energetycznego) dla budynku Przychodni nr 1, 38-500 Sanok, ul. Błonie 5, do zgłoszenia budowy/pozwolenia na budowę w zakresie:

-analiza ewentualnej wymiany drzwi i okien

-wymiany instalacji oświetlenia na energooszczędne LED

-docieplenia ścian, stropów, fundamentów

-budowy klimatyzacji z powietrzną pompą ciepła

-budowy instalacji fotowoltaicznej

-przebudowy c.o. (wymiana grzejników na nowe), montaż termostatów

w zakresie wynikającym z wymagań na dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w zakresie „głębokiej modernizacji energetycznej” w ramach działania 3.2.Modernizacja energetyczna budynków  użyteczności publicznej.

1. Dane techniczne budynku:

a) powierzchnia zabudowy         891,00 m2

b) ilość kondygnacji nadziemnych            2

2. Zakres przedmiotu zamówienia:

2.1. Audyt energetyczny

2.1.1. Inwentaryzacja budowlana

2.2 Projekt budowlany w skład którego wchodzą:

2.2.1 projekt zagospodarowania

2.2.2 projekt architektoniczno-budowlany

2.2.3 projekty wykonawcze

2.3. Kosztorysy inwestorskie z przedmiarami robót i kosztorysy ofertowe.

2.4. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

2.5. Uzyskanie odpowiednich zezwoleń wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane; (zgłoszenie budowy lub pozwolenie na budowę)    
 

3. Zgodność z Obowiązującymi przepisami

a) Przedmiot zamówienia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, Wytycznymi zawartymi w tematycznych przepisach szczegółowych, a w szczególności:

-Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (z późniejszymi zmianami)

-Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz.881 z późniejszymi zmianami)

-Ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 707 z późniejszymi zmianami)

-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz.1133 z późniejszymi zmianami)

-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.

-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod

i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z późniejszymi zmianami).

-Ustawa z dn.10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz.1059 z późń. zm.)

-Rozporządzeniem Ministra Gospodarki  z 10 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej, wzoru karty audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. z 2012 nr 962)

-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynku i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.) –normy obowiązujące od stycznia 2021 r.

-Ustawa z dn.29 stycznia 2014 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759)

-Wytyczne Instytucji Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR

b)  Przedmiot Zamówienia winien być wykonany zgodnie z Zasadami wiedzy technicznej oraz w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

c)  W swojej treści nie może określać technologii robót, materiałów i urządzeń w sposób         utrudniający uczciwą konkurencję. Dopuszcza się w wyjątkowych przypadkach wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych lub organizacyjnych.

d) Wszelkie uzgodnienia niezbędne do wykonanie przedmiotu zamówienia należą do Wykonawcy.

4.Forma przekazania

Przedmiot Zamówienia należy przekazać w wersji drukowanej: Audyt energetyczny

w 2 egzemplarzach, Projekty budowlane w 5 egzemplarzach, specyfikacje techniczne w 2egzemplarzach, kosztorysy w 2 egzemplażach, oraz całość w wersji elektronicznej na nośniku CD w formatach: (PDF) umożliwiających wydruk materiałów w prezentowanej formie graficznej i tekstowej. Jakość zapisanej grafiki min 150 dpi. z zastosowaniem kompresji JPG . Dodatkowo kosztorysy należy załączyć w formacie (ATH), lub (RDS) lub (ZUZ)

Termin składania ofert: 
poniedziałek, luty 5, 2018 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim do dnia 05.02.2018 r do godziny 10.00 w Samodzielnym Publicznym Miejskim Zespole Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Sanoku, ul. Jana Pawła II 38

2. Informacja na temat formy składania ofert:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:

Oferta na wykonanie:

Audytu i dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynku Przychodni Zdrowia

Nr 1 w Sanoku, ul. Błonie 5

Nie otwierać do dnia 05.02.2018 r do godz.10.00”

3. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 05.02. 2018 r o godz. 10.00 w pokoju nr 106

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Marzec 12, 2018
Powiat: 
sanocki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1.Kryteria wyboru oferty: cena 100%

2.Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:

Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga

gdzie :

Cmin  – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

Cof   - cena oferty badanej nieodrzuconej,

Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić. 

Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.